GMTAquote:Op maandag 10 september 2007 22:23 schreef Chuck_Norris het volgende:Ik voldoe aan geen van die eisen
wat ben jij kansloos. janken om cliché mensen, maar ondertussen een cliché topic startenquote:Op maandag 10 september 2007 22:12 schreef pberends het volgende:
Wat is dat toch met die cliché-mensen tegenwoordig.
"Ik hou van een terrasje pakkennnnnnnnn, goeie boeken vind ik Komt een vrouw bij de dokter van Kluun en natuurlijk alles van Nicci French en Heleen van Rooyennnnnnnnnn, Maroonnnnnnnnn 5 vind ik goeie muziek en ik kijk CSI, ik doe aan fitnessssssss, mijn favoriete film is <insert recente kraker van Brad Pitt of Johnny Depp>
De originaliteit is weer ver te zoeken anno 2007.
Die heeft het schaamrood op de kaken vanwege de westerse onmacht inderdaadquote:Op maandag 10 september 2007 22:27 schreef pberends het volgende:
Zelfs Kim Jung Il van Noord-Korea zou zich schamen voor deze kapitalistische eenheidsworst.
Jij omschrijft idd de gemiddelde asics drager...quote:Op maandag 10 september 2007 22:12 schreef pberends het volgende:
Wat is dat toch met die cliché-mensen tegenwoordig.
"Ik hou van een terrasje pakkennnnnnnnn, goeie boeken vind ik Komt een vrouw bij de dokter van Kluun en natuurlijk alles van Nicci French en Heleen van Rooyennnnnnnnnn, Maroonnnnnnnnn 5 vind ik goeie muziek en ik kijk CSI, ik doe aan fitnessssssss, mijn favoriete film allertijden is <insert recente kraker van Brad Pitt of Johnny Depp>
De originaliteit is weer ver te zoeken anno 2007.
Die zijn ook al cliché. Alles is cliché. ALLES! Godverdomme!quote:Op maandag 10 september 2007 22:47 schreef Seneca het volgende:
Mensen die klagen over cliche mensen, zijn die zelf geen cliche?
ik vind hem zo kinderachtig in die filmsquote:Op maandag 10 september 2007 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Johnny Depp is keitof in de Pirates films
Ey swa ... strak g-star truitjeeehquote:Op maandag 10 september 2007 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die zijn ook al cliché. Alles is cliché. ALLES! Godverdomme!
Was ik nou maar gewoon een simpele VMBO-stakker, dan kon ik tenminste gewoon gewoon blij zijn met met een G-star shirtje, Fossil horloge en Puma sneakz0rs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |