abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 04:29:16 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_53632832
quote:
Britney Spears is haar kinderen kwijt! De gevallen popprinses moet voorlopig de voogdij over haar zoontjes Sean Preston (2) en Jayden James (1) afstaan aan haar ex-man Kevin Federline.

Dit is maandagavond (Nederlandse tijd) van bronnen bij justitie in Los Angeles vernomen. Britney en Kevin hebben een juridisch gevecht gevoerd om de kinderen. Hun advocaten waren niet beschikbaar voor commentaar. De rechter heeft zijn besluit maandag niet nader toegelicht. Eerder had hij haar echter beticht van alcohol- en drugsmisbruik en haar opgedragen deskundige hulp te gaan zoeken.

Het ging bergafwaarts met popprinses Britney sinds ze haar hoofd kaalschoor en vervolgens in een afkickkliniek belandde. Kevin zag zijn kans schoon en probeerde aan te tonen dat zijn ex een slechte moeder zou zijn, om zo de voogdij over hun twee zoontjes te krijgen. Dat is hem nu vooralsnog gelukt.

Vorige maand raakte Britney wederom in opspraak: ze kwam met justitie in aanraking in een zaak waarbij zij wordt beschuldigd van doorrijden na een ongeval en rijden zonder rijbewijs.
Net op CNN. Zat eraan te komen natuurlijk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 04:31:55 #2
15080 static
pi_53632836
quote:
Spears will lose custody of children.

A court has ordered pop singer Britney Spears to give up custody of her children effective Wednesday at noon.

Spears' former husband, Kevin Federline, is to retain custody of their two sons "until further order of the court," according to a ruling by Superior Court Judge Scott Gordon.

It was not clear what led to Monday's decision awarding Federline full custody. A transcript of the court proceedings was ordered sealed.

Last month, a judge ordered Spears, 25, to submit to random drug tests after finding she engaged in "habitual, frequent, and continuous use of controlled substances and alcohol."

That order, also by Gordon, provided no details and did not name any drugs.

The former couple has been embroiled in a bitter custody fight over their sons, Sean Preston and Jayden.

The parents had split custody 50-50, but Federline then asked for the arrangements to be shifted to 70-30 in his favor. Watch how Spears became user of -- and prisoner to -- fame »

In addition to ordering the twice-weekly drug tests, Gordon ordered Spears to spend eight hours per week working with a "parenting coach," who was to observe her interactions with her children.

Gordon also told both parents to avoid alcohol or "other non-prescription controlled substances" 12 hours before taking custody of the children.

He also barred the exes from making "derogatory remarks about the other party and the other party's family or significant other" during the case.

And he ordered the parents to go through "joint co-parenting counseling" and barred them from using corporal punishment on the boys.

Spears and Federline were married for two years before their divorce became final in July.

Monday's order comes amid a career freefall for Spears, whose new album is due to be released November 13.

After her September 9 "comeback" performance on the MTV Video Music Awards, critics derided her singing and dancing as lackluster and said she appeared overweight in her sequined two-piece costume.

Her former divorce lawyer, Laura Wasser, resigned last month as her legal representative after telling reporters the singer "just wants to be a mom."

Spears' management company, the Firm, recently quit after representing the singer for little over a month.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 04:32:23 #3
73209 dnzl
Minimalist.
pi_53632838
Zie ook haar spetterende optreden bij MTV
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 04:41:40 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53632846
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 04:32 schreef dnzl het volgende:

Damn

Er zit echt geen leven meer in dat mens lijkt het wel

Ze heeft iig haar beste tijd gehad. Krijg de indruk dat ze er geen lol meer in heeft.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 04:42:54 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_53632847
Een beetje triest is het wel voor haar.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 04:58:59 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53632854
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 04:42 schreef Megumi het volgende:
Een beetje triest is het wel voor haar.

Idd. Miljoenen te spenderen hebben, het leven waar wij simpele figuren van dromen en geen klote hoeven doen.

Dan is het idd best triest dat je zelfs dat weet te verzieken.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 05:03:25 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_53632859
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 04:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Idd. Miljoenen te spenderen hebben, het leven waar wij simpele figuren van dromen en geen klote hoeven doen.

Dan is het idd best triest dat je zelfs dat weet te verzieken.
Ik bedoel meer het kwijt raken van je kinderen. Met de andere aspecten heb ik geen enkel medelijden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 05:10:35 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53632865
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 05:03 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik bedoel meer het kwijt raken van je kinderen. Met de andere aspecten heb ik geen enkel medelijden.

Dat heeft ze aan zichzelf te danken. Ik heb er geen medelijden mee. Vind het voor die kinderen erger. Een kale crackhoer als moeder die nog steeds denkt dat ze wulps en lenig is op een podium.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 05:18:20 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_53632867
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 05:10 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dat heeft ze aan zichzelf te danken. Ik heb er geen medelijden mee. Vind het voor die kinderen erger. Een kale crackhoer als moeder die nog steeds denkt dat ze wulps en lenig is op een podium.
Daar zit zeker wat in. Dus vandaar dat ik het woordje beetje gebruikte.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:21:21 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_53633314
Ik vind het dieptriest. Stel je toch eens voor dat je je leven zo kapot maakt, alles verliest, zelfs je kinderen. Kan me voorstellen dat ze nu echt geen zin meer heeft om te leven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:23:04 #11
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_53633336
'Tijdelijk' = met geld koop je in Amerika alles. Ze heeft veel centjes dus die kinderen worden wel weer terug gekocht
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:28:50 #12
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53633393
Zo heb je alles, en zo heb je niets.
Vind het wel sneu voor Brit.
(Un)masking for the greater good.
pi_53633433
Eindelijk Ik vind het echt zielig voor haar, maar ze heeft het er echt zelf naar gemaakt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:36:41 #14
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53633480
Jeps.. en wat voor rare vogel Kevin ook is, naast Britney lijkt ie ineens heel normaal.
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:48:53 #15
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_53633656
Ze heeft in februari haar hoofd kaalgeschoren, hoe kan ze dan nu al weer zulk lang haar hebben?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:53:58 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53633728
Heftig. Lag in de lijn der verwachtingen, maar ik kan me niet voorstellen hoe je je als moeder voelt als je kinderen daadwerkelijk bij je worden weggehaald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:55:21 #17
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_53633744
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:53 schreef Copycat het volgende:
Heftig. Lag in de lijn der verwachtingen, maar ik kan me niet voorstellen hoe je je als moeder voelt als je kinderen daadwerkelijk bij je worden weggehaald.
*ik neem er nog maar eentje*
[KNE]-Mod
pi_53633750
quote:

ik denk niet dat ze de voogdij over haar kinderen verloren heeft omdat dr optreden bij de MTV Awards zeer stroef verliep ....

Alhoewel dr eigen gedrag en het mislukken haar zelf toe te schrijven is imho (dat gebeurde ook als ze wel suces had), is het ook zo dat de media een soort van dubbele rol spelen....
Zolang een artiest aan de 'winnende' hand is, is men hardstikke voorzichtig met berichtgeving en doet vooral moeite om de door het management 'gewenstte' berichten te publiceren.

Bij Britney merk je nu dat de Media domweg uitgaat van het idee dat op dit moment Britteny Spears sowieso een 'has-been' is en opeens slaat die beeldvorming compleet om... en durven de media ook volop negatieve zaken extra belichten om de aandacht te halen. (iets dat voorheen direkt bestraft zou worden door haar marketingfirma met een 'boycot' van die uitgave die iets 'negatiefs' durft te schrijven)

Sterker nog, nu is juist die negatieve publiciteit de meest interessante vorm van berichtgeving, niets zo leuk als leedvermaak: Het verhaal van het prinsesje dat alles had, en in korte tijd opeens alles verloor:
Om natuurlijk over een jaar of 5 met een heel dramatische en gevoelsvolle 'come-back' te komen, of juist een zeer tragische 'plots' einde .... de 'verhaallijn' is dan belangrijker dan de persoon.

Ik kan me zelfs voorstellen dat er ook een deel bewuste manipulatie achterzit, of minimaal ook Mme. Spears zelf niet de grootste rol speelde in dat faliekante mislukken van dat optreden (idd lijkt ze al aan het begin van die performance door haar hiel te zakken en heeft zware problemen op dr laarzen te blijven staan, ongelooflijk dat zoiets bij de voorbereiding niet bemerkt zou zijn en voorheen al op ingegrepen ... dat is een grove fout van iedereen die met die performance bezig is geweest, óf is kennelijk een 'bewuste' fout, natuurlijk leeft MTV ook deels van de 'opzienbarende' optredens... en ik kan me nog herinneren dat men ook ooit beweerde dat de 'niple-slip van janet jackson en Justin Timberlake' óók een 'foutje' zou zijn geweest).

Wat betreft haar kinderen .... behalve dat haar man toevallig _niet_ wankelend op een MTV-podium staat meen ik niet dat hij zoveel 'betrouwbaarder' en 'solide' zou zijn.
Wat dat betreft heb ik eigenlijk een beetje het idee dat ook in dat oordeel de publiciteit wel een flink stukje meespeelt en betwijfel of die kinderen nu zoveel geholpen zijn of ze door een kindermeisje bij 'paps' of een kindermeisje van 'mams' opgevoed worden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53633955
quote:
ze had er erg veel zin in zo te zien(maar niet heus)
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:03:48 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53634718
Van Perez:

Besides being a frequent and habitual user of drugs, Britney Spears lost custody of her two children on Monday because she’s a fuck-up that can’t obey the law.

According to insiders close to the situation, the mother of two failed to comply with ALL of the things she had to do in order to maintain joint custody with Kevin Federline - as ordered by a Los Angeles judge.

Spears failed to meet with a drug counselor. She refused to submit to drug testing. She didn’t enroll in parenting classes. And she also failed to sign the judge’s order.

And last Friday, the judge prohibited both Spears and Federline from driving the children unless they had a valid California driver’s license. Spears ignored that demand as well.

What planet does she live on????

Britney obviously thinks she doesn’t have to play by the rules.

It’s her world, bitches. And we’re merely pawns in it. Her brazen disregard for the law is disgusting.

Thankfully the judge gave her a check mate by taking her kids away.

Game over, Britney.

Get your shit together or you’re not getting your kids back!

---------------------------------------------------------------------------

You would think that after a judge told her that she is an unfit parent and revoked all custody of her children from her that Britney Spears would be in hiding. Thankfully, though, Britney Spears doesn’t do much thinking. She just defies all logic!

The drug addict had an unusually busy Monday.

What’d she do?

She went to get some burgers at Carl’s Jr. She dropped off her kids to K-Fed’s bodyguard. She went tanning. She went to the DMV. She spent time at the Peninsula Hotel.

And, Britney even managed to find time to squeeze in to her busy schedule to have dinner at Nobu in Malibu on Monday night.

How does she do it all? She’s a superwoman!

Is she smoking the crack????
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:05:32 #21
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_53634744
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:53 schreef Copycat het volgende:
Misschien dat ze daardoor weer wat vechtlust terug krijgt, om van de rotzooi af te blijven en zich als een verantwoordelijke moeder te gedragen?

Dat meisje heeft zo lang in een luchtbel geleefd dat ze wel een schop onder haar kont kan gebruiken....
power to the people
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:15:44 #22
182751 MisterO
wispelvurig
pi_53634967
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ze heeft in februari haar hoofd kaalgeschoren, hoe kan ze dan nu al weer zulk lang haar hebben?
Wat dacht je van extensions

Britney
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_53635258
Ik vind het vreselijk triest (in de oprechte zin van het woord) hoe alles gelopen is. Britney is zichzelf helemaal kwijt. Na de bevallingen en met Kevin leek ze eigenlijk nog best gelukkig en een goede moeder, maar sinds de scheiding gaat alles fout. Het is vreselijk jammer dat ze zo onbereikbaar is en de waarheid niet horen kan en wil.

Ik hoop echt dat het afpakken van haar kinderen haar tot inkeer brengt, maar om eerlijk te zijn vrees ik voor een tweede Anna Nicole Smith....
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:55:31 #24
15080 static
pi_53635732
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:31 schreef zoeperzazke het volgende:
maar om eerlijk te zijn vrees ik voor een tweede Anna Nicole Smith....
Wat een dramatiek zeg, je moet soaps gaan schrijven.
pi_53635897
Toch Ik zou haar doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')