die van mij gaat wel 85/90quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:leuk altijd van die brommers/scooters die meer geluid maken dan een straaljager en niet harder dan 50 km/u gaan
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:leuk altijd van die brommers/scooters die meer geluid maken dan een straaljager en niet harder dan 50 km/u gaan
![]()
Da's ook niet zo hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Brupje het volgende:
waarom is het met auto's zo dat hoe stiller ze zijn hoe beter het s,
Mijn brommertje maakt wel herrie als ie 230km/h rijdt hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn auto maakt nauwelijk lawaai als ik 180 rijd. Dus dat lawaai is nergens voor nodig. Optiefen met die kut-brommers
Mooiquote:
nope, me pa heeft naast me gereden met zijn motor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
en in echte kilometers is dat 70 op zijn max
ik weet niet waar jij de afgelopen tijd hebt gezeten, maar dat is zeker niet op de weg? al die golfjes enzo met die kokers eronderquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Brupje het volgende:
waarom is het met auto's zo dat hoe stiller ze zijn hoe beter het s, maar met brommers hoe meer lawaai ze maken?
Omdat auto's voor volwassen mensen zijn en brommers voor pubers?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Brupje het volgende:
waarom is het met auto's zo dat hoe stiller ze zijn hoe beter het s, maar met brommers hoe meer lawaai ze maken?
Vroegah, had ik een brommer die maakte nauwelijk lawaai, reed 70 km. Werd ik wel vaak ingehaald door lawaaischoppers, maar niet op de terugweg, want met tegenwind reden die herriebakken nog geen 50 en ik 65.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:53 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
En dan helemaal over je stuur hangen.
Met dat prutsuitlaatje van je red je lang niet de 85/90, dus je pa's motor zal ook wel erg afwijken danquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nope, me pa heeft naast me gereden met zijn motor.
En jouw Tokkie vader keurt het goed dat je zo hard rijd????quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Jij blijft ook een loserquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:47 schreef junkiesietze het volgende:
Komt me mentor (tutor) naar me toe net terwijl ik half wakker op school kom..
Jongen, die brommer van jou, dat is toch asociaal? Die herrie die daar uit komt?
Bemoei je lekker met je eigen zaken kutvent!
Hier een indicatie van hoe die klinkt...: http://nl.youtube.com/watch?v=gxW-SpHhiCk
Klacht?: tutor/mentor zeikt over niks
Inderdaad ja, strontvervelend.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Bdijk het volgende:
Leer ten eerste een gas geven.. en niet..
Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..
Leer stabiel gas geven stelletje losers in spe.
p.s. als je strax 18 bent en je gaat voor je rijbewijs, zie je in dat je ook zelf een loser bent..
Je geeft zo gas zo dwars door het topic heen men!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Bdijk het volgende:
Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..
p.s. als je strax 18 bent en je gaat voor je rijbewijs, zie je in dat je ook zelf een loser bent..
technigas + peugeotquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:02 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Met dat prutsuitlaatje van je red je lang niet de 85/90, dus je pa's motor zal ook wel erg afwijken dan![]()
En je pa heeft je niet eens van je scooter afgeslagen omdat je onverantwoord bezig was? "Zo zoon, zo vader" geldt blijkbaar ook. En je bent ook nog een 'me'gool.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah ik rij overal 85, ook waar dat helemaal niet kan!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:16 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
En je pa heeft je niet eens van je scooter afgeslagen omdat je onverantwoord bezig was? "Zo zoon, zo vader" geldt blijkbaar ook. En je bent ook nog een 'me'gool.
Heb jij ook een runner 180quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:41 schreef Michellll het volgende:
nah die van mij maakte ook altjd veel herrie maar ging wel 140![]()
Dan hoop ik dat je een keer goed op je plaat gaatquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah ik rij overal 85, ook waar dat helemaal niet kan!
layout verneukende posts quoten is OKquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Bdijk het volgende:
quote:
Dat ze hem nog niet onder je reet vandaan hebben gestolen, in Eindhoven kijken ze mij altijd zo raar aan.(vooral in woenselquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:56 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dat ze hem nog niet onder je reet vandaan hebben gestolen, in Eindhoven kijken ze mij altijd zo raar aan.(vooral in woensel)
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kut opgevoerde grasmaaiers. Op de wekelijkse automeeting heb je ook altijd van die kutpubers rondvliegen. Ik schop er ooit nog eens eens van de scooter af.
automeetingsquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kut opgevoerde grasmaaiers. Op de wekelijkse automeeting heb je ook altijd van die kutpubers rondvliegen. Ik schop er ooit nog eens eens van de scooter af.
Daar kan jij wat van zeggen met 0.0495 liter motortjequote:Op dinsdag 11 september 2007 12:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
automeetingsGolfjes met dikke bodykits (vaak ook nog ongespoten ook...
want daar is geen geld voor )waardoor ze alleen maar zwaarder worden en alsnog een 1.3 motortje hebben
KICKEEEEE MANNNN!!!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:09 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Daar kan jij wat van zeggen met 0.0495 liter motortje![]()
Dan rij ik wel met mijn 180.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet dat ik zo'n scooterfan ben hoor, maar een scootertje is echt wel mobieler en sneller dan de gemiddelde auto. We kunnen wel even een rondje Utrecht doen. Jij in de auto, ik achterop bij Junkiesietze.
nee malaguti phantom lc 19.1 pk`squote:
is tenminste wel lekker zuinigquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:09 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Daar kan jij wat van zeggen met 0.0495 liter motortje![]()
Lezen, Eindhoven.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is tenminste wel lekker zuinig
en je bent inderdaad een stuk mobieler
runners 180cc in utrecht100% zeker gejat
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:17 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Lezen, Eindhoven.![]()
Die van het modje? Het zou mij niet verbazen.![]()
je hebt m uit de showroom gejatquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik ga op een gestolen motor rijden en dat hier roepen![]()
Ding komt gewoon bij een winkel vandaan![]()
Als je het objectief bekijkt is een scooter allejezus onzuinig. Hij is veeel lichter en heeft een veel kleiner frontaal oppervlak. En toch zuipt hij amper de helft van wat een auto doet. Super slecht dus.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is tenminste wel lekker zuinig
en je bent inderdaad een stuk mobieler
runners 180cc in utrecht100% zeker gejat
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:20 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je hebt m uit de showroom gejat
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:20 schreef 1299 het volgende:
[..]
Als je het objectief beijkt en een scooter allejezus onzuinig. Hij is veeel lichter en heeft een veel kleiner frontaal oppervlak. En toch zuipt hij amper de helft van wat een auto doet. Super slecht dus.
dan heb je het wel over een 4 takt die nog helemaal begrenst isquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Snap geen kut van je verhaal.
Scootertjes rijden 1 op 30 a 40![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dan heb je het wel over een 4 takt die nog helemaal begrenst is
maar 1 op 18 haalt mijne denk ik wel
lekker opvallenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:26 schreef Barachem het volgende:
Je zou toch denken dat met al die moderne technologie voertuigen stiller verplaatst kunnen worden.
Wat blijkt, maakt geen bal uit, veel mensen houden ervan om lawaai te maken en hun medemens ermee te storen.
Onzuinig kreng heb je dan, mijn runner 180 2-takt verbruikt het zelfde.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dan heb je het wel over een 4 takt die nog helemaal begrenst is
maar 1 op 18 haalt mijne denk ik wel
wat moet je met een ark? ookal zien die dingen er best vet uitquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb nog een Ark staan (50CC). Die loopt echt 1 op 35.
Ding is 3 jaar oud, in nieuwstaat en 2000km op de teller![]()
1 op 20 my assquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:26 schreef 1299 het volgende:
Een beetje zuinige 1 liter benzine auto van 750KG doet ook 1 op 20.. dat bedoel ik dus.. zo'n scooter zuipt ziekelijk veel.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:26 schreef 1299 het volgende:
Een beetje zuinige 1 liter benzine auto van 750KG doet ook 1 op 20.. dat bedoel ik dus.. zo'n scooter zuipt ziekelijk veel.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat moet je met een ark? ookal zien die dingen er best vet uit
http://autogids.autotrader.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=36220&cache=no&ref=atdnlquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
1 op 20 my assja op de snelweg als je 80 rijd misschien
Laten ze eens maximaal 4x zoveel toeren draaien. Dan nog hoeft er 50cc x 4 = 200cc versus 1 liter.. dan nog hoeft er veel minder brandstof verstookt te worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Scootertjes draaien veel meer toeren en geven veel korter gas. Het is vol gas, of geen gas. Half gas kan wel, maar dan rijd zo'n ding als een natte krant. Het klopt idd wel wat je zegt, maar het heeft ook z'n redenen.
Oh mijn god wat een vooroordelen weer. Klok..klepel enzoquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
automeetingsGolfjes met dikke bodykits (vaak ook nog ongespoten ook...
want daar is geen geld voor )waardoor ze alleen maar zwaarder worden en alsnog een 1.3 motortje hebben
KICKEEEEE MANNNN!!!
En wat denk je dat al die mensen dan over je denken?quote:
Oeh! Stoer! Mag ik je aanraken??quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:47 schreef junkiesietze het volgende:
Jongen, die brommer van jou, dat is toch asociaal? Die herrie die daar uit komt?
Hier een indicatie van hoe die klinkt...: http://nl.youtube.com/watch?v=gxW-SpHhiCk
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Oeh! Stoer! Mag ik je aanraken??
De mijne gaat 185 per uur, maar dan heb ik wel het voordeel van banden en remmen die hier op berekend zijn. En een rijbewijs dat min-of-meer een indicatie geeft van mijn rijvaardigheid. (En jij? Een thehheheoriecertificaat?)
ik heb ook mijn rijbewijs Bquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Oeh! Stoer! Mag ik je aanraken??
De mijne gaat 185 per uur, maar dan heb ik wel het voordeel van banden en remmen die hier op berekend zijn. En een rijbewijs dat min-of-meer een indicatie geeft van mijn rijvaardigheid. (En jij? Een thehheheoriecertificaat?)
evotje eronder en blazenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bedoeling was 20 PK (dan weet je genoeg denk ik). Heb vroeger veel aan sprints meegedaan.
En dit moest een nieuw projectje worden.
Whahah en dan nog spelen met grasmaaiers??quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:47 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik heb ook mijn rijbewijs B
nee scooters zijn goedkoper dan autosquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:51 schreef Arthur.Spooner het volgende:
junkiesietze
Voel jij je niet heel erg triest dat je op je 20e nog steeds 'stoere' topics over brommers opent?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nee scooters zijn goedkoper dan autos
Pauperquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nee scooters zijn goedkoper dan autos
Tering wat heb ik een grafhekel aan die opgevoerde pleepotten waar een teringherrie uit komtquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:47 schreef junkiesietze het volgende:
Dat deden ze bij mij in de straat ook. Na een flinke klap met een auto die voorrang had niet meer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Jij hebt een Peugot en die zijn altijd kankerkachelhard scheef, dus trek er maar eens 20 kmh van afquote:
Bek dicht scooterdrolquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Jij hebt een Peugot en die zijn altijd kankerkachelhard scheef, dus trek er maar eens 20 kmh van af
ik heb sportstuur. geen teller meer, keb ook voor een auto gereden, en die tikte ook de 88km/h aanquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Jij hebt een Peugot en die zijn altijd kankerkachelhard scheef, dus trek er maar eens 20 kmh van af
ik pats niet, die periode heb ik gehad, ik klaag alleen dat me mentor niet zo moet zeiken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:49 schreef SuperwormJim het volgende:
>>PUB dan maar?
Patsen met je scooter![]()
Zet de orginele pot er dan weer onder!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:25 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik pats niet, die periode heb ik gehad, ik klaag alleen dat me mentor niet zo moet zeiken.
OK dan schrappen ze jou vast nog wel eens een keer van het wegdek, lutserquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:49 schreef Keiichi het volgende:
Mijn klacht: users die klagen over mensen die gewoon harstikke gelijk hebben![]()
dat is altijd beter dan een technigas uitlaat die altijd meer lawaai maakt dan dat je ermee vooruit komtquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Zet de orginele pot er dan weer onder!
Iedereen weer blij.![]()
pragmatisch!quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:48 schreef Pragmatisch het volgende:
180er 2-takt dat is pas racen!
http://nl.youtube.com/watch?v=Q0q5dmgAMRE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |