Ouwe zeur. Iedereen weet waar het voor is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een slechte OP. Geen tekst. Geen plaatje.
Gelukkig hebben we intre om de schade wat te beperken.
Vroeger waren we nog omgeven door vrouwelijke FMT-ersquote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
wyccie sporadisch, maar verder is het echt een mannenclubje geworden.
Die hebben we weg gejaagd met al die bloot plaatjes.quote:Op maandag 17 september 2007 13:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Vroeger waren we nog omgeven door vrouwelijke FMT-ers![]()
om hierop te reageren, jij hebt toch ook animatie en shows enzo gedaan? Ik ook bij Club Medquote:Op woensdag 19 september 2007 18:07 schreef Patch het volgende:
Ik heb geloof ik geen 1 wederzijdse interesse met de rest, behalve film dan...
ik heb o.a. 3 jaar lang met een musical-gezelschap in het buitenland getourd als je daar op doelt. Musicals als We Will Rock You, Grease, Moulin Rouge, Tanz Der Vampire en Saturday Night Fever.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:10 schreef hornage het volgende:
[..]
om hierop te reageren, jij hebt toch ook animatie en shows enzo gedaan? Ik ook bij Club Med
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:03 schreef Doff het volgende:
En jazz geloof ik?
Met een beetje geluk studeert Zoot ook nog geschiedenis.
Ook gaafquote:Op woensdag 19 september 2007 18:27 schreef Zoot het volgende:
Jazz idd![]()
Ik studeer dan alleen geen geschiedenis, maar film&televisiewetenschap.
Ik dacht altijd dat het een Edward Scissorhand-achtig personage was.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:51 schreef wyccie het volgende:
Niet roddelen over mij aub!
En is Sofietje al een beetje goed met Tetris?
Ben je al bezig met het verzamelen van alle Barbie-films?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:47 schreef Patch het volgende:
[..]
ze is beter in het kammen van de haren van My Little Pony....
en voetballen kan ze ook al niet...
nope, besloten om geen tv te kijken tot ze 3 is.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:04 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ben je al bezig met het verzamelen van alle Barbie-films?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:16 schreef hornage het volgende:
mmm, is wel leuk idee. Ik ben alleen niet zo heel goed in hele complexe vragen over echte classics etc.
Misschien ook een meet? * hornage wil zeker wel organiseren, maar ik denk dat bij iemand anders die centraler woont en grotere tv etc heeft misschien handiger is
Ik was niet eens serieus.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef wyccie het volgende:
Haha, dan gelijk een Sinterklaasmeet met surprises.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
hoi AndyHoe is het tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
goed. Waar ben je zo druk mee de laatste tijd?
Ik ga iig weer meedoen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
FMT-ers,
Op 6 december bestaat FMT 5 jaar en bij 3 jaar hadden we een jubileum-topic met "grote" en "speciale" vragen. We zouden dus voor het 5-jarig bestaan hetzelfde kunnen doen. Mijn vraag: is er interesse? Wie zou er een vraag maken en wie zou antwoorden insturen?
Ik vraag het omdat er de vorige keer wel veel enthousiasme was, maar uiteindelijk deden er niet zo heel veel vaste mensen mee en dat was wel jammer. Misschien moet de drempel wat lager, sommige vragen waren niet zo eenvoudig en soms zelfs complex.
Lijkt me een prima idee idd.quote:Denk dat de regel van dat als er een uur niks gepost is, er een nieuwe vraag gesteld mag worden meer gehanteerd mag worden.
Dat probeer ik ook altijd. Maar vroeger vond ik dat een stuk makkelijker. Toen wist ik veel beter wat iedereens sterke en zwakke punten waren, zoals Sokolsky's dode Japanners.quote:Op maandag 3 december 2007 14:37 schreef Gillingham het volgende:
Misschien is het ook een idee om - voor zover mogelijk - de moeilijkheidsgraad van vragen aan te passen aan de users (aantal en kennisniveau) die online (lijken te) zijn. Maar dat is dan eerder een ongeschreven regel.
Dat krijg je er dus ook mee, verwarring.quote:Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was goed van je. Ik weet het alleen niet. En dacht de andere wel te weten.
Ik vrees van niet!quote:Op zondag 16 december 2007 07:47 schreef Patch het volgende:
Dit topic gaat vol komen voordat de topictitel oud is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |