Dat doet die ene Council in de USA toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn dus ook partijen die dollars gaan kopen om paniek te voorkomen.....? Dacht dat het alleen bestond op de aandelenmarkten.
Sorry... ik zit een beetje veel op F5 te rammen daar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef digitaLL het volgende:
Ik kan niet meer op Bloomberg komen![]()
Is dat niet het bied-bedrag?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef Grumpey het volgende:
1.3964 meldt wisselkoersen.nl, is dat 'live' of lopen ze daar achter?
Je zal vast de enige niet zijn, hij doet't weer gelukkigquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Sorry... ik zit een beetje veel op F5 te rammen daar.
wat is een handige/prettige site om de koers te bekijken? ik doe nu die van rtlz, maar dat bevalt nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef DemonRage het volgende:
1.3973
http://www.bloomberg.comquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:38 schreef simmu het volgende:
[..]
wat is een handige/prettige site om de koers te bekijken? ik doe nu die van rtlz, maar dat bevalt niet
denk dat die drempel daar wel ligt jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef DemonRage het volgende:
1.3973
Bij 1.40 gaan er automatische deposits plaatsvinden bij sommige handelaren?
er zitten er een paar flink $$$ in te kopenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef DemonRage het volgende:
en terug naar 1.3948
Sayonara Amelica!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef gronk het volgende:
Sjezus, -0.5%. Ik had half-om-half verwacht dat de FED hardball zou spelen, en zou inzetten op 0%.
Japan, here we come!
't is een race tegen de dollar-dumpers.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
er zitten er een paar flink $$$ in te kopen
Een grote denk ik, de FED in panic modequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
er zitten er een paar flink $$$ in te kopen
... zou China.... ? Nee toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
't is een race tegen de dollar-dumpers.
Kredietcrisis is nog gevaarlijker blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Basp1 het volgende:
En 2 maanden geleden kwamen er nog berichten naar buiten dat waarschijnlijk de rente omhoog moest om de inflatie in bedwang te houden, die is zomaar als sneeuw voor de zon verdampt?
Zou toch wat zijn als je opeens iets van 3,610 ofzo zieet staanquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Grumpey het volgende:
1.3963 alweer
Denk dat de Chinezen er een beetje simpel van worden als ze telkens monopoly-geld moeten kopen om de wereldeconomie (en vooral die van Amerika) te redden.quote:
Dat nog niet, maar als de $ 1.40 per euro grens bereikt wordt, denk ik dat de dollar nog eens een trap na krijgt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:51 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als je opeens iets van 3,610 ofzo zieet staan![]()
Wat houd dollar index in?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef digitaLL het volgende:
De dollar index zeer ruim beneden de 80 nu.
[afbeelding]
quote:
Wikiquote:The US Dollar Index (USDX) is a number that measures the value of a dollar relative to a base of 100. It is a geometric weighted average of a collection of foreign currencies relative to the dollar, namely Euro (EUR), Japanese Yen (JPY), British Pound (GBP), Canadian Dollar (CAD), Swedish Krona (SEK) and Swiss Franc (CHF).
It was started in March 1973, soon after the dismantling of the Bretton Woods system. At that time, the value of the dollar index is considered to be 100.000. As of now, in the summer of 2007, the dollar index was trading near the low eighties. This implies that the dollar is considerably weaker compared to other currencies in the collection than it was in 1973. This number is updated 24 hours a day, 7 days a week.
sorryyyquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:01 schreef DemonRage het volgende:
Wie zitten er nog te F5'en op bloomberg.com?
Het nieuws van de renteverlaging was net op de radio btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |