Wat zij zegt!quote:Op maandag 17 september 2007 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Poek, eigen willetjes roeleren
Ze geeft dus eigenlijk heel goed aan wat ze zelf wil en (al) kan.
Observeren zou ik zeggen en erin meegaan
Lekker eigenwijs dusquote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef Qwea het volgende:
Stomme Poes. Zet ik haar uit de bench, hopt ze er weer in
Als daar buiten plassen en schijten bij hoort of gewoon volledig op de kattenbak juich ik dat van harte toequote:Op dinsdag 18 september 2007 07:59 schreef senesta het volgende:
Ah gos qwea, dat koppie![]()
Ze wil duidelijk dolgraag haar gangetje weer gewoon gaan.
Mama heeft het eraf geslooptquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:09 schreef Cat22 het volgende:
Gaat goed met Poekie! Leuk om de vooruitgang te zien, als dit de komende dagen doorzet zou het best zo kunnen zijn dat jij binnenkort je ouwe Poek weer terughebt.
En als ze stoel en bench zo goed weet te vinden, dan denk ik ook niet dat ze blind is hoor. Dat ze zelf in de bench terugging komt misschien omdat dit de laatste dagen haar veilige plekje is geweest.
Enne... geen plastic tegen de muur geplakt zie ik?![]()
Ah gos, als ze te snel wil lukt het nog niet helemaal he?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Qwea het volgende:
Poekie moet voorzichtig doen! Ik ging eten neerzetten, komt ze aangewankelt,flikkert ze over dr eigen en koprolt ze. Vervolgens jumpt ze op de stoel, wil ik haar pakken, jumpt ze eraf, terug dr bench in en flikkert ze weer in die bench
Donderdag lieverd,donderdag moet ik pas heenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah gos, als ze te snel wil lukt het nog niet helemaal he?
Gaan ze nog testen doen, Qwea?
Sorry, had ik wel gelezenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Donderdag lieverd,donderdag moet ik pas heenDus ik weet niet, ff afwachten nog tot donderdag
Komt dat door zwakte in de pootjes of door een evenwichtsprobleem?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Qwea het volgende:
Poekie moet voorzichtig doen! Ik ging eten neerzetten, komt ze aangewankelt,flikkert ze over dr eigen en koprolt ze. Vervolgens jumpt ze op de stoel, wil ik haar pakken, jumpt ze eraf, terug dr bench in en flikkert ze weer in die bench
quote:
Ik denk beide. Want als ze enkel een zwakke poot/pootjes zou hebben, dan zou ze niet waggelen en telkens omkieperen.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Komt dat door zwakte in de pootjes of door een evenwichtsprobleem?
Wat Kasper zegt, het ziet er uit of ze zich hiermee steunt ahw.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:52 schreef Qwea het volgende:
Die domme kat liep net uit de bench, wilde op de stoel jumpen en knalde met dr hoofd tegen mn tas die op de stoel stondzachtjes hoor, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |