quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:15 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
De kruistochten begonnen 1000 jaar geleden en waren een reactie op de vervolging en vernietiging van de oorspronkelijke, niet islamitische bevolking.
Zelfde verhaal als met de Turken, die de Byzantijnen uitmoordden. Turken waren afkomstig uit Centraal Azie.
Als de mensen 100 jaar geleden ook zo dachten, was Nederland nu een achterlijk kut land geweest.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:19 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Ja behalve dat zoals ik al eerder zeg, wij ons eigen land zo willen behouden als het is en andere hier naar toe komen en alles verandert willen zien in maten waar het ons niet in bevalt en het tegen alles wat wij opgebouwd hebben indruist.
ken je deze man nog?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:16 schreef Bresser het volgende:
opmerkelijk dat ondanks de vele problemen met moslims en islam sommige mensen doen alsof er niks aan de hand is.
Waarom spreek in je in termen van jullie? Als ik jullie ben, wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:12 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Ik wil niet jouw interpretatie horen van hoe jij denkt dat milagro haar woorden uitspraak. Ik wil een directe link zien tussen milagro haar woorden en jou uitspraak dat milagro alle moslims de dood toe wenst.
Geen vluchtige interpretaties, harde feiten. Anders ben je gewoon aan het trollen hier op het forum.
En denk eens bij jezelf na. We importeren mensen en er zitten er een aantal bij die ons het liefst dood zien. Wie is de oorzaak? Je kunt niet bepaald beweren dat de europeanen de oorzaak van deze hele cultuur clash zijn. Want zij zitten op hun eigen bodem waar jullie het niet zitten. De problemen zijn hier als het ware naar toe gekomen en niet wij met onze zogenaamde haat naar jullie toe. Ongeacht of men generaliseerd of niet, ik denk dat ieder het recht heeft om te zeggen dat er bepaalde grenzen zijn tot waar je kunt gaan als je andermans bodem betreed. En dan mag je ook heel zeker zeggen dat je een cultuur tegenover de jouwe achtergesteld vind of dat je bepaalde aspecten van een geloof behoorlijk achterhaald vind waarvan als men die draagt je op zn minst mag verlangen dat men die hier niet draagt. Als men dat niet doet, dan is er ook geen probleem.
En als jij niet zo denkt als milagro omschrijft, dan heeft ze ook geen problemen met jou. Of voldoe je wel aan die omschrijving omdat je er zo op in hapt?
hahahahahahaaaa ,sukkelquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:16 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je mag best gewoon toegeven dat je een rassenhater bent. Je staat gewoon in je recht. Maar als je haat zaait, rassenhaat propageert en aansporingen doet van vernieling en geweld, dan overschrijd je de grens. Jouw betoog heeft dus niks te maken met de vrijheid van meningsuiting, maar met strafbare feiten. Net zoals die demonstranten in Engeland. Wat betreft jullie denken en doen, zijn jij en die demonstranten in Engeland twee handen op een buik. Beide soorten zijn hoogst verwerpelijk.
Daarom is een discussie met dit soort lui ONMOGELIJK.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:23 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Waarom spreek in je in termen van jullie? Als ik jullie ben, wie ben jij dan?
Net als Milagro kom jij met algemene verdachtmakingen, waar ik verder niks van doen hebt. Nu kan ik uit deze tekst niet uithalen dat je een rassenhater bent, maar ik moet zeggen: je bent aardig op weg door mij verantwoordelijk te stellen door uitspraken of handelingen van enkele mensen in een groep te veralgemeniseren en vervolgens op mij te projecteren door mij het onderwerp van de discussie te maken ("jullie").
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
Zelfs westerse historici zijn erover eens dat de christenen een fijner bestaan hebben gehad onder Salahaddin dan onder de Kruisvaarders.
En wat doet het Patriarchaat van Constantinopel nog in Istanbul dan?
bronquote:Christenen in Turkije worden uitgesloten van posities in overheidsinstellingen of het leger; het wordt hun verboden om geestelijken op te leiden (het laatste Grieks-orthodoxe seminarie in Halki en het Grieks-orthodoxe seminarie van Santa Croce zijn beide in 1971 door de staat gesloten).
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:24 schreef milagro het volgende:
[..]
hahahahahahaaaa ,sukkel
ja meer kan ik niet zeggen op je achterlijke bewering dat ik aanzet tot geweld.
dat doe ik niet, niet tegen radicale idioten zoals jij, laat staan alle, dus ook gematigder moslims.
ik zeg, je moet incasseren als je uitdeelt.
jij, als aanhanger van de sharia hoeft je muil niet te houden, zeker niet, spui je verwerpelijke opvattingen maar, je kan mij niet duidelijk genoeg zijn , hoor, heeeeeeeeerlijk , maar incasseer dan ook de opvattingen van een ander die JOU tegen de borst stuiten en zeik dan niet ineens over haatzaaierij.
maar goed, je bent zoals altijd gewoon aan het trollen, dus ik ben er wel klaar mee weer, de dosis islam wel weer gehad voor vandaag
Zet God op de pot stop de profeet maar in je reet lallalalalalalalaaaaaaaaaaaa![]()
quote:
Heb je andere bronnen?quote:forum / bron: ref. dagblad
[quote]quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ben jij het ANP?
Nou vooruit: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6903445.stm
Jij bent zoals gewoonlijk weer met één van je haattirades bezig zonder dat je het zelf weet. Aanzetten tot geweld is niet een wissewasje. Het is een gegeven dat een samenleving kan ontregelen. Net als extremisten probeer je dat te negeren, maar feit is dat type extremisten zoals jij aan het andere kant van het spectrum liggen. Mensen zoals jij zijn ook een onderdeel van het probleem. In Nederland is men doorgeschoten, men kijkt enkel naar extremisten uit de Moslimhoek, maar vergeet dat er ook radicale mensen zijn die regelrecht tegenover deze extremisten staan, maar dezelfde opvattingen en boodschappen delen qua haat, geweld en zelfs moord.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:24 schreef milagro het volgende:
[..]
hahahahahahaaaa ,sukkel
ja meer kan ik niet zeggen op je achterlijke bewering dat ik aanzet tot geweld.
dat doe ik niet, niet tegen radicale idioten zoals jij, laat staan alle, dus ook gematigder moslims.
ik zeg, je moet incasseren als je uitdeelt.
jij, als aanhanger van de sharia hoeft je muil niet te houden, zeker niet, spui je verwerpelijke opvattingen maar, je kan mij niet duidelijk genoeg zijn , hoor, heeeeeeeeerlijk , maar incasseer dan ook de opvattingen van een ander die JOU tegen de borst stuiten en zeik dan niet ineens over haatzaaierij.
maar goed, je bent zoals altijd gewoon aan het trollen, dus ik ben er wel klaar mee weer, de dosis islam wel weer gehad voor vandaag
Zet God op de pot stop de profeet maar in je reet lallalalalalalalaaaaaaaaaaaa![]()
Right on!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:24 schreef milagro het volgende:
Ik zou het gewoon niet durven hè, me laten pijpen door de meiden van halal. Voelt als haram.quote:Zet God op de pot stop de profeet maar in je reet lallalalalalalalaaaaaaaaaaaa![]()
Dit zijn die Londonse betogers, he? Voor die ambassade?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:17 schreef milagro het volgende:
logisch toch, die haatzaaier!!
zie jij ooit ergens moslims zo demonstreren?
[afbeelding]
nou dan!
wel het hoogtepunt van integratie, naast die andere hoogtepunt danquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:34 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Right on!
[..]
Ik zou het gewoon niet durven hè, me laten pijpen door de meiden van halal. Voelt als haram.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:35 schreef milagro het volgende:
[..]
is die demonstratie tegen het westen bij voorbaat verboden?
Ja.quote:is die demonstratie ' afgebroken' toen bleek waar die haatzaaiende debielen mee liepen, spandoeken vol aanzetting tot geweld?
beter dan bommen leggenquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
Dat is typisch Nederlands Super7. Extremisten die klagen over extremistenDegene die het hardst kan schreeuwen wint.
wat snap je niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit zijn die Londonse betogers, he? Voor die ambassade?
Die zijn allemaal opgepakt.
Zo, nu jij weer.
Wat heeft het verbieden van deze betoging uit veiligheidsoverwegingen te maken met geweld van de islam?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:35 schreef M42 het volgende:
En zo bukt Europa steeds meer voor het geweld uit de Islam. Het is een feit dat binnen een paar jaar de democratie ver te zoeken is en de Islam het hier voor het zeggen heeft.
Klopt, een schoolvoorbeeld is Milagro. Wat het extra pikant maakt is haar laatste reactie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daarom is een discussie met dit soort lui ONMOGELIJK.
Als je slimmer was was je neerbuigende toontje wellicht grappig geweest.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:38 schreef Bresser het volgende:
[..]
wat snap je niet.
nogmaals.
op die plaatjes, dat wat grote mensen foto's noemen, staan allemaal boze mensen die gemeen zijn tegen jou en mij.
nu mag je even een spelletje spelen:
hoeveel verschillende mensen tel je op die foto's...
hoeveel zijn er veroordeeld?
goed zo,
nu mag je je fruitprakje weer verder opeten.
Meestal zijn zulke idealisten gevaarlijkerquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heeft het verbieden van deze betoging uit veiligheidsoverwegingen te maken met geweld van de islam?
Ik vind het ronduit dom van de burgemeester, maar de moslims kunnen hier eens een keertje niks aan doen, vriend.
Maar wat betreftquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:34 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Right on!
[..]
Ik zou het gewoon niet durven hè, me laten pijpen door de meiden van halal. Voelt als haram.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:41 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Maar wat betreft
"en me voor straf laten pijpen door de meiden van halal"
zou ik toch zeggen
Laat die meiden toch verekken zolamng we zelf kunnen trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Nee slecht 4 manquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit zijn die Londonse betogers, he? Voor die ambassade?
Die zijn allemaal opgepakt.
Zo, nu jij weer.
Kun jij niet normaal debatteren? Moet het gelijk zo?quote:
Je bedoelt aanslagen tegen moskeeén/islamitische scholen. Blaffende honden wat?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
beter dan bommen leggen![]()
blaffende honden etc.
Zeg Westen is hypocriet t.o.v. moslim'terrorisme'quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt aanslagen tegen moskeeén/islamitische scholen. Blaffende honden wat?![]()
![]()
de extremisten hier in Nederland.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt aanslagen tegen moskeeén/islamitische scholen. Blaffende honden wat?![]()
![]()
Wat raaskal je nu weer?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heeft het verbieden van deze betoging uit veiligheidsoverwegingen te maken met geweld van de islam?
Ik vind het ronduit dom van de burgemeester, maar de moslims kunnen hier eens een keertje niks aan doen, vriend.
Die burgemeester grijpt dat gewoon aan om mensen die hij liever niet ziet de mond te snoeren. Je kunt een anti-islambetoging prima beveiligen. Er is nu toch ook niks gebeurd?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:46 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wat raaskal je nu weer?
De enige reden waarom de demonstratie verboden was is dat de burgemeester ZEKER wist dat er rellen kwamen van de zogenaamde moslims die alles maar aangrijpen om uit de naam van die nepgod allah alles denken te kunnen en te mogen.
En dus moet daar maar aan toegegeven worden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:46 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wat raaskal je nu weer?
De enige reden waarom de demonstratie verboden was is dat de burgemeester ZEKER wist dat er rellen kwamen van de zogenaamde moslims die alles maar aangrijpen om uit de naam van die nepgod allah alles denken te kunnen en te mogen.
Precies (Hee, we zijn het eens, db...)quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En dus moet daar maar aan toegegeven worden?
En we maken de vrijheid van meningsuiting dus toch ondergeschikt aan dit soort debielen?
Waarom geef je dan zelf niet het voorbeeld hoe het wel moet?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:49 schreef Basp1 het volgende:
Wat een steekhoudende argumenten worden hier toch weer aangehaald door de mensen die het niet eens zijn met het verbieden van deze demonstratie. En hoe goed hebben ze wel niet geleerd van het wentelen in de slachtofferrol waarover men zelf altijd klaagt.
Ik ben benieuwd waneer hierop een slot komt.
Debielen zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En dus moet daar maar aan toegegeven worden?
En we maken de vrijheid van meningsuiting dus toch ondergeschikt aan dit soort debielen?
Voorkomen is berter dan genezen, alleen is het daar nu te laat voor en zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ga je nu mensen woorden in de mond leggen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zeg Westen is hypocriet t.o.v. moslim'terrorisme'
Als een vietnamese missionaris gijzellen en kerken platbranden aldaar toch verzetswerk is....dan is toch hier ook het geval?
Zo ja, zou jij dan protesteren?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:52 schreef Bresser het volgende:
maar wat als nu een hele groep moslims besluit te gaan demonstreren tegen het comite ex-moslims.
word dat dan verboden?
Over vergassingen gesproken. Aan welke rotzooi zat jij ook alweer?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onze cultuur heeft misschien een voorliefde voor vergassingen, maar dat vind ik niet zo'n belangrijk verschil.
Leuk, maar dat zijn ex-moslims die tegen een bepaalde groep ex-moslims zijn. Gaat dus niet op.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want Ex-moslims keren zich tegen Ehsan Jami en 'Godfather' Ellian
Ja, en? Geef eens een link dat moslims hebben gedreigd de demonstratie met geweld uit elkaar te slaan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:52 schreef Bresser het volgende:
als we dan toch met WO2 komen, vroeger hadden de nazi's ook bruine hemden en speciale ss-ers die dmv geweld en geweld tegen demonstranten de democratie wisten te ontwrichten.
weer een nieuw bewijs dat de islam het facisme van de 21ste eeuw is.
Nee maar dat gebeurde toch andersom ook, of zijn we weer met twee maten aan het meten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga je nu mensen woorden in de mond leggen?
Blijkbaar niet want Ex-moslims keren zich tegen Ehsan Jami en 'Godfather' Ellianquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:52 schreef Bresser het volgende:
laatst was er toch ook een demonstratie van de NA in nederland verboden?
maar wat als nu een hele groep moslims besluit te gaan demonstreren tegen het comite ex-moslims.
word dat dan verboden?
ws niet want een gewelddadige tegendemonstratie of rellen van rechtse kant zijn niet te verwachten.
kortom, de overheid heeft niet meer alleen het recht en monopolie op geweld. moslims hebben dat nu dus ook omdat zij door het wel of niet aanwenden van geweld invloed hebben op de democratie en rechtsgang.
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:54 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Debielen zijn jouw woorden.
Schijnbaar is iedereen die anders denkt dan jij een debiel.
Goeie redenatie om snel klaar te zijn met andersdenkenden.
zo hey, dat is ook wat ik bedoel :Squote:Op dinsdag 11 september 2007 17:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo ja, zou jij dan protesteren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |