Ouwe zeur. Iedereen weet waar het voor is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een slechte OP. Geen tekst. Geen plaatje.
Gelukkig hebben we intre om de schade wat te beperken.
Vroeger waren we nog omgeven door vrouwelijke FMT-ersquote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
wyccie sporadisch, maar verder is het echt een mannenclubje geworden.
Die hebben we weg gejaagd met al die bloot plaatjes.quote:Op maandag 17 september 2007 13:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Vroeger waren we nog omgeven door vrouwelijke FMT-ers![]()
om hierop te reageren, jij hebt toch ook animatie en shows enzo gedaan? Ik ook bij Club Medquote:Op woensdag 19 september 2007 18:07 schreef Patch het volgende:
Ik heb geloof ik geen 1 wederzijdse interesse met de rest, behalve film dan...
ik heb o.a. 3 jaar lang met een musical-gezelschap in het buitenland getourd als je daar op doelt. Musicals als We Will Rock You, Grease, Moulin Rouge, Tanz Der Vampire en Saturday Night Fever.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:10 schreef hornage het volgende:
[..]
om hierop te reageren, jij hebt toch ook animatie en shows enzo gedaan? Ik ook bij Club Med
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:03 schreef Doff het volgende:
En jazz geloof ik?
Met een beetje geluk studeert Zoot ook nog geschiedenis.
Ook gaafquote:Op woensdag 19 september 2007 18:27 schreef Zoot het volgende:
Jazz idd![]()
Ik studeer dan alleen geen geschiedenis, maar film&televisiewetenschap.
Ik dacht altijd dat het een Edward Scissorhand-achtig personage was.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:51 schreef wyccie het volgende:
Niet roddelen over mij aub!
En is Sofietje al een beetje goed met Tetris?
Ben je al bezig met het verzamelen van alle Barbie-films?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:47 schreef Patch het volgende:
[..]
ze is beter in het kammen van de haren van My Little Pony....
en voetballen kan ze ook al niet...
nope, besloten om geen tv te kijken tot ze 3 is.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:04 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ben je al bezig met het verzamelen van alle Barbie-films?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:16 schreef hornage het volgende:
mmm, is wel leuk idee. Ik ben alleen niet zo heel goed in hele complexe vragen over echte classics etc.
Misschien ook een meet? * hornage wil zeker wel organiseren, maar ik denk dat bij iemand anders die centraler woont en grotere tv etc heeft misschien handiger is
Ik was niet eens serieus.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef wyccie het volgende:
Haha, dan gelijk een Sinterklaasmeet met surprises.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
hoi AndyHoe is het tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
goed. Waar ben je zo druk mee de laatste tijd?
Ik ga iig weer meedoen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
FMT-ers,
Op 6 december bestaat FMT 5 jaar en bij 3 jaar hadden we een jubileum-topic met "grote" en "speciale" vragen. We zouden dus voor het 5-jarig bestaan hetzelfde kunnen doen. Mijn vraag: is er interesse? Wie zou er een vraag maken en wie zou antwoorden insturen?
Ik vraag het omdat er de vorige keer wel veel enthousiasme was, maar uiteindelijk deden er niet zo heel veel vaste mensen mee en dat was wel jammer. Misschien moet de drempel wat lager, sommige vragen waren niet zo eenvoudig en soms zelfs complex.
Lijkt me een prima idee idd.quote:Denk dat de regel van dat als er een uur niks gepost is, er een nieuwe vraag gesteld mag worden meer gehanteerd mag worden.
Dat probeer ik ook altijd. Maar vroeger vond ik dat een stuk makkelijker. Toen wist ik veel beter wat iedereens sterke en zwakke punten waren, zoals Sokolsky's dode Japanners.quote:Op maandag 3 december 2007 14:37 schreef Gillingham het volgende:
Misschien is het ook een idee om - voor zover mogelijk - de moeilijkheidsgraad van vragen aan te passen aan de users (aantal en kennisniveau) die online (lijken te) zijn. Maar dat is dan eerder een ongeschreven regel.
Dat krijg je er dus ook mee, verwarring.quote:Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was goed van je. Ik weet het alleen niet. En dacht de andere wel te weten.
Ik vrees van niet!quote:Op zondag 16 december 2007 07:47 schreef Patch het volgende:
Dit topic gaat vol komen voordat de topictitel oud is?
Kom.quote:Op zondag 16 december 2007 18:50 schreef Gillingham het volgende:
Ik zeg eind 2009.
quote:
OK. Bij deze klets ik en zal ik gaan stemmen binnenkort.quote:Op maandag 17 december 2007 14:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jullie kunnen natuurlijk ook gaan stemmen.
Fok! Movie Trivia - Januari 2008 Vquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:59 schreef wyccie het volgende:
Ben ik blind of heeft onze LooLooLoo geen nieuw FMT-topic aangemaakt?
Harder oefenen. Doe ik ook te weinig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:03 schreef Falco het volgende:
Ik vergeet telkens het FMT-topic, maar ik vind die vragen nog steeds zo moeilijk ook!
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:24 schreef hornage het volgende:
wellicht wellicht, misschien moet er een nodkreet op de fp.
Of dat er vacatures te vullen zijn:
Heb je geen sociaal leven?
Doe je niet aan sport?
Is film kijken jouw leven en ken je imdb uit je hoofd?
Solliciteer nu! Speel vandaag nog mee met FMT! De tijd van je leven!
Leer films kijken die al klassiek waren toen je ouders nog hippie's waren! Ga nieuwe amerikaanse flutfilms kijken! Dit alleen meer om meer een allround filmkenner te worden! Geen vriend verrast je meer met movie trivia! De Six Degrees of Kevin Bacon droom je elke nacht!
FokMovieTrivia, het verandert je leven!
Zoiets misschien?
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:24 schreef hornage het volgende:
wellicht wellicht, misschien moet er een nodkreet op de fp.
Of dat er vacatures te vullen zijn:
Heb je geen sociaal leven?
Doe je niet aan sport?
Is film kijken jouw leven en ken je imdb uit je hoofd?
Solliciteer nu! Speel vandaag nog mee met FMT! De tijd van je leven!
Leer films kijken die al klassiek waren toen je ouders nog hippie's waren! Ga nieuwe amerikaanse flutfilms kijken! Dit alleen meer om meer een allround filmkenner te worden! Geen vriend verrast je meer met movie trivia! De Six Degrees of Kevin Bacon droom je elke nacht!
FokMovieTrivia, het verandert je leven!
Zoiets misschien?
waaruit herleid jij dat ik 't niet goed begreep?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:12 schreef hornage het volgende:
Aangezien Patch mijn romeo delta niet goed begreep (romeo=r, delta d, oftewel regel dat![]()
), ga ik zelf nu maar eens kijken of ik dat berichtje op de fp kan krijgen om wellicht nieuwe users te scoren.
Kan ik slimmer een mail ergens naar sturen of gewoon via de submit iets doen?
nou, niets zien staan op de frontpagequote:Op zaterdag 26 april 2008 20:23 schreef Patch het volgende:
[..]
waaruit herleid jij dat ik 't niet goed begreep?
Sinds wanneer heb ik iets te zeggen over de fp?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:26 schreef hornage het volgende:
[..]
nou, niets zien staan op de frontpage
ah joh, ik zit te ouwehoeren, ik wil het gewoon graag proberen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik iets te zeggen over de fp?
Wat wil je dan precies in onze sig zetten?quote:Op zondag 27 april 2008 02:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien werkt het om het in onze sigs te gooien?
quote:
Ik ben in principe met pensioen. Dus wees maar gerust.quote:
Heulemaal niet waar!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nadat ik die vier jaar op rij gewonnen had, werd besloten om die award in te trekken.
langzaam maar zeker gaat 't hem wel lukken...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bent Patch en Dolle Hond voorbij in de ranking?
Ik ken jou! Jij bent die vrouw die op zondag af en toe een puntje kwam pakken...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:38 schreef mamamiep het volgende:
Kijken wie zich mij nog kan herinneren. De slowchat heeft betere dagen gezien in ieder geval! Heb trouwens pas nog eens de foto's doorgekeken van de meeting in 2002, Mike, wat sta je er prachtig op met sweek. Zo lekker intiem ook.
MAMAmiep? Ik ben wel heel benieuwd hoe ze er uit ziet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:22 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik herinner me jou ook. Heel lang gedacht dat jij een man was.
Haha, serieus? Dat 'mama' geeft niets weg dan? Nou ja, niet dat ik kinderen heb, maar het is toch vrouwelijk!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:22 schreef wyccie het volgende:
Ik ook. Komt door dat TimRobbins icoon. Stom ik weet het.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:22 schreef wyccie het volgende:
Jazekers, inspreken wekelijks, lesgeven dagelijks, vader zijn altijdsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:21 schreef mamamiep het volgende:
Hoe is het jongen? Nog steeds bezig met inspreken etc?
Dan voeg me maar es opnieuw toe, want jij staat er niet meer in bij me...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:55 schreef mamamiep het volgende:
Ah ja, je kindje! Helemaal vergeten. Ik zie je vaak wel nog op msn komen, maar spreek je eigenlijk nooit meer
.
quote:Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgende maand bestaat FMT 6 jaar.
Ik zeg het maar even, zoals elk jaar.
Het is nu december. Ik wil het best organiseren. Maar de animo vind ik op dit moment te laag.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef Flitspaal het volgende:
Komen er dit jaar weer nieuwe verkiezingen?
Ik vind dat die plaatjes nog best een jaar mee kunnenquote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het is nu december. Ik wil het best organiseren. Maar de animo vind ik op dit moment te laag.
quote:Op maandag 1 december 2008 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind dat die plaatjes nog best een jaar mee kunnen
Goede kick, SoK.quote:
We kunnen wel een weddenschap starten. Ik gok op anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:37 schreef wyccie het volgende:
Nou, het duurt op deze manier toch nog minstens een jaar voor het volraakt.
Pas dat dan ook eens aanquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het komt allemaal door de matige OP.
Hoe lang staat die al in de planning?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:35 schreef Patch het volgende:
Ja, ik heb FMT gemist, probeer vanaf vandaag weer eens iets vaker binnen te vallen.
Ik zag dat Dopekoe en mr_anonimous ook al weer regelmatig aanwezig waren...
Wellicht dat de bijeenkomst toch nog eens ooit gaat plaatsvinden
Om de zoveel tijd rakelt dit onderwerp op inderdaad, maar ik meen dat er bijna eentje gepland werd zo rond 2002quote:Op maandag 29 juni 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe lang staat die al in de planning?
Waar ketst het steeds op af?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd rakelt dit onderwerp op inderdaad, maar ik meen dat er bijna eentje gepland werd zo rond 2002
Ah ja dat is vaak een probleem. Drukke mensen hebben drukke levens.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:46 schreef Patch het volgende:
ik meen me te herinneren dat het alleen misliep op 2 onderstaande probleempjes
- niet "iedereen" kon op dezelfde data
Ik zeg al jaren dat ik niet zo van de meets ben. Maar ik geef toe dat ik soms ook wel eens benieuwd ben.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:52 schreef Patch het volgende:
We kunnen wel weer eens het balletje laten rollen.
Lijkt me wel geinig om de gezichten achter het clubje FMT-ers te zien.
Dan zal ik er eerst een hyves of facebookaccount moeten openen.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:59 schreef Patch het volgende:
of we geven elkaars Hyves of Facebook hiero, dan zie je ook het gezicht achter de FMT-er.
Ik heb wel wat fokkers op mijn Hyves, maar alleen Sheridana van FMT
Nee, klopt, ik zou dan gaan voor 2 dataquote:Op maandag 29 juni 2009 12:27 schreef hornage het volgende:
Een meet is altijd gezellig, maar je moet gewoon niet als doel stellen dat iedereen kan, anders krijg je het namelijk nooit voor elkaar
Maar voor meets ben ik altijd te porren hoor
En leuk dat je weer eens langskomt Patch. We hadden het nog over je in het laatste topic
FOK! Movie Trivia - Juni 2009 IIIquote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee, klopt, ik zou dan gaan voor 2 data
Over mij gesproken? Toch wel positief? Linkje?
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:18 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Da's lief om te lezen.
Ik ben inderdaad van de mainstream-vragen en tempo. Al hield ik me daar soms ook niet aan, soms wou ik door middel van een ludieke vraag een ietwat minder bekende film onder de aandacht brengen of vond ik het wel leuk om andere FMT-ers te zien peinzen wat het antwoord zou zijn, terwijl ik voldoende hints gaf.
Al met al heb ik altijd al graag gezien dat FMT toegankelijk was voor iedereen.
Zo hoort het toch ook met een trivia op een openbaar forum? Natuurlijk horen minder bekende films ook gewoon thuis in dit topic maar met wat vaker mainstreamvragen wordt het inspringen voor nieuwelingen makkelijker wat weer meer deelnemers betekend en dat het spel dus niet zo snel stil ligt.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:18 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Da's lief om te lezen.
Ik ben inderdaad van de mainstream-vragen en tempo. Al hield ik me daar soms ook niet aan, soms wou ik door middel van een ludieke vraag een ietwat minder bekende film onder de aandacht brengen of vond ik het wel leuk om andere FMT-ers te zien peinzen wat het antwoord zou zijn, terwijl ik voldoende hints gaf.
Al met al heb ik altijd al graag gezien dat FMT toegankelijk was voor iedereen.
Ach, meestal lees ik een topic even snel door als het volgepost is en zet ik de punten daar neer. Zo weet ik zeker wat er wel en niet geteld is en kan ik een vraag die nog niet beloond is alsnog nakijken en een punt toekennen aan degene met het goede antwoord.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien een ideetje om het voor diegene die de punten telt overzichtelijk te maken. Wanneer men een punt uitdeelt om ook een totaal van de punten per deelnemer in dat topic in die zelfde post weer te geven. Zo hoeft diegene die het bij houdt alleen het laatste punt per topic te bekijken.
Bijv.
Dopekoe +1
FMT Juli 2009 I
6 Patch
4 mr_anonimous
4 Intre
2 Dopekoe
5 SOK
2 Hornage
1 Chielus
Aangezien jij de boekhouder bent en je geen bezwaar tegen de huidige opzet hebt dan is het prima.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, meestal lees ik een topic even snel door als het volgepost is en zet ik de punten daar neer. Zo weet ik zeker wat er wel en niet geteld is en kan ik een vraag die nog niet beloond is alsnog nakijken en een punt toekennen aan degene met het goede antwoord.
Bovendien zijn het de laatste tijd toch niet echt veel topics, dus het is allemaal wel te doen
De stand komt later vandaag in het topic van juni trouwens.
Hoi Sheriquote:Op maandag 13 juli 2009 18:58 schreef Sheridana het volgende:
Hallo allemaal!
Leuk om allemaal ''oude'' bekenden te zien
Ik kan me nog herinneren dat ik beloofd had om ontbijt te maken of zo?
Dankzij Patch kwam ik hier weer eens buurten
Wisselend.... beetje pech gehad de laatste tijd...... Maar ik zie het leven nog steeds als 1 groot feest hoor! Alleen is op dit moment de muziek even crappy en de drank is op en het eten is niet lekker zeg maar....quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:58 schreef Sheridana het volgende:
Dankzij Patch kwam ik hier weer eens buurten
Ooh...das minder...quote:Op maandag 13 juli 2009 20:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wisselend.... beetje pech gehad de laatste tijd...... Maar ik zie het leven nog steeds als 1 groot feest hoor! Alleen is op dit moment de muziek even crappy en de drank is op en het eten is niet lekker zeg maar....
Je hebt geen keus toch? In een hoekje kruipen en huilen heeft geen zin. Buiten schijnt de zon en er zijn nieuwe doelen te bereiken. Maar wel tof dat het goed met jou gaat!.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:03 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ooh...das minder...Wel goed dat je positief blijft in elk geval...
Nee, precies, dat is mijn motto ookquote:Op maandag 13 juli 2009 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt geen keus toch? In een hoekje kruipen en huilen heeft geen zin. Buiten schijnt de zon en er zijn nieuwe doelen te bereiken. Maar wel tof dat het goed met jou gaat!.
Rocky zegt het zo mooi in deeltje zes: It's nog how hard you can hit. It's about how hard you can get hit and still keep going. That is what winning is.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nee, precies, dat is mijn motto ook
Ja, eindelijk gaat alles 's een keer zoals het zou moeten gaan.....
Ah, well, that's life en zo...
In elk geval leuk om hier weer te zijn.....zal proberen om vaker te neuzen...
Soms zegt Rocky wel zinnige dingen...quote:Op maandag 13 juli 2009 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rocky zegt het zo mooi in deeltje zes: It's nog how hard you can hit. It's about how hard you can get hit and still keep going. That is what winning is.
Ja zeker tof dat je er weer bent. Echt lollig dat de old gang ineens back is.
Gone in Sixty seconds scene heb ik het al pas genoemd.
Ach ja Stallone heeft een iq van 158 geloof ik. Maar hij lult zo stom dat je denkt dat ie een josti is.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Soms zegt Rocky wel zinnige dingen...
Heel lollig ja! Zou grappig zijn als de meet na zoveel jaar nog door zou gaan
Dat is al een goed beginquote:Op maandag 13 juli 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ja Stallone heeft een iq van 158 geloof ik. Maar hij lult zo stom dat je denkt dat ie een josti is.![]()
Ik heb aan Patch beloofd er dit keer echt over te denken om te komen.
Joh, is het zo stil hier tegenwoordig...?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:56 schreef Gillingham het volgende:
Het gaat de laatste dagen in ieder geval beduidend rapper sinds jullie er weer bij zijn.![]()
Deze maand zal het moeilijk worden, maar volgende maand dan eindelijk misschien weer eens de 10?
Ja, dit jaar is de opkomst erg matig. Of, in ieder geval de hoeveelheid FMT topics.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:01 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Joh, is het zo stil hier tegenwoordig...?
Ik doe mijn bestzal alleen niet vaak overdag worden.....
We gaan ons best doen. Hopelijk benaderen we ooit weer de glory days met af en toe wel 3 x een dubbele punten topic en users die dik door de 100 punten in 1 maand scoorde.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:56 schreef Gillingham het volgende:
Het gaat de laatste dagen in ieder geval beduidend rapper sinds jullie er weer bij zijn.![]()
Deze maand zal het moeilijk worden, maar volgende maand dan eindelijk misschien weer eens de 10?
Ik zat zo eens te denken aan de tijden dat onderstaande ook nog veel hier waren:quote:
En Bwennie en TwenteMeisje... en Sokolsky...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zat zo eens te denken aan de tijden dat onderstaande ook nog veel hier waren:
Gorro, Scanman01, Dolfijn, CWK, Blaatschaap...
Khalein had me gemaild toen...heb gewoon zitten janken op mijn werk toen ik het las!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:21 schreef Patch het volgende:
Meer dan 2 jaar geleden alweer...![]()
Sokolsky overleden
Ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen, dat dat niet zo is...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:29 schreef Patch het volgende:
Kahlein ja!
Altijd gedacht dat Scanman01, Dolfijn en Khalein 1 en dezelfde persoon waren
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:32 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen, dat dat niet zo is...
jaaaaaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Vertel....
Ik twijfel soms nog wel eens...
Cujo!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
dolle_hond mogen we ook niet vergeten!
Khalein was een kloon van jou toch?quote:
Sodemekrake! Dat heb ik niet meegekregen......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:21 schreef Patch het volgende:
Meer dan 2 jaar geleden alweer...![]()
Sokolsky overleden
dat MEEN je niet...??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sodemekrake! Dat heb ik niet meegekregen......
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Khalein was een kloon van jou toch?
Ik was in die periode nooit meer online....quote:
Ben pas sinds eind mei weer echt terug op Fok! dus ik zou het niet weten....quote:
Ik ook niet hoor...maar ik hoorde het eerst via mail van Khalein en daarna ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was in die periode nooit meer online....
Ik zit nu in mijn logboek te kijken van msn en zie idd dat jij de link gestuurd hebt tijdens een chatsessie die ineens moest afbreken oid. Daarna nooit meer naar gekeken.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:23 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor...maar ik hoorde het eerst via mail van Khalein en daarna ook
nog van Patch...
Jij zat ook niet meer op MSN volgens mij toen, ik dacht dat ik je wel een berichtje had gestuurd...
Denk het ook niet...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Mennoson, ArtyShock,EricusMaximus, Haagse_Elfje en MamaMiep komen ook nooit meer geloof ik.
Tof! Hopelijk komen Arty en H_E ook weer eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:07 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Denk het ook niet...
Maar Mennosson wil nog wel een keer langskomen volgens mij, zei hij laatst nog
Good Times never seem so good! So Good! So Good!quote:
Hoe is het met je Amigo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef Mennosson het volgende:
Let's get this party STARTED![]()
(nog altijd dat 3Fm kuiken er tussen?????)
Tof dat het goed met je gaat. Gezellige mensen vergeten we nooit! Met mij gaat het efkes ietsjes minder maar dat komt wel weer goed. Ik ken het probleem van weinig tijd hebben maar als te goed.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef Mennosson het volgende:
Gaat goed, leuk te horen dat jullie nog aan me denken....
Hoop met jou ook alles goed?
Zo'n tijd niet geweest, niet aan gedacht en nu bedank ik in eens: mis het wel....
Maar de tijden dat ik onder mijn werk zat te FMT-en zijn (helaas) wel over.
En ja 's avonds vaak andere dingen te doen... en voor je het weet ben je nooit meer online
Maar leuk weer eens aan de slag te gaan!
Ben benieuwd hoe roestig ik ben geworden
Thanx! Komt zeker wel weer goed hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:17 schreef Mennosson het volgende:
virtueel schouderklopje..... hoop dat het dan snel weer wat beter gaat kerel!![]()
Vraag net gezien maar ... geen idee.... en heb de film nog wel gezien maar echt VROEGAH....
je weet wel, toen alles beter was...
Ik krijg denk ik weer mot met Intre zometeen maar ik ga toch maar een andere posten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:25 schreef Mennosson het volgende:als good old Patch het niet weet is de vraag gewoon te moeilijk
(ben gediskwalificeerd nu te antwoorden....heb op google gespiekt)
tja film fan he... je wil het toch weten... en nu ik het lees is er een OJA gevoel....
maar das altijd achteraf
Zekers! Ze moest nog even eten....quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:40 schreef Mennosson het volgende:
Als het goed is komt Sheridana vanavond ook nog online dus dreigt gezellig te worden
Precies!quote:
Leuke dame!quote:
Ja die wordt nu wel gemist bij Reunie part......quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:28 schreef Mennosson het volgende:
Nu nog Patch erbij en ik voel me weer helemaal thuis
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef Mennosson het volgende:
Bad judgement can't be blaimed on those of short insight
Let us weep for them
Thumbler werd door Scott Caan gespeeld. Wil je anders liever detective Castlebeck zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:17 schreef Mennosson het volgende:
Maar the Thumbler.... geen idee meer wat voor rol die had, en wie hem speelde
denk wel dat het de 2000 versie is en niet het origineel
Castlebeck werd door Delroy Lindo gespeeld, zijn partner door Timothy Olyphant en de main villain werd door Christopher Eccleston gespeeld. Keuze zat nog hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef Mennosson het volgende:
De hele film is aan me ontgaan verder heb hem wel in de kast staan, 1 keer wazig gezien dus![]()
Wel leuk om weer eens een push te hebben die op te zetten, thanks
Dus (onder voorbehoud) bedankt voor het compliment (denk ik) hahahahaha
-en anders weet ik je op dit forum te vinden-
Ja ik geloof het wel. Alle SC'ers zijn afgehaakt....quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:06 schreef Mennosson het volgende:
Denk maar zo : op naar de jaarwisseling.,......zie topic titel...
is het zo stil geworden hier man????
En trivia nummer 4? In maand 7? Ben ik ook niet gewendquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Jeemig dit topic staat nu bijna al 2 jaar open.....
Lucy you got some splaining to do!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:17 schreef Sheridana het volgende:
Zo, moest even wat zusterlijke raad verschaffen...
Als ze nog gehouden worden....quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:17 schreef Mennosson het volgende:
[..]
En trivia nummer 4? In maand 7? Ben ik ook niet gewend
ben dus niet de enige die op zijn werk minder vrijheden heeft......
ik zal vaker langs wippen vanaf nu weer
Dit kan echt niet... en wie weet wel awards voor ons dit jaar dan Mr A
Ken het. Kan er behoorlijk inhakken.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:20 schreef Sheridana het volgende:
Problemen met haar huisbaas....
Zo, even kijken wat ik heb gemist...
Inderdaad ja...gelukkig gaat ze over een maand of twee verhuizenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ken het. Kan er behoorlijk inhakken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |