Is dit dan zo de beroemde vrijheid van meningsuiting waar belgië trots op is?quote:Een tiental anti-islambetogers opgepakt
di 11/09/07 - In het centrum van Brussel zijn een tiental mensen opgepakt die ondanks het verbod toch wilden betogen tegen de islam. Onder hen zijn Filip Dewinter en Frank Vanhecke.
(Belga)
Enkele weken geleden kondigde een anti-islamitische beweging de betoging aan.
Burgemeester Freddy Thielemans (PS) nam contact op met de politiediensten en verbood de optocht uiteindelijk omdat hij vreesde voor rellen met allochtonen.
Maar de politie verwachtte dat er toch zou worden betoogd. De politiediensten hielden de buurt dan ook extra in de gaten.
Een honderdtal manifestanten, onder wie enkele kopstukken van Vlaams Belang, daagden uiteindelijk op. Een tiental van hen werden opgepakt, onder hen Vlaams Belangvoorzitter Frank Vanhecke en Vlaams parlementslid Filip Dewinter.
(Belga)
Dewinter (foto) protesteerde luidkeels toen hij in de boeien werd geslagen. "Wij kanten ons tegen de islamisering van Europa", klonk het.
Volgens Dewinter ging het om een "democratische manifestatie". Ook Vanhecke begrijpt niet dat de betoging werd verboden.
"Wij denken dat men tegen de islamisering van Europa op een democratische wijze uiting moet mogen geven."
Het betogingsverbod blijft de hele dag van kracht. Toch staan er nog een honderd betogers rond het Luxemburgplein, vooral Denen.
Een filmpje van het gebeuren
bron
alles wat tegen de islam is word verboden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:10 schreef zagevent het volgende:
[..]
Is dit dan zo de beroemde vrijheid van meningsuiting waar belgië trots op is?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:17 schreef milagro het volgende:
logisch toch, die haatzaaier!!
zie jij ooit ergens moslims zo demonstreren?
[afbeelding]
nou dan!
Dat geloof je toch zelf niet. Ik heb daar niets van gehoord.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:21 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
![]()
Sommige van deze betogers hebben lange celstraffen gehad.
Dat zal best, maar dan voor andere dingen die ze op hun kerfstok hebben zeker!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:21 schreef Super7fighter het volgende:
is die demonstratie tegen het westen bij voorbaat verboden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:21 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
![]()
Je bent dus gewoon met opruiing bezig.
Hi S7F, I want to thank you very much for this information.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ben jij het ANP?
Nou vooruit: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6903445.stm
Nou ben je aan het haatzaaien. En volgens jou mogen moslims dat niet dus ben je ook nog aan het discriminerenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:40 schreef milagro het volgende:
De Koran staat vol met haatzaaierij jegens andersdenkenden en dan komt zo'n geloofswaanzinnige user hier weer mekkeren over opruiing
flikker toch op, heel Nederland, behalve moussie en SCH is jullie radicale shite zat.
en vlaams Belgie ook.
zolang je clubje radicale gekken haatzaaierij zwart op wit hebben staan, er naar joden als apen wordt gerefereerd in dat fijne boekwerk, er wordt aangeraden niet moslims te mijden als vrienden, homo's minder dan varkens worden geacht, vrouwen die naar jullie achterlijke maatstaven niet decent gekleed gaan "erom vragen" gelijk een hoer, heb je echt je waffeltje te houden over opruiing, haatzaaierij en discriminatie van westerse kant, het gore lef, echt.
Ohhh wat een gerechtigheid. Ik tel alleen op deze fotos al meer dan 4 idiote moslims fundis die oproepen mensen af te maken of op zn minst hopen op dood en verderf hier in het westen. En dan zijn dat de fotos van 1 van de velen demonstraties die wel door mochten gaan. Zelfs zie ik mensen die heel hun gezicht bedekt heb, waar ik het niet in mijn hoofd moet halen dat te doen anders pakken ze mij op.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ben jij het ANP?
Nou vooruit: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6903445.stm
nee, ik klaag niet over hun achterlijke ideeën, ik constateer dat ze die hebben, van mij mogen ze, maar ga dan niet klagen over haatzaaierij aan je eigen adres, dat zeg ik dus en dat ergert mij, die eenzijdige verontwaardiging.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ben je aan het haatzaaien. En volgens jou mogen moslims dat niet dus ben je ook nog aan het discrimineren![]()
Onze cultuur heeft misschien een voorliefde voor vergassingen, maar dat vind ik niet zo'n belangrijk verschil.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:47 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Op zn minst kun je constateren dat onze cultuur minder snel naar onthoofdingen neigt.. en ook minder snel naar de dood van een tegenstander.
omg wat een non-argumentquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onze cultuur heeft misschien een voorliefde voor vergassingen, maar dat vind ik niet zo'n belangrijk verschil.
Hup, de gevangenis in met jou!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:40 schreef milagro het volgende:
De Koran staat vol met haatzaaierij jegens andersdenkenden en dan komt zo'n geloofswaanzinnige user hier weer mekkeren over opruiing
flikker toch op, heel Nederland, behalve moussie en SCH is jullie radicale shite zat.
en vlaams Belgie ook.
zolang je clubje radicale gekken haatzaaierij zwart op wit hebben staan, er naar joden als apen wordt gerefereerd in dat fijne boekwerk, er wordt aangeraden niet moslims te mijden als vrienden, homo's minder dan varkens worden geacht, vrouwen die naar jullie achterlijke maatstaven niet decent gekleed gaan "erom vragen" gelijk een hoer, heb je echt je waffeltje te houden over opruiing, haatzaaierij en discriminatie van westerse kant, het gore lef, echt.
Oh dus wij zijn allemaal duitsers of wat?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onze cultuur heeft misschien een voorliefde voor vergassingen, maar dat vind ik niet zo'n belangrijk verschil.
Hoe ziek ben jij, kereltje?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Milagro wel. In verkapte termen, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
En wij roepen ook niet op dit moment op tot het vergassen van alle moslims of wel dan?
Ik zie die hypocrisie best, maar ik hoor net zulke hypocriete dingen van de anti-moslim kant. Ik lach julie allebei uit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:49 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, ik klaag niet over hun achterlijke ideeën, ik constateer dat ze die hebben, van mij mogen ze, maar ga dan niet klagen over haatzaaierij aan je eigen adres, dat zeg ik dus en dat ergert mij, die eenzijdige verontwaardiging.
mekkeren dat je de profeet niet mag beledigen, een dooie warlord met een schizo probleem, maar wel zeggen dat homo's de dood verdienen... ja dat weer relativeren met "mits 4 getuigen die nooit gelogen hebben' ... maar kom op, zeg.
gruwelijke hekel aan homo's ? prima, maar zeik dan niet over hen die hun hekel aanmoslims net zo duidelijk profileren
jammer dat je dat niet oppikt, joh.
Oh ja.. dan mag jij hier uitleggen hoe jij tot die conclusie komt. Ik kan het zelfs niet eens tussen de regels doorlezen. Maar als jij zegt dat dat kan, dan mag jij ook eens aantonen hoezo. Waar pleit milagro de massa uitroeing van moslims?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:54 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Milagro wel. In verkapte termen, dat dan weer wel.
je snapt het niet, he net als die snipperaar het niet snaptquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hup, de gevangenis in met jou!![]()
Wegens aansporing van raciale haat, geweld en moord.
Je voorman en idool Filip de winter is er slechts van afgekomen met een aanhouding, maar de taal die jij aanhaalt is gelijk aan die van de demonstranten. Dus ook jij zou de bak in moeten wegens diezelfde strafbare feiten.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |