aaaawquote:
ik heb sowieso al geen bijbaantjequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja precies,daarom ben ik er al blij mee. en het is toch wel fijn dat je iets krijgt want een bijbaantje is haast niet te combineren met een fulltime stage.
ik kreeg 630 euro in de maand en ze betaalde mn kamer. Daarnaast kreeg k nog 2 slof sigaretten iedere maand en kon ik gratis naar de vetste feesten van Berlijn!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:19 schreef Etcetera het volgende:
hahaha ik denk almaar dan nog is het best netjes geloof ik
sommige mensen krijgen helemaal niks
Iedere stagiair is onderbetaald. Zelfs ik was onderbetaald met het bedrag wat ik iedere keer kreegquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:49 schreef Trigalti het volgende:
Bijna iedere stagiair is onderbetaald toch?
Maarja, als stagiaire kun je dan ook de kantjes er van af lopen zonder problemenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Iedere stagiair is onderbetaald. Zelfs ik was onderbetaald met het bedrag wat ik iedere keer kreeg
ik heb altijd wat gekregen, was niet veel, maar tochquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
pff.. jullie krijgen tenminste nog een vergoeding... ik krijg nul komma nul.
Ik heb net een stuk taart gekregen, is iig al weer iets.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb altijd wat gekregen, was niet veel, maar toch![]()
Precies. Er zijn eigenlijk geen bedrijven meer die je niks geven volgens mij. Heb ik nog niet mee gemaakt in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb altijd wat gekregen, was niet veel, maar toch![]()
Tja ik ben dan weer zo'n helder licht dat op de Universiteit stage wil gaan lopen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Precies. Er zijn eigenlijk geen bedrijven meer die je niks geven volgens mij. Heb ik nog niet mee gemaakt in ieder geval.
vergeet jij nou nooit hoeveel oooooo's er in je nick zittenquote:
Sterktequote:Op vrijdag 14 september 2007 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja ik ben dan weer zo'n helder licht dat op de Universiteit stage wil gaan lopen...
morgen nog ff van 7 tot 14 werken en dan ook weekendquote:
Waarom zou ik het moeten onthouden? En er zitten er 6 inquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vergeet jij nou nooit hoeveel oooooo's er in je nick zitten
haha das net zo weinigquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
190 euro per maand..
omgerekend 1 euro en een beetje per uur..![]()
hey missquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:02 schreef miss-scofield het volgende:Joehoe!!
Weekend, maandag weer lesgeven!!
Tohoooffff!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:02 schreef miss-scofield het volgende:Joehoe!!
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:02 schreef miss-scofield het volgende:Joehoe!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |