Ik weet niet van wie die is, maar hij ruikt al lekkerquote:
Vaak zelfs meerdere!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben niet vrijgezel maar ik zie ook dagelijks leuke/lekkere meisjes hoor
nou je het zegt...quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:41 schreef OA het volgende:
Ik vraag me af of een zekere mevrouw B.X. woonachtig te 's Gravenhage alweer in het land is... Volgens mij is ze wel erg lang al weg....![]()
Hij vond het een beetje drukquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:39 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1229498&c=122&rss
![]()
![]()
die komt toch van het weekend thuis?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:41 schreef OA het volgende:
Ik vraag me af of een zekere mevrouw B.X. woonachtig te 's Gravenhage alweer in het land is... Volgens mij is ze wel erg lang al weg....![]()
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
die komt toch van het weekend thuis?
Weet ik veel...quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
die komt toch van het weekend thuis?
ze heeft toch 5 weken vakantie..????quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:41 schreef OA het volgende:
Ja, maar ze ging niet 5 weken weg!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze heeft toch 5 weken vakantie..????
Hopen dat je morgen weer met haar in de trein zitquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou ik zat heerlijk in de trein muziek te luisteren. en zag ik de weerspiegeling van het raam steeds een meisje, dus daar zat ik de hele tijd naar te kijkentotdat ze dat door had
keek ze ook de hele tijd naar mij [afbeelding] we moesten beide in Nijmegen eruit, en bij de bussen zag ik er weer, toen hadden we oogcontact en ze lachte
ze zit vast bij mij op school, dus ben benieuwd wanneer ik haar weer zie..
als ik haar weer zie ga ik ernaast zittenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hopen dat je morgen weer met haar in de trein zitkun je haar koffie aan bieden
wat liefquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ik haar weer zie ga ik ernaast zitten [afbeelding]
thats the spiritquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
lekkerquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:03 schreef Sjowhan het volgende:
Naar huis toe (bij ouders eten vanavond!)
doe ikquote:
ga ik proberenquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Maak stiekem een foto de volgende keer
over foto's gesproken he.... ik krijg er nog een van je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |