quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neu inderdaad. Eindelijk quality time doorbrengen met de moeder die je zo jong het podium op gepushed heeft en aan wie je alles te danken hebt![]()
![]()
quote:Britney Spears has a good day as she firstly finally got to see her sons as they were dropped off for a monitored visitation by Kevin's bodyguard in Kevin's favourite Viper truck at her Malibu house, and then followed it up with a drive with her sister Jamie Lynne to a local Taco Bell. Britney as usual managed to damage her car as she drove over the curb and balanced her big luxury car on the concrete until a photographer helped her back up and exit successfully.
How can she not damage her car with all those bastards around? Imagine driving when being surrounded like that.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:03 schreef MisterO het volgende:
Britney's Gimme More is gestegen van plaats 68 naar 3 in de officiele Amerikaanse charts![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef superhero87 het volgende:
Plaats 3![]()
Het is gewoon een lekker nummer
![]()
Gestoorde vrouw.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:44 schreef MisterO het volgende:
Britney samen met haar zusje Jamie Lynn willen ergens gaan eten, worden bestormd door de paparazzi, waarbij ook een gestoorde vrouw Britney zit uit te schelden 'Britney get the fuck out of here', waarop de paparazzi weer allemaal die vrouw uitschelden, echt te erg
http://www.youtube.com/watch?v=8NkXrl_lhDE&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eperezhilton%2Ecom%2F
Dus dat betekent dat Britney nooit meer uit eten mag? Zij moet ook gewoon door kunnen leven. Die vrouw moet de paparazzi uitschelden, niet Britney...quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Gestoorde vrouw.![]()
Wil je rustig wat gaan eten, moet je je werkelijk naar binnen vechten door die kut paparazzi. Dan kan ik me voorstellen dat je zoiets hebt van "pleurt toch op Britney".
Ze kan wel even een 'time-out' nemen. Ze heeft geld genoeg om een vakantie te boeken en zich een tijdje terug te trekken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat Britney nooit meer uit eten mag? Zij moet ook gewoon door kunnen leven. Die vrouw moet de paparazzi uitschelden, niet Britney...
Is dat het zusje van Britney wat zo wordt beetgenomen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:24 schreef superhero87 het volgende:
Zou dit psycho woman zijn?![]()
[ afbeelding ]
Ach we hebben het hier al té vaak over gediscusserd in de Britney topicsquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze kan wel even een 'time-out' nemen. Ze heeft geld genoeg om een vakantie te boeken en zich een tijdje terug te trekken.
Verder vraag ik me af of je uberhaupt ooit normaal uit eten kan of de straat op als je 'Britney Spears' bent.
Denk dat Madonna ofzo of andere supersterren dat ook alleen kunnen onder begeleiding van body-gards en door rond te rijden in geblindeerde auto's en dat restaurant vervolgens af te huren.
Misschien moet ze accepteren dat ze nooit meer het normale leven zal kunnen leiden wat ze voor haar bekendheid had. Misschien heeft ze het daar wel heel moeilijk mee, wie weet.
Britney moet doen wat ze niet laten kan. Als zij het leuk vindt om rondjes te rijden door L.A en constant gefotografeerd te worden, prima! Veel plezier!quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat Britney nooit meer uit eten mag?
Alleen kiest ze ervoor om niet normaal door te leven. Ze zoekt bewust de paparazzi op. Maar nogmaals, als zij dat leuk vindt veel plezier.quote:Zij moet ook gewoon door kunnen leven.
Ze heeft last van de paparazzi door Britney. Geen Britney geen last, lijkt mij best logisch.quote:Die vrouw moet de paparazzi uitschelden, niet Britney...
Ik neem aan dat dit in LA of Hollywood is en dan moet je niet klagen over dat er een beroemdheid in je restaurant zit. Dat wijf lijkt me behoorlijk gestoord dat ze d'r handjes niet thuishoudt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze heeft last van de paparazzi door Britney. Geen Britney geen last, lijkt mij best logisch.
En als ze de paparazzi had uitgescholden was ze niet gestoord geweest?![]()
het zou handig en verstandig zijn als BS NU even niet onnodig buitenshuis verkeert, vind je niet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat Britney nooit meer uit eten mag? Zij moet ook gewoon door kunnen leven. Die vrouw moet de paparazzi uitschelden, niet Britney...
Heb jij bewijs dat ze bewust de paparazzi opzoekt? nee. Britney wil ook gewoon doorleven, bekijk dit interrview maar eens waarbij ze begint te huilen wanneer haar gesteld wordt wat ze zou willen zeggen tegen de paparazzi:quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Britney moet doen wat ze niet laten kan. Als zij het leuk vindt om rondjes te rijden door L.A en constant gefotografeerd te worden, prima! Veel plezier!
[..]
Alleen kiest ze ervoor om niet normaal door te leven. Ze zoekt bewust de paparazzi op. Maar nogmaals, als zij dat leuk vindt veel plezier.
[..]
Ze heeft last van de paparazzi door Britney. Geen Britney geen last, lijkt mij best logisch.
En als ze de paparazzi had uitgescholden was ze niet gestoord geweest?![]()
Like i said before, ik zeg niet dat het handig is wat Britney doet, wel vind ik dat Britney moet doen wat ze zelf wil doen. Dan moeten mensen niet gaan klagen dat ze niet uit mag gaan of whatever. Britney is ook maar een mens met rechten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:44 schreef milagro het volgende:
[..]
het zou handig en verstandig zijn als BS NU even niet onnodig buitenshuis verkeert, vind je niet?
dus geen ijsjes bij het tankstation halen als je weet dat de fotografen in de bosjes voor je huis hangen, geen restaurantje pikken met je zusje, niet de spraytan cabine, niet het uitgaansleven in... is het nu zo moeilijk en zo erg om een maandje of 3 je een beetje af te zonderen?
al dit soort taferelen NU wakkert ze zelf aan.
als ze zich gewoon een half jaartje koest houdt, of gehouden had sinds de scheiding met KF, was dit nooit zo uit de hand gelopen.
fotografen waren er altijd al, maar in deze mate is voor een zeer groot deel aan haar zelf te danken, de aandachttrekkerij door in d'r blote kont cq doos te gaan lopen paraderen, ja, sorry, hoor, wat wil je dan? helemaal als je al in scheiding ligt en je exgenoot vraagtekens zet bij je capaciteiten als moeder tijdens het huwelijk, geef de man dan niet zoveel reden om alles wat hij beweert keer op keer bevestigd te zien.
Jij als die hard BS dweper wil daar natuurlijk niet aan, maar het is zoals het is.
Dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit in LA of Hollywood is en dan moet je niet klagen over dat er een beroemdheid in je restaurant zit. Dat wijf lijkt me behoorlijk gestoord dat ze d'r handjes niet thuishoudt.
Ik denk dat je behoorlijk gek bent als je het lef hebt je fysiek agressief te gedragen naar een 'ster' toe. Als ik Britney Spears was had ik haar allang aangeklaagd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.
Maar bij Britney is het echt niet normaal meer, die wordt 24/7 door minstens 4 camerateams gevolgd. Op drukke momenten door 30. Dan is het niet meer van "oh kijk, daar zit *insert celeb* want je kunt niet eens fatsoenlijk naar binnen. Zodoende kan ik me voorstellen dat je roept dat ze op moet pleuren als jij er last van hebt.
D'r handjes moet ze natuurlijk gewoon thuishouden. Maar dat maakt haar nog niet gestoord, zeker niet in 1 zin met Britney.![]()
Als je een hekel hebt aan paparazzi:quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat ze bewust de paparazzi opzoekt? nee. Britney wil ook gewoon doorleven, bekijk dit interrview maar eens waarbij ze begint te huilen wanneer haar gesteld wordt wat ze zou willen zeggen tegen de paparazzi:
http://www.youtube.com/watch?v=GprUu55Z17Q
Ja daar is minder paparazzi.quote:Het is wel dubbel, omdat ze net zo goed ergens anders naartoe kan verhuizen, waardoor ze het een boel rustiger zou hebben, maar dat is de keuze die Britney maakt, ze zal daar vast redenen voor hebben.
Lees anders ook dit even:quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:46 schreef Ticootje het volgende:
Dat is echt geen normaal leven meer hoor.
bronquote:Britney Spears has totally rejected the advice from virtually her entire management team, including her mother, Lynne, and is following her own, somewhat unconventional approach to ensuring she will continue to grace the covers of the celebrity magazines and supermarket tabloids she likes to call “the rag mags.”
“Even though her professional career and personal life are train wrecks and she seemingly is paying little attention to her appearance, she is doing everything she can to make sure she’s photographed almost daily,” a former Britney insider — who’s still in touch with Spears’ current staff — told me Saturday in Los Angeles.
Along with this source, this past weekend I also chatted with key staff members of several high-profile hotels, including the Four Seasons in Beverly Hills and the Beverly Wilshire. All told me the same story: Spears or one of her posse members makes daily calls to all the hotels — as well as various popular restaurants, nightclubs and upscale boutiques — to “find out what’s going on … who’s there today,” her ex-aide told me Saturday night.
“Britney is obsessed with keeping herself in the public eye. She has told me several times, “If they don’t see you [in the media], they forget you…. I’m not going to let that happen!’ ”
Part of this is Spears’ love-hate relationship with the paparazzi who trail her every move. While she has frequently complained about the pesky shutterbugs (to Matt Lauer, etc.), she recently has joked with the paparazzi and even has invited a few to hang out with her during various encounters in clubs and restaurants around L.A.
Sources at both the Four Seasons and Beverly Wilshire told me the singer and actress often calls the hotels herself, asking “What press junkets are going on today?” — to determine if stars will be present, to guarantee the paparazzi will be lurking outside.
True, maar als ik even rustig wil eten dan kan dat niet als Britney inclusief paparazzi erbij is. Ze heeft genoeg geld om naar luxere restaurants te gaan waar andere beroemdheden oid ook komen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Like i said before, ik zeg niet dat het handig is wat Britney doet, wel vind ik dat Britney moet doen wat ze zelf wil doen. Dan moeten mensen niet gaan klagen dat ze niet uit mag gaan of whatever. Britney is ook maar een mens met rechten.
mwoah, zolang je er goed bij eet, hoef je niets te zien, hoor, een wat verder verwijderd familielid is jarenlang verslaafd geweest aan heroine, maar omdat dit persoon, vanwege een niet aflatende geldbron en ondanks alles trek, gewoon at, zag je niets aan het uiterlijk verder.... zal ook wel schelen of je 't rookt of spuit... (niet dat ik denk dat BS aan de hero of coca ine is.. maar Amy wel en die eet er slecht bij)quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik weet niet of Britney echt verslaafd is, misschien zuipt ze te veel maar aan de drugs verslaafd kan ze niet zijn. Daar ziet ze toch iets te 'gezond' voor uit. Kijk, aan Amy Winehouse zie je meteen dat ze te veel drugs gebruikt. Maar aan Britney niet vind ik.
quote:Sekstapes gestolen uit Britneys huis.
Britney Spears incasseert de ene klap na de andere. Nog geen week nadat ze het hoederecht over haar zonen verloor, werd er ingebroken in haar huis in Beverly Hills.
Britney barstte in tranen uit toen ze in de nacht van vrijdag op zaterdag ontdekte dat ze ongewenst bezoek had gekregen. Aangenomen wordt dat de inbrekers aan de haal gingen met Britneys collectie homevideo's waarop ze haar seksuele escapades had vastgelegd en pikante foto's van haar. Daarnaast zijn naar verluidt ook enkele kinky outfits ontvreemd die Britney graag mocht aan- en uittrekken tijdens seksspelletjes en werden ook foto's van haar zonen ontvreemd.
Ik ben geen fan, vind het gewoon heel zielig om te zien hoe achterwaarts ze is gegaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Maar je bent echt een fanboy he?![]()
Chris crocker vermomd als Spongebob, geniaalquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:58 schreef milagro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=va7q7rZifQ8![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:58 schreef milagro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=va7q7rZifQ8![]()
"felt like the crowd was saying gimme more"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef MisterO het volgende:
Topic bijna vol... ff een nieuwe TT bedenken, hmmmm....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |