die van mij gaat wel 85/90quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:leuk altijd van die brommers/scooters die meer geluid maken dan een straaljager en niet harder dan 50 km/u gaan
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:leuk altijd van die brommers/scooters die meer geluid maken dan een straaljager en niet harder dan 50 km/u gaan
![]()
Da's ook niet zo hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Brupje het volgende:
waarom is het met auto's zo dat hoe stiller ze zijn hoe beter het s,
Mijn brommertje maakt wel herrie als ie 230km/h rijdt hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn auto maakt nauwelijk lawaai als ik 180 rijd. Dus dat lawaai is nergens voor nodig. Optiefen met die kut-brommers
Mooiquote:
nope, me pa heeft naast me gereden met zijn motor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
en in echte kilometers is dat 70 op zijn max
ik weet niet waar jij de afgelopen tijd hebt gezeten, maar dat is zeker niet op de weg? al die golfjes enzo met die kokers eronderquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Brupje het volgende:
waarom is het met auto's zo dat hoe stiller ze zijn hoe beter het s, maar met brommers hoe meer lawaai ze maken?
Omdat auto's voor volwassen mensen zijn en brommers voor pubers?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Brupje het volgende:
waarom is het met auto's zo dat hoe stiller ze zijn hoe beter het s, maar met brommers hoe meer lawaai ze maken?
Vroegah, had ik een brommer die maakte nauwelijk lawaai, reed 70 km. Werd ik wel vaak ingehaald door lawaaischoppers, maar niet op de terugweg, want met tegenwind reden die herriebakken nog geen 50 en ik 65.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:53 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
En dan helemaal over je stuur hangen.
Met dat prutsuitlaatje van je red je lang niet de 85/90, dus je pa's motor zal ook wel erg afwijken danquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nope, me pa heeft naast me gereden met zijn motor.
En jouw Tokkie vader keurt het goed dat je zo hard rijd????quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Jij blijft ook een loserquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:47 schreef junkiesietze het volgende:
Komt me mentor (tutor) naar me toe net terwijl ik half wakker op school kom..
Jongen, die brommer van jou, dat is toch asociaal? Die herrie die daar uit komt?
Bemoei je lekker met je eigen zaken kutvent!
Hier een indicatie van hoe die klinkt...: http://nl.youtube.com/watch?v=gxW-SpHhiCk
Klacht?: tutor/mentor zeikt over niks
Inderdaad ja, strontvervelend.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Bdijk het volgende:
Leer ten eerste een gas geven.. en niet..
Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..
Leer stabiel gas geven stelletje losers in spe.
p.s. als je strax 18 bent en je gaat voor je rijbewijs, zie je in dat je ook zelf een loser bent..
Je geeft zo gas zo dwars door het topic heen men!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Bdijk het volgende:
Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..Hennnndededennnnnnnnndedednnnnnn..
p.s. als je strax 18 bent en je gaat voor je rijbewijs, zie je in dat je ook zelf een loser bent..
technigas + peugeotquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:02 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Met dat prutsuitlaatje van je red je lang niet de 85/90, dus je pa's motor zal ook wel erg afwijken dan![]()
En je pa heeft je niet eens van je scooter afgeslagen omdat je onverantwoord bezig was? "Zo zoon, zo vader" geldt blijkbaar ook. En je bent ook nog een 'me'gool.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah ik rij overal 85, ook waar dat helemaal niet kan!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:16 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
En je pa heeft je niet eens van je scooter afgeslagen omdat je onverantwoord bezig was? "Zo zoon, zo vader" geldt blijkbaar ook. En je bent ook nog een 'me'gool.
Heb jij ook een runner 180quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:41 schreef Michellll het volgende:
nah die van mij maakte ook altjd veel herrie maar ging wel 140![]()
Dan hoop ik dat je een keer goed op je plaat gaatquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah ik rij overal 85, ook waar dat helemaal niet kan!
layout verneukende posts quoten is OKquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Bdijk het volgende:
quote:
Dat ze hem nog niet onder je reet vandaan hebben gestolen, in Eindhoven kijken ze mij altijd zo raar aan.(vooral in woenselquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |