ja gemaaktquote:Op zondag 16 september 2007 19:18 schreef Cat22 het volgende:
Go Poekie!
Ik denk dat de poekster de goede kant opgaat. En blijkbaar voelt mevrouw zich al zo goed dat ze zich al druk maakt om een vieze slaapplek. Een teken van genzing, lijkt mij. Had je nou al een provisorische kattebak in de bench gemaakt? Want anders lijkt me dat wel een goed plan.
En, zoals de anderen zeggen, regelmatig kroelen, op schoot nemen en knuffelen.
Als ze een hersenbloeding heeft gehad, kun je in de rug niks beschadigen hoor als je haar opppakt, hoef je niet bang voor te zijn.
Houd ons op de hoogte!
Het verbaasde me dat ze wilde blijven liggen. Normaal moet ze niet zoveel van Mikey hebbenquote:Op zondag 16 september 2007 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat kijkt MM gelukkig zeg...wat een mega-smile!![]()
Lekker dat Poekie ff fijn op schoot ligt.![]()
Ja, dat voelt ze aan. Want als ze het niet zou aanvoelen zou ze ook niet helemaal van achter uit de bench naar voren lopen om door de bench deur op het laminaat te zeikenquote:Op zondag 16 september 2007 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze laat alles niet zomaar meer lopen, maar voelt zelf aan wanneer ze haar behoeften moet doen?
Want dan zal ze die home made kattenbak vast en zeker waarderen!
Zindelijk kattenbeest dusquote:Op zondag 16 september 2007 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat voelt ze aan. Want als ze het niet zou aanvoelen zou ze ook niet helemaal van achter uit de bench naar voren lopen om door de bench deur op het laminaat te zeiken
quote:Op maandag 17 september 2007 13:41 schreef Qwea het volgende:
Nou ze gaat op de kattenbak, en ook weer niet. De drollen lagen in de bak, voor de bench deur had ik zeil gelegd, wat doet ze? Gaat ze pissen aan de zijkant waar geen zeil ligt
nou er zijn dus helemaal geen tests gedaan. A.s Donderdag moet ze heen, en dan wil ik eigk wel eens weten waarom er in godsnaam geen test zijn gedaan. Ik heb duidelijk gezegd dat het me geen reet boeide of nu 100 of 300 euro kwijt was, maar dat ik wou weten wat het was en of ze beter zou worden.quote:Op maandag 17 september 2007 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ondeugend kattebeest.
Blijkbaar weet ze precies waar ze wel en niet wil plassen. Het zou fijn zijn als dat ook met jouw ideeën voor hygiëne overeen zou komen.![]()
Succes met de eerste loopoefeningen!
Ben je nog meer te weten gekomen over tests die al dan niet gedaan zijn?
tegen de muur is niet bestquote:Op maandag 17 september 2007 14:25 schreef Cat22 het volgende:
*Cat22 wacht op verslag van plaspogingen voorbij de bench of tegen muur*![]()
Misschien kan je dat komende donderdag nog eens benadrukken.quote:Op maandag 17 september 2007 14:14 schreef Qwea het volgende:
Ik heb duidelijk gezegd dat het me geen reet boeide of nu 100 of 300 euro kwijt was, maar dat ik wou weten wat het was en of ze beter zou worden.
Dat zal ik ook zeker doen. En het klinkt misschien kei-stom - en het is ook kei stom maar sue me- ik ben zelf voor mn migraine naar een paragnoste geweest. Niemand kreeg mn nekpijn en schouderpijn + dagelijks hoofdpijn weg, en zij wel. Ik heb het al dik 3 weken niet meer.quote:Op maandag 17 september 2007 15:32 schreef kasper het volgende:
[..]
Misschien kan je dat komende donderdag nog eens benadrukken.
Dat die DA het niet in z'n hoofd haalt om te denken: "ach dat beestje is al zo oud, laat die tests maar zitten".
Ik wil nog even opmerken dat je Poekie kei-goed verzorgd!![]()
Eigenwijze poezenbeestenquote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef Qwea het volgende:
Stomme Poes. Zet ik haar uit de bench, hopt ze er weer in
Gewéldige poes, die Poekiequote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef Qwea het volgende:
Wat zij zegt!quote:Op maandag 17 september 2007 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Poek, eigen willetjes roeleren
Ze geeft dus eigenlijk heel goed aan wat ze zelf wil en (al) kan.
Observeren zou ik zeggen en erin meegaan
Lekker eigenwijs dusquote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef Qwea het volgende:
Als daar buiten plassen en schijten bij hoort of gewoon volledig op de kattenbak juich ik dat van harte toequote:Op dinsdag 18 september 2007 07:59 schreef senesta het volgende:
Ah gos qwea, dat koppie![]()
Ze wil duidelijk dolgraag haar gangetje weer gewoon gaan.
Mama heeft het eraf geslooptquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:09 schreef Cat22 het volgende:
Gaat goed met Poekie! Leuk om de vooruitgang te zien, als dit de komende dagen doorzet zou het best zo kunnen zijn dat jij binnenkort je ouwe Poek weer terughebt.
En als ze stoel en bench zo goed weet te vinden, dan denk ik ook niet dat ze blind is hoor. Dat ze zelf in de bench terugging komt misschien omdat dit de laatste dagen haar veilige plekje is geweest.
Enne... geen plastic tegen de muur geplakt zie ik?![]()
Ah gos, als ze te snel wil lukt het nog niet helemaal he?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Qwea het volgende:
Poekie moet voorzichtig doen! Ik ging eten neerzetten, komt ze aangewankelt,flikkert ze over dr eigen en koprolt ze. Vervolgens jumpt ze op de stoel, wil ik haar pakken, jumpt ze eraf, terug dr bench in en flikkert ze weer in die bench
Donderdag lieverd,donderdag moet ik pas heenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah gos, als ze te snel wil lukt het nog niet helemaal he?
Gaan ze nog testen doen, Qwea?
Sorry, had ik wel gelezenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Donderdag lieverd,donderdag moet ik pas heenDus ik weet niet, ff afwachten nog tot donderdag
Komt dat door zwakte in de pootjes of door een evenwichtsprobleem?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Qwea het volgende:
Poekie moet voorzichtig doen! Ik ging eten neerzetten, komt ze aangewankelt,flikkert ze over dr eigen en koprolt ze. Vervolgens jumpt ze op de stoel, wil ik haar pakken, jumpt ze eraf, terug dr bench in en flikkert ze weer in die bench
quote:
Ik denk beide. Want als ze enkel een zwakke poot/pootjes zou hebben, dan zou ze niet waggelen en telkens omkieperen.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Komt dat door zwakte in de pootjes of door een evenwichtsprobleem?
Wat Kasper zegt, het ziet er uit of ze zich hiermee steunt ahw.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:52 schreef Qwea het volgende:
Die domme kat liep net uit de bench, wilde op de stoel jumpen en knalde met dr hoofd tegen mn tas die op de stoel stondzachtjes hoor, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |