quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:24 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
Nu op wielen verkrijgbaar en veel goed koper zeg maar.
Lambo heeft gewoon connecties met het legerquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:24 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
Nu op wielen verkrijgbaar en veel goed koper zeg maar.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:35 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Lambo heeft gewoon connecties met het leger[afbeelding]
Of met je ster op een grillquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Liever een ster in mn ruit dan een ster op mn grille![]()
Deze is ook Asymmetrisch net als de LP-640 .quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:33 schreef eer-ik het volgende:
heeft deze wel aan allebij de kanten gaten voor de oliekoeling?
Of is het net als bij de LP640 dat dat gat maar aan een kant zit?
Maar wat al werd gezegd; Als Lambo wat lelijks maakt is 't mooiquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Dat ding ziet er inderdaad niet uit![]()
idd, je kan beter een supra kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
Beetje overdone
Stel je niet aan man!quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:51 schreef eer-ik het volgende:
idd, je kan beter een supra kopen.
Met een beetje geld erbij heb je een snellere wagen dan dit
zo serieus was ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:58 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Stel je niet aan man!
Een Murciélago en een Gallardo vind ik geweldig mooie wagens, maar deze vind ik een beetje te.
Vooral de achterkant
En ik vind het een Uber geile wagen ook de achterkant, en nou dan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:58 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Stel je niet aan man!
Een Murciélago en een Gallardo vind ik geweldig mooie wagens, maar deze vind ik een beetje te.
Vooral de achterkant
Leer eens lezen pikquote:Op zondag 30 september 2007 14:43 schreef DarkManta het volgende:
[Op zaterdag 29 september 2007 10:58 schreef Supra_Turbo het volgende:
Stel je niet aan man!
Vooral de achterkant]
En ik vind het een Uber geile wagen ook de achterkant, en nou dan?
Nee lul, doe eerst eens normaal zak.quote:
Aanstellerquote:Op zondag 30 september 2007 16:10 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee lul, doe eerst eens normaal zak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |