quote:Op maandag 10 september 2007 22:16 schreef pberends het volgende:
9/11 is 100 keer meer dan alleen een aanslag. Het was het begin van de New World Order, oftewel de Afghanistan en Irak-oorlog en mogelijke Iran-oorlog, de controle over energiebronnen, de neerhalen van burgerrechten en privacy, enzovoorts.
Ik ben het eens met de TS. Who cares about a canadian historian, people. GET OVER IT!!!quote:Deaths:
- 9 November 2001 - Niels Jannasch, Canadian historian and museum curator (b. 1924)
quote:Op maandag 10 september 2007 22:05 schreef -skippybal- het volgende:
Wat ben je nu zelf aan het doen dan?
En ja, Amerika/ het Westen is belangrijker danAfrika
und so.
pleur dan op naar afrika en ga putten slaan (of help ze verhuizen naar de drink plasquote:
Jij kijkt teveel docu'squote:Op maandag 10 september 2007 22:16 schreef pberends het volgende:
9/11 is 100 keer meer dan alleen een aanslag. Het was het begin van de New World Order, oftewel de Afghanistan en Irak-oorlog en mogelijke Iran-oorlog, de controle over energiebronnen, de neerhalen van burgerrechten en privacy, enzovoorts.
Daar merken wij niks van dus boeit het ons ook nietquote:Op maandag 10 september 2007 22:00 schreef Allure_ het volgende:
Alwéér dat hoeren programma van 9/11 am fernseher! Nondeju het ís for Christ Sake nog niet eens 9/11 en ze beginnen nu al met die schijtzooi. Ja, het was een traumatische ervaring voor velen, en ja ik was er ook lichtelijk van onder de indruk. Maar jeez, er sterven elke dag duizenden kinderen aan AIDS, cholera, tyfus, hongersnood en oorlog. Wordt dáár iedere dag zoveel aandacht aan besteedt? Neeeeeee, want Amerika is véél belangrijker. Echt, sterf af met die grafzooi
. Kut.
Stelletje randdebielen![]()
![]()
![]()
.
hoe erg het ook klinkt : eenschquote:Op maandag 10 september 2007 22:53 schreef Elusive het volgende:
[..]
pleur dan op naar afrika en ga putten slaan (of help ze verhuizen naar de drink plas)
goedkope olie in mijn auto is mij belangerijker dan Taisha el ketabbi mohammed del mundo die sterfende is aan aids![]()
wij, de westerse wereld zijn zo rijk omdat wij de armen in verwegistan onderdrukken en goedkope tshirtjes laten naaien. dit wou ik ook graag zo houden en mijn kinderen moet later ook in rijkdom leven! dus aanpakken dat rebellend tuig dat een beter leven wil over onze lijken![]()
kom maar hier met die olie iran![]()
Als ik een vliegtuig twee gebouwen van NY zie vliegen merk ik het ook niet en boeit het me ook niet, het had net zo goed een vette actiefilm kunnen zijnquote:Op maandag 10 september 2007 22:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Daar merken wij niks van dus boeit het ons ook niet![]()
Ik geef je honderd euro als ik jouw post morgen van minstens 1 iemand letterlijk kan horen.quote:Op maandag 10 september 2007 22:16 schreef pberends het volgende:
ben je nou echt zo dom? of probeer je gewoon lekker te rellen ?quote:Op maandag 10 september 2007 23:05 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Als ik een vliegtuig twee gebouwen van NY zie vliegen merk ik het ook niet en boeit het me ook niet, het had net zo goed een vette actiefilm kunnen zijn![]()
Neu vond het wel vet toen ik de tweede vliegtuig live zag crashequote:Op maandag 10 september 2007 23:08 schreef Elusive het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom? of probeer je gewoon lekker te rellen ?![]()
stoerquote:Op maandag 10 september 2007 23:09 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Neu vond het wel vet toen ik de tweede vliegtuig live zag crashe![]()
Eens.quote:Op maandag 10 september 2007 22:16 schreef pberends het volgende:
Maar dan vind je het dus ook niet erg als we heel het Midden-Oosten kapot gooien? Of als we alle moslims deporteren?quote:Op maandag 10 september 2007 23:12 schreef Vassili_Z het volgende:
9/11...de dag dat Amerika, als regering, niet als natie, haar verdiende loon kreeg.
Zielig voor de onschuldigen die zijn omgekomen. Maar ook zielig voor die ándere onschuldigen die voorheen door indirect en direct toedoen van Amerika zijn omgekomen.
Oog om oog, tand om tand.
Ja, het kwam ze goed uit.quote:Op maandag 10 september 2007 22:16 schreef pberends het volgende:
Oor om oor, vinger om vingerquote:Op maandag 10 september 2007 23:12 schreef Vassili_Z het volgende:
9/11...de dag dat Amerika, als regering, niet als natie, haar verdiende loon kreeg.
Zielig voor de onschuldigen die zijn omgekomen. Maar ook zielig voor die ándere onschuldigen die voorheen door indirect en direct toedoen van Amerika zijn omgekomen.
Excuusterroristquote:Op maandag 10 september 2007 23:12 schreef Vassili_Z het volgende:
Ja maar dan bestaat de wereld toch niet meerquote:Op maandag 10 september 2007 23:37 schreef Robin2130 het volgende:
Het wordt pas erg als het 11-09-2011 is
11:09:11 09-11-2009quote:Op maandag 10 september 2007 23:37 schreef Robin2130 het volgende:
Het wordt pas erg als het 11-09-2011 is
Maar daarom ben je dan ook een ignorant kneus waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 september 2007 22:53 schreef Elusive het volgende:
[..]
pleur dan op naar afrika en ga putten slaan (of help ze verhuizen naar de drink plas)
goedkope olie in mijn auto is mij belangerijker dan Taisha el ketabbi mohammed del mundo die sterfende is aan aids![]()
Happerdehap.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Maar daarom ben je dan ook een ignorant kneus waarschijnlijk.
eens!quote:Op maandag 10 september 2007 22:00 schreef Allure_ het volgende:
Alwéér dat hoeren programma van 9/11 am fernseher! Nondeju het ís for Christ Sake nog niet eens 9/11 en ze beginnen nu al met die schijtzooi. Ja, het was een traumatische ervaring voor velen, en ja ik was er ook lichtelijk van onder de indruk. Maar jeez, er sterven elke dag duizenden kinderen aan AIDS, cholera, tyfus, hongersnood en oorlog. Wordt dáár iedere dag zoveel aandacht aan besteedt? Neeeeeee, want Amerika is véél belangrijker. Echt, sterf af met die grafzooi
. Kut.
Stelletje randdebielen![]()
![]()
![]()
.
Wow, _Saviour_...ben jij dat echt....?quote:Op maandag 10 september 2007 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
'9/11 de aanslag' op zich begin ik steeds minder erg te vinden. Natuurlijk, die onschuldige burgers die omgekomen zijn, allemaal erg hoor. Maar het moest er eens van komen. Wat je zaait, zal je oogsten. En ze hebben niks geleerd. Hun buitenlandse politiek is nog altijd uitermate agressief en getuigt van grote arrogantie. Het is nu gewoon wachten op de volgende aanslag.
Hurr durr hurr durrquote:Op maandag 10 september 2007 22:53 schreef Elusive het volgende:
[..]
wij, de westerse wereld zijn zo rijk omdat wij de armen in verwegistan onderdrukken en goedkope tshirtjes laten naaien. dit wou ik ook graag zo houden en mijn kinderen moet later ook in rijkdom leven! dus aanpakken dat rebellend tuig dat een beter leven wil over onze lijken![]()
kom maar hier met die olie iran![]()
Daar ging het ook niet over. Het ging over die eindeloze lijkenherkauwerij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:10 schreef Dalamar het volgende:
De wereld is erg veel veranderd sinds 9/11. Je kan deze aanslagen niet afdoen als een simpel incidentje.
Een overkill aan 9/11 programma's is wel te verwachten rond deze tijd. Over een paar dagen is het weer voorbij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet over. Het ging over die eindeloze lijkenherkauwerij.
briljante postquote:Op maandag 10 september 2007 22:33 schreef SpecialK het volgende:
Wiki
[..]
Ik ben het eens met de TS. Who cares about a canadian historian, people. GET OVER IT!!!
Dat hoor ik nou zo vaak, maar niemand die conctrete dingen erbij kan noemen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:10 schreef Dalamar het volgende:
De wereld is erg veel veranderd sinds 9/11. Je kan deze aanslagen niet afdoen als een simpel incidentje.
Maar dan was het niet bijgestaan door de europese bevolking politiek.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:46 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat hoor ik nou zo vaak, maar niemand die conctrete dingen erbij kan noemen.
Het enige wat er veranderd is dat:
a) je niet meer normaal kan vliegen
b) de benzine nog duurder is geworden
c) we betalen met euro's
En owja, president Bush vond het nodig om een oorlog te voern in Irak en Afghanistan. Maat dat had-ie toch wel gedaan, ook zonder de aanslagen op het WTC.
Denk dat je nog raar op het staan te kijken, de Amerikanen weten de Europese politiek dan heel snel te herinnneren aan Market Garden en de Marshall-hulp.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar dan was het niet bijgestaan door de europese bevolking politiek.
Daar moet op gedronken worden HI-HA-HOquote:Op maandag 10 september 2007 22:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Daar merken wij niks van dus boeit het ons ook niet![]()
Ik kijk nergens meer raar van opquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:52 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Denk dat je nog raar op had staan te kijken, de Amerikanen weten de Europese politiek dan heel snel te herinnneren aan Market Garden en de Marshall-hulp.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:57 schreef Maki-maki. het volgende:
Zo, eindelijk klaar met schoolwerk. Nu, met een kapotte rug en wazige ogen, wil ik even een belangrijke mededeling doen, wat uitermate belangrijk en derhalve gezegd moet worden:
Luurtje,.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:32 schreef Floripas het volgende:
Wow, _Saviour_...ben jij dat echt....?
Ik wist het welquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jah he![]()
Laten we het houden op ouder en wijzer worden
Neuh, Afghanistan niet, dat was alleen maar een verplicht nummertje. Het doel was Irak en die oorlog kon na een half assed link tussen Bin en Saddam gevoerd worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:46 schreef FredvZ het volgende:
En owja, president Bush vond het nodig om een oorlog te voern in Irak en Afghanistan. Maat dat had-ie toch wel gedaan, ook zonder de aanslagen op het WTC.
quote:Op maandag 10 september 2007 23:01 schreef Dibble het volgende:
raar dat er ook geen enkel jood was in het gebouw op de dag van de aanslagen![]()
Onschuldige kindjes die overhoop worden geschoten door o.a. amerikaanse militairen is wel oké? Lekker makkelijk. Maar nee, laten we daar maar geen aandacht aan besteden want wij hebben daar niks mee te maken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
FLIKKER OP MONGOLEN!
weetje hoeveel onschuldige mensen daar zijn gestorven! het is echt erg hoe mensen hun kinderen/vaders/moeders enz zijn kwijt geraakt. Dus is het niet zo raar om er bij stil te staan, het zijn GVD onschulldige mensen!
stelletje parasieten!
Ik kraak het niet af. Ik kraak alleen het programma af, en dat er zo'n commerciele hype omheen hangt. Iedereen kent het begrip 9/11 wel dankzij dat soort onzin programma's. Er zijn ook nog andere dingen op de wereld die minstens zo erg zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef BonJovi het volgende:
Dan negeer je het maar kraak het niet af!
Ach man, er komen wel vaker onschuldige mensen om waar te weinig aandacht aan wordt geschonken. En ik gok dat er rond de 3000 mensen zijn omgekomen, hoeveel onschuldig weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
FLIKKER OP MONGOLEN!
weetje hoeveel onschuldige mensen daar zijn gestorven! het is echt erg hoe mensen hun kinderen/vaders/moeders enz zijn kwijt geraakt. Dus is het niet zo raar om er bij stil te staan, het zijn GVD onschulldige mensen!
stelletje parasieten!
Wat een grootspraak!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:30 schreef maartenducrot het volgende:
't Wordt eigenlijk wel eens tijd voor een nieuwe aanslag. Dan gebeurt er weer eens wat in de wereld!
Uruzgan en Irak heb ik nu wel gezien![]()
Natuurlijk wel een ver-van-m'n-bed-aanslag![]()
Indirect zijn ze wel schuldig geweest door willens en wetens het beleid te steunen dat de Amerikaanse regering voert en heeft gevoerd in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
FLIKKER OP MONGOLEN!
stelletje parasieten!
Idd, nederlanders die denken dat Nederland een democratisch staatje isquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:57 schreef BonJovi het volgende:
yeah right alsof jij kan bepalen of Balkenende ofzo wel millitairen naar Uruzgan sturen
Ja, dat kan je inderdaad bepalen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:57 schreef BonJovi het volgende:
yeah right alsof jij kan bepalen of Balkenende ofzo wel millitairen naar Uruzgan sturen
Nederland bepaald helemaal niets.... wie er ook als poppetje bovenaan de regering staat. haha... bepalen... een land die op een wereldbol nog niet groter is als een punaise.... heeft niets in te brengen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:00 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ja, dat kan je inderdaad bepalen.
huldequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Nederland bepaald helemaal niets.... wie er ook als poppetje bovenaan de regering staat. haha... bepalen... een land die op een wereldbol nog niet groter is als een punaise.... heeft niets in te brengen!
uhm.... besteed jij dan op zijn minst wel aandacht aan die andere dingen die op de wereld gebeuren???quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kraak het niet af. Ik kraak alleen het programma af, en dat er zo'n commerciele hype omheen hangt. Iedereen kent het begrip 9/11 wel dankzij dat soort onzin programma's. Er zijn ook nog andere dingen op de wereld die minstens zo erg zijn.
Ehm, jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:11 schreef annelies80 het volgende:
[..]
uhm.... besteed jij dan op zijn minst wel aandacht aan die andere dingen die op de wereld gebeuren???![]()
Bitchfightquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Ik weet niet wat jij allemaal loopt te zeggen over grootsprekers maar je loopt hier zelf ook behoorlijk wat te blaten meid.
Fijn dat je daar tenminste wel mee bezig bent...quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Ik weet niet wat jij allemaal loopt te zeggen over grootsprekers maar je loopt hier zelf ook behoorlijk wat te blaten meid.
Blijkbaar wel, anders weet je het niet..quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef naittun1 het volgende:
Idd, deze zomer in Azië zijn al weet ik veel hoeveel doden gevallen door het slechte weer, hoor je niks over...
Klopt, dat is ook een van de domste uitspraken die ik ooit heb gehoord.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Fijn dat je daar tenminste wel mee bezig bent...
Ik heb het over grootsprekers, mensen die zeggen dat het tijd wordt voor een nieuwe aanslag omdat dit saai wordt.... die dingen onder andere... dat hoor je mij niet zeggen, wel?
Ik irriteerde me alleen aan deze uitspraak:quote:Ik spreek niet groot, ja mijn angst voor iets nieuws is minder groot, maar ik kleineer het niet wat is gebeurt en wat nog steeds gebeurt.
Maar vertel me dan wat Nederland (als Nederland alleen) in te brengen heeft?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook een van de domste uitspraken die ik ooit heb gehoord.
[..]
Ik irriteerde me alleen aan deze uitspraak:
"Nederland bepaald helemaal niets.... wie er ook als poppetje bovenaan de regering staat. haha... bepalen... een land die op een wereldbol nog niet groter is als een punaise.... heeft niets in te brengen!"
NL heeft nog best wat in te brengen, daar heeft de omvang van een land gelukkig niets mee te maken.
Nog even hard fappen op je foto's als een jaar geledenquote:Op maandag 8 september 2008 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Tijd voor een schopje.
Lees je eerst even in voordat je gaat bashen. Iedereen zit nu vast in de emotionele rollercoaster van dat programma, dus retard opmerkingen worden genegeerd
.
Wat vinden we hier anno 2008 van?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |