Het was ook maar een gebbetje, dat over die Turken. Emre heeft naar mijn idee wel kwaliteit, maar hij is inderdaad niet de snelste.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, Montana heeft wat Emre betreft gewoon gelijk.
Rijkaardquote:Op woensdag 12 september 2007 14:30 schreef andre347 het volgende:
Wie moet er dan komen ipv Ten Cate? Rijkaard?
Heeft geen nut om zo namen te roepen, uitleg graag!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Neeskens!
Nope, als hij bondscoach kan worden bij Duitsland, Engeland, Spanje, Argentinië of Nederland.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:07 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij mocht van Gaal weg als er een mooie club voor hem zou melden zoals Bayern en natuurlijk Ajax
Ik zie het serieus gebeuren dat ze geen trainer kunnen strikken en dat dan Spijkerman als hoofdtrainer wordt aangesteldquote:Op woensdag 12 september 2007 14:30 schreef andre347 het volgende:
Wie moet er dan komen ipv Ten Cate? Rijkaard?
Spijkerman!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie het serieus gebeuren dat ze geen trainer kunnen strikken en dat dan Spijkerman als hoofdtrainer wordt aangesteld.
moet niet gekker worden Nashquote:Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie het serieus gebeuren dat ze geen trainer kunnen strikken en dat dan Spijkerman als hoofdtrainer wordt aangesteld.
quote:Luque en Urzaiz nog geen hele wedstrijd
In Voetbal International liet Henk ten Cate weten dat Luque en Urzaiz nog niet klaar zijn voor een volledige wedstrijd van 90 minuten. "Ze zijn medisch gezien fit, maar conditioneel nog niet op volle kracht."
quote:VI: Maduro en Delorge niet tegen Heracles
Volgens Voetbal International komt het duel tegen Heracles te vroeg voor zowel Maduro als Delorge. Volgens VI kampt Maduro nog steeds met de naweeën van zijn hersenschudding. Vorige week deed hij wel alweer mee, maar haakte hij in de rust af.
quote:Ogararu hoopt op rentree tegen Heracles
George Ogararu heeft op Ajax.nl laten weten toe te werken naar een rentree in het duel tegen Heracles. Ogararu raakte tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal geblesseerd aan zijn linkerhamstring. Sinds zaterdag kan hij weer voluit, zonder problemen of pijn, op het doel schieten. ,,Het gaat goed. Ik denk dat ik aan het einde van de week weer kan aansluiten bij de groep. Als dat allemaal goed gaat, hoop ik de wedstrijd tegen Heracles weer te kunnen spelen. Ik verwachtte in eerste instantie tegen Groningen er weer bij te zijn, maar die wedstrijd kwam nog te vroeg.”
Ik zou ajax.nl of ajax kick off ff mailen.. die hebben dat vast welquote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef roel1204 het volgende:
Wie heeft er een mooie foto van de selectie op het veld... Moet een "redelijk" groot formaat zijn daar ik hem wil shoppen en een poster van wil laten maken.....
Ik kan geen goeie foto vinden, wie wel?????????????
quote:Wie moet er rechtsback staan?
Je hebt al een keer gestemd. De huidige tussenstand:
George Ogararu - 65,7%
Jürgen Colin - 2,8%
John Heitinga - 6,6%
Gregory van der Wiel - 24,7%
En terechtquote:Op donderdag 13 september 2007 01:21 schreef Madine het volgende:
Ajax Netwerk Poll met 2,8% flauwe mensen. Daarstraks stond onze vrind nog mooi op 0,0
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |