abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53106579
ja I know maar niet de goede
pi_53107198
@ shoot wat vind je dr zelf van?

ik vind ze niet veel aparts hebben.. kid robot kan echt wel bettter
pi_53107259
kid robot is zo gaar.
pi_53107303
heeft wel leuk exlusief spul en die gewone lijn die overal te krijge nis van lacoste die is lekker wou je zeggen?
pi_53107396
nooit echt gekeken naar lacoste. ken alleen de polo's. maar met kid robot krijg ik een beetje het sesamstraat idee. vel gekleurde poppetjes. alles supervrolijk enzo. die kid robot schijt alleen maar bloemen.
pi_53107551
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef ireallylovejazz het volgende:
nooit echt gekeken naar lacoste. ken alleen de polo's. maar met kid robot krijg ik een beetje het sesamstraat idee. fel gekleurde poppetjes. alles supervrolijk enzo. die kid robot schijt alleen maar bloemen.
pi_53107585
hahahha schijt alleen maar bloemen :p lastig he edit

lacoste heeft wel een vette duurdere kleding lijn maar daar moet je ook van houden
pi_53107737
ik snap geen ruk van al die knoppen. zit maar te klikken en pissig te worden als ik een foutmelding komt.
pi_53107982
Fok is weerus overbelast id

Ontopic vind die lacoste minder doet me altijd zo denken aan die polo's
pi_53108477
het is ook een model van een gemiddeld oorlogsschip ten tijde WOII
pi_53108488
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:40 schreef Jeltos het volgende:
Fok is weerus overbelast id

Ontopic vind die lacoste minder doet me altijd zo denken aan die polo's
Lacoste Carnaby rockt!

pi_53108897
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:53 schreef ThomazZ87 het volgende:

[..]

Lacoste Carnaby rockt!

[afbeelding]
die zijn wel koel met een reeboktrainingspak. gouden ringetje in je oor en burberrypet op je knar.
pi_53108925
ja die rommel had ik t dus over
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:09:29 #39
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_53109009
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:14 schreef jovink het volgende:
@ shoot wat vind je dr zelf van?

ik vind ze niet veel aparts hebben.. kid robot kan echt wel bettter
alleen die missouri is ok, voor de rest niet echt boeiend.
pi_53109683
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef ireallylovejazz het volgende:

[..]

die zijn wel koel met een reeboktrainingspak. gouden ringetje in je oor en burberrypet op je knar.
grappig
ze zijn juist zwaar casual.
pi_53109965
Van Lacoste trek ik alleen de Missouri, de rest vind ik nogal ongeinspireerde troep.
pi_53110042
Tja dat ligt net aan je stijl natuurlijk he.
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:53:47 #43
69994 seto
-|||--------|||-
pi_53110271
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef ThomazZ87 het volgende:

[..]

grappig
ze zijn juist zwaar casual kut want het is geen Nike SB.
mwahaha
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_53111494
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:44 schreef Nashje het volgende:
Tja dat ligt net aan je stijl natuurlijk he.
Niet eens altijd, het feit dat bepaalde modellen wel heel erg op al langer bestaande modellen van andere merken is iets waar je uiteindelijk niet omheen kunt.
pi_53114272
quote:
Op woensdag 12 september 2007 01:03 schreef thaWarhead het volgende:

[..]

Niet eens altijd, het feit dat bepaalde modellen wel heel erg op al langer bestaande modellen van andere merken is iets waar je uiteindelijk niet omheen kunt.
Maar wel héél vaak. En dan kunnen ze nog wel mooi zijn, maar ieder heeft z'n eigen mening natuurlijk. Dus draag je ook (vaak) schoenen die bij jouw stijl horen.
pi_53114417
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef ireallylovejazz het volgende:

[..]

Leg me alsjeblieft eens uit wat er mis is met die lacoste schoenen, het zijn gewoon mooie basic witte schoenen. Is het het logotje? Is het dat de schoenen volgens jou vet erg moeten opvallen? Is het dat het perse limited edition/exclusive/etc moet zijn? Ik begrijp die houding gewoon niet, dat het meteen rommel is. Zo te zien gaat het niet om het feit dat het lacoste is, omdat die felgekleurde kidrobot schoenen hier wel gepost worden.

Dit is neit bedoeld om te flamen/stangen of wat dan ook, ik probeer serieus te begrijpen waarom er zo wordt gedacht over bepaalde merken/schoenen. Dus mod, aub niet gaan verwijderen.

EDIT: ik lees net de reactie van warhead, dat het vooral gaat om het feit dat de schoenen al lang bestaande schoenen immiteren. Is dat het?
pi_53114662
Het gaat mij vooral om originaliteit en om het publiek dat de schoenen draagt. Wanneer allerlei kampervolk dus in de beschrijving van ireallylovejazz loopt. Dus met nep burberry pet trainingspak en lacoste schoenen dan vind ik dat niks.

En bijvoorbeeld bathing apes vind ik ook helemaal niks aangezien die gewoon hun sneakers kopieren van nike.

Originaliteit vind ik erg belangrijk.
pi_53114933
quote:
EDIT: ik lees net de reactie van warhead, dat het vooral gaat om het feit dat de schoenen al lang bestaande schoenen immiteren. Is dat het?
Jup. 'Oh wij willen ook schoenen maken! Laten we gewoon de Nike AF1/Reebok Classic/Adidas Stan Smith naapen. Scheelt ons geld voor designers en omdat ons logo erop staat koopt toch iedereen het wel'.
Ik kots op die shit, is iets populair dan springt iedereen erop. Doen de grote merken zelf ook overigens (vooral Nike en Reebok en de laatste tijd ook veel skatemerken) dat vind ik ook te kansloos. Originaliteit en het gevoel dat er over na is gedacht is voor mij belangrijk.
pi_53117339
tvp!
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_53117944
hebben ze in zwolle nog sneakershops waar ze nike sb's verkopen?
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')