quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
net Gimme More op iTunes gekocht. Hopelijk gaat het nog een hit worden.
Ik heb iig m'n goede doelen quota voor dit jaar vervuld.quote:
niet vreemd als je steeds in je gezicht geflitst wordtquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:30 schreef schatje het volgende:
[[url=http://www.blogsmithmedia.com/www.tmz.com/media/2007/09/0925_brit_splash_275.jpg]afbeelding][/url]
Britney verdwaald op een parkeerplaats met de paparazzi er bovenop. Ze ramt ook bijna opnieuw een auto.
Ja, en waarvoor doen ze het?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:52 schreef deedeetee het volgende:
Als ik zie hoe er om haar heen gedanst word vind haar eigenlijk nog erg normaal![]()
Die luitjes met de camera's dát zijn de *gekken*![]()
Echt erg, ze probeert ook steeds een 'neplach' op te houden, omdat ze weet dat ze anders niet goed op de foto komt te staan en dat er dan weer lulverhalen zullen worden geschreven over haar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
[[url=http://www.blogsmithmedia.com/www.tmz.com/media/2007/09/0925_britney_tmz_275.jpg]afbeelding][/url]
De paparazzi breken zowat het restaurant af.
quote:Britney Spears afgewezen door Playboy.
Mannenblad Playboy heeft een aanbod voor een blootsessie met Britney Spears afgeslagen. Volgens de Amerikaanse tabloid The National Ledger zou Spears op eigen initiatief hebben aangeboden uit de kleren te gaan, maar daarvoor wilde ze dan wel een zevencijferig bedrag hebben.
Oprichter en bedenker van Playboy, Hugh Hefner, ziet echter geen brood in een blote Brit, hoewel de gevallen popprinses wat hem betreft voor vierhonderdduizend dollar best haar naakte lijfje mag laten zien.
Opvallend
Het is opvallend dat Playboy het aanbod afslaat. In 2004, toen Spears hoogtijdagen vierde, bood het blad haar twee miljoen dollar voor een shoot.
De foto's die paparazzi eerder maakten van een sliploze Britney, zouden volgens bronnen een reden kunnen zijn waarom Playboy weigert om meer te bieden voor de popster. Ook haar erbarmelijke optreden op de Video Music Awards zou hiertoe hebben bijgedragen. Omdat ze daarnaast te pas en te onpas schaars gekleed wordt gespot, blijft niet veel te raden over.
Die ene paparazzi is zo slim om daarop in te spelen. Hij houdt haar handje vast en filmt haar met de andere hand.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze heeft geen bodyguard meer zo te zien.![]()
Precies, en die struinen ook niet de hele dag over straat in L.A. Dat scheelt ook een hoop.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Die ene paparazzi is zo slim om daarop in te spelen. Hij houdt haar handje vast en filmt haar met de andere hand.
Als ik haar zou zijn zou ik mezelf laten rijden in een geblindeerd busje met bodyguards. Net zoals Angelina Jolie en Brad Pitt dat doen.
Gimme More staat al in 12 verschillende landen op 1 op Itunes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
net Gimme More op iTunes gekocht. Hopelijk gaat het nog een hit worden.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 30 september 2007 23:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze lijkt wel slanker te zijn geworden. Ze ziet er nu prima uit hoor, maar hoop niet dat ze, omdat ze door zoveel mensen dik is genoemd na de VMA's, zichzelf helemaal gaat uithongeren. Kijk liever naar dit dan naar zo'n enge Keira Knightley ofzo
.
..quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:19 schreef Jauke het volgende:
Pieces of Me is uitgelekt. Geen goede kwaliteit, maar dat komt vast nog wel.![]()
Guess I can't see no harm
In working and being a mama
quote:TMZ has learned Britney Spears has lost physical custody of her kids.
L.A. County Superior Court Judge Scott Gordon issued an order today stating that Kevin Federline, the boys' father, "is to retain physical custody of the minor children on Wednesday, October 3, 2007 at 12:00 PM until further order of the court."
Story developing ...
quote:Dierenrechtenorganisatie PETA heeft Kevin Federline gevraagd de voogdij over de hondjes van Britney Spears te eisen. PETA meent dat de dieren beter af zijn bij K-Fed en heeft hem een brief gestuurd met de vraag de viervoeters te redden.
Federline kreeg deze week de voogdij over zijn zoontjes van één en twee jaar oud toegewezen, omdat de rechter Britney geen geschikte moeder vond. PETA vindt haar ook niet geschikt als dierenbaasje. De dierenrechtenactivisten vinden dat de hondjes een impulsaankoop waren. Ook zou de voormalige popprinses niet voor de dieren kunnen zorgen en is het beter wanneer de kinderen en de hondjes niet van elkaar worden gescheiden, aldus PETA.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:55 schreef Jerruh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ylPqlrBoyRY&mode=related&search=.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:28 schreef joost1988 het volgende:
En het low-budget clipje bij Gimme More is ook op het net te vinden, enjoy!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:55 schreef Jerruh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ylPqlrBoyRY&mode=related&search=.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:43 schreef carpediem23 het volgende:
Laatste nieuws: Volgende Perezhilton zijn Zusje Jamie-Lynn en de moeder van Britney op bezoek bij Britney. Dit na zeker 4 maanden ruzie. Zal Britney goed doen, een moeder in haar leven en ik denk dat mamma Spears het vast niet verkeerd voor heeft met haar dochter.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |