Zullen we een nieuwe makenquote:Op maandag 10 september 2007 19:33 schreef imported_sphinx het volgende:
Wat is dit voor ellendig topic ineens?![]()
Shhht de modjes lezen meequote:Op maandag 10 september 2007 19:30 schreef -Menn0- het volgende:
Verklaar Pwny!
Undercover?! Gebanned?!
Waarom niet gewoon D?
Okee de zwartequote:Op maandag 10 september 2007 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Nice![]()
Denk dat ik de zwarte neem
Ooooohquote:Op maandag 10 september 2007 19:34 schreef Pwny het volgende:
[..]
Shhht de modjes lezen meeDribbel kan niet meer gebruikt worden
Why not?!quote:Op maandag 10 september 2007 19:34 schreef Pwny het volgende:
[..]
Dus dit is z'n alteregoquote:Op maandag 10 september 2007 19:34 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ellis-de-Vries-to-be maak daar gebruik vanquote:
van jerry c ?quote:Op maandag 10 september 2007 19:57 schreef matjuhhh007 het volgende:
mag je hier ook filmpjes plaatsen?
quote:Op maandag 10 september 2007 19:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Iemand nog leuke gitaar-aankopen gedaan lately?
Whoa Gertje!!!! Mooi hoor... EMG's?quote:Op maandag 10 september 2007 20:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Int zwart. Washburn X50PROFE
Ook nijs! Erg nuttig ook die trem-arm/trekhaakquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 20:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een Telecaster!
Ik dacht dat je het over een gitaar had, joh..
Mooi, maar die heb je toch al een hele tijd?quote:Op maandag 10 september 2007 20:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Int zwart. Washburn X50PROFE
Zoiets zij Dribbel_ ook al.quote:Op maandag 10 september 2007 20:54 schreef Sloggi het volgende:
Je verkoopt jezelf als seksslaaf aan een rijke, homoseksuele, sadomasochistische New Yorker?
Ben benieuwdquote:Op maandag 10 september 2007 20:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Zoiets zij Dribbel_ ook al.
Maar neeIk kan nu nog niet zeggenw at het is, maar als het af is dan zullen jullie het ook willen hebben.
Mits het lukt![]()
Zoiets had neimand bedacht.quote:Op maandag 10 september 2007 20:58 schreef Sloggi het volgende:
Je laat een gipsafdruk van je penis maken en gaat die via de Pabo verkopen aan vrouwen met een te nauwe vagina, zodat ook zij kunnen genieten van een penisvormig object?
't Is weg.quote:Op maandag 10 september 2007 19:26 schreef punkjunk het volgende:
Waarom staat er nou weer PI voor de TT.
Nee, maar helaas wel op een Jazzbass. Brrr, ik moet het nog steeds verwerken.quote:Op maandag 10 september 2007 20:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nog nooit op een TC gespeeld dus.
Gewoon die Dean halen manquote:Op maandag 10 september 2007 21:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, maar helaas wel op een Jazzbass. Brrr, ik moet het nog steeds verwerken..
Probeer eens een Tele. Scheurt beter dan de gemiddelde metalfan denkt. 's Werelds beste metalsolo ooit is trouwens met een Tele opgenomenquote:Op maandag 10 september 2007 21:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, maar helaas wel op een Jazzbass. Brrr, ik moet het nog steeds verwerken..
En welke mag dat dan wel niet zijn??quote:Op maandag 10 september 2007 21:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Probeer eens een Tele. Scheurt beter dan de gemiddelde metalfan denkt. 's Werelds beste metalsolo ooit is trouwens met een Tele opgenomen.
Dank je! Ben er ook erg tevreden mee.quote:Op maandag 10 september 2007 21:18 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Thnx.
En sloggi! Mooie telecaster en koffer!![]()
Half jaar alquote:Op maandag 10 september 2007 20:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi, maar die heb je toch al een hele tijd?
Ja zeker 85/81quote:Op maandag 10 september 2007 20:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whoa Gertje!!!! Mooi hoor... EMG's?
Joh, zet er hot rails/cool rails in en het werkt prima.quote:
Neuj.quote:Op maandag 10 september 2007 21:50 schreef Witchfynder het volgende:
Squier of niet, dit is wel een heerschend uiterlijk voor een Stat!
http://www.squierguitars.(...)rs/0321703506_xl.jpg
turbonegro?quote:Op maandag 10 september 2007 19:42 schreef VaderJacob het volgende:
Help VaderJacob naar de top!
[afbeelding]
omdat ze een orgel hebben zeker?quote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
Deep Purple schopt keihard Led Zeppelin-kont.
True.quote:Op maandag 10 september 2007 21:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dank je! Ben er ook erg tevreden mee.
Dean: Led Zep wordt beschouwd als een van de grondleggers van metal. Begin jaren '70 was dat nummer behoorlijk heftig.
Hij is vet jaquote:Op maandag 10 september 2007 22:28 schreef Deansensitized het volgende:
Oh trouwens, en de nieuwste Bowling For Soup [The Great Burrito Extortion Case] is wederom geniaal![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Neuh, ze maakten gewoon veel interessantere muziek en ook al waren ze vast ontzettend aan de dope, zo klonk het iig niet. Ik heb zelden het geduld om naar Led Zeppelin te luisteren.quote:
Weet ik. Nu pas het heldere idee gekregen hem 'van een goede vriend te lenen'quote:Op maandag 10 september 2007 22:34 schreef Pwny het volgende:
[..]
Hij is vet ja
maar die is al een heeeele tijd uit![]()
Ze komen binnekort weer naar nederland
quote:
Ik vind Page denk ik toch wat interessanter, want puurder dan Blackmore. Met z'n middeleeuwse geneuzelquote:Op maandag 10 september 2007 22:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Neuh, ze maakten gewoon veel interessantere muziek en ook al waren ze vast ontzettend aan de dope, zo klonk het iig niet. Ik heb zelden het geduld om naar Led Zeppelin te luisteren.
Sowieso vind ik dat toen ze Jimmy Page aannamen The Yardbirds de goot in gingen en toen werd het nog Led Zep ook.
Nah, Deep Purple heerscht hen er echt keihard uit..
Nee dank, ik wil een beetje geld verzamelen voor een grotemensenTelequote:Op maandag 10 september 2007 22:43 schreef Deansensitized het volgende:
Dat zeg ik, ruilen tegen een Ibanez SA 120?
[TK] Ibanez SA 120
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 september 2007 22:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee dank, ik wil een beetje geld verzamelen voor een grotemensenTele
Goed ideequote:Op maandag 10 september 2007 22:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee dank, ik wil een beetje geld verzamelen voor een grotemensenTele
Ik heb dit weekend trouwens een band gehoord waarvan ik de banjospeler niet kon zien op het podium. Dat was dus een Variax. Geluid was best wel erg goed.quote:Op maandag 10 september 2007 22:59 schreef Deansensitized het volgende:
Lees en huiver:
Line6 Variax
TE lelijk, die dingen![]()
Puur wat? Puur psychedelisch?quote:Op maandag 10 september 2007 22:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind Page denk ik toch wat interessanter, want puurder dan Blackmore. Met z'n middeleeuwse geneuzel
Functionaliteit kent ook zijn handigheden. Ik ken trouwens (via via) een vent die een variax in een strat gebouwd heeft......quote:Op maandag 10 september 2007 22:59 schreef Deansensitized het volgende:
Lees en huiver:
Line6 Variax
TE lelijk, die dingen![]()
Fender VG Stratocasterquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:14 schreef punkjunk het volgende:
Fender heeft zelf ook zo'n ding. De V-stratocaster ofzo? Kun je ook allerlei stemmingen op in stellen enzo.
Bezwete half naakte mannen met lang haar die deathmetal spelen op een BC Rich. Jeujquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:30 schreef Aresdreams het volgende:
het ging hard hier
noig steeds bij aan het komen van 3 dagen repeteren
en wachten op de terugkomst van de video opnamens...
Er zit dan toch zeker ook een bezwete halfnaakte vrouw bij tochquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bezwete half naakte mannen met lang haar die deathmetal spelen op een BC Rich. Jeuj![]()
[afbeelding]
quote:
dude, we maken geen deathmetalquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bezwete half naakte mannen met lang haar die deathmetal spelen op een BC Rich. Jeuj![]()
[afbeelding]
Gelukkig!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dude, we maken geen deathmetal
we maken echte muziek haha
maar zoals verder uitgewezen werd, niet alleen zwetende mannen, en voor de verandering hebben we wel shirts aan
Twee vrouwen zelfsquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/sacraeasaturna
Nou nou, wat een werk is dat ook héquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:05 schreef punkjunk het volgende:
Ja dan moet ik helemaal inloggen, da-haag!
Die foto heeft destijds wel indruk gemaakt geloof ikquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eerst helemaal een account aan maken, ik moet zo naar school ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou nou, wat een werk is dat ook hé![]()
echt he... gewoon eng! hahahahaquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die foto heeft destijds wel indruk gemaakt geloof ik
Dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
echt he... gewoon eng! hahahaha
maar ja, nu zijn er alleen zwetende hoofden en vliegende haren te zien
Die tremolo zit er gewoon bij omdat die koffers standaard-pakketten zijn. Het is te veel werk (en dus te duur) om een TC-pakketje en een SC-pakketje te maken. Er zit een normale brug op.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:48 schreef ikheetmartijn het volgende:
Maar lekkere plank sloggi! Vreem dat er een tremelo arm bij zat :s
Zat er trouwens ook een vintage style brug bij?
Soundsamples!!
edit: Was NASDAQ trouwens nog bezig geweest met een drumtrack?
Klopt het dat je met die nitro cellulose lak op moet passen met goedkope gitaarstandaarden? Ik heb gehoord dat bij sommige Fenders (de Highway Ones geloof ik) de lak wordt aangevreten omdat er bepaalde stoffen in die standaarden zitten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
Het inelkaar zetten en aansluiten zal niet zo'n probleem worden, het meest lastige wordt de juiste kleur mixen en het stainen.
Voor de neck heb ik een "Vintage amber" van StewMac. De bedoeling is dat de hals dus een oude vergeelde bruin/amber achtige kleur krijgt.
De body wordt butterscotch, dit is ook waterbeits. Plan is om erg verdund te beginnen met spuiten (de waterbeits wil ik spuiten), drogen, resultaat bekijken en nieuwe "laag" waterbeits er op totdat de kleur me bevalt.
Neck en body wil ik finishen met een nitro cellulose lak. Sommige Fender fanboys zweren bij deze lak, schijnt het geluid erg ten goede te komen.
Ligt er maar aan hoe goed je zo'n ding kan bouwenquote:Met de totaalkosten zal ik ongeveer rond de 450 euro zitten. "Kun je toch beter een nieuwe/2ehandse gitaar kopen?" Ja![]()
Inderdaad, geeft een gitaar meteen veel meer charme en persoonlijkheidquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
Het inelkaar zetten en aansluiten zal niet zo'n probleem worden, het meest lastige wordt de juiste kleur mixen en het stainen.
Voor de neck heb ik een "Vintage amber" van StewMac. De bedoeling is dat de hals dus een oude vergeelde bruin/amber achtige kleur krijgt.
De body wordt butterscotch, dit is ook waterbeits. Plan is om erg verdund te beginnen met spuiten (de waterbeits wil ik spuiten), drogen, resultaat bekijken en nieuwe "laag" waterbeits er op totdat de kleur me bevalt.
Neck en body wil ik finishen met een nitro cellulose lak. Sommige Fender fanboys zweren bij deze lak, schijnt het geluid erg ten goede te komen.
Met de totaalkosten zal ik ongeveer rond de 450 euro zitten. "Kun je toch beter een nieuwe/2ehandse gitaar kopen?" Ja![]()
Maar zo wordt het m'n eigen gitaar, met mijn specificaties, voor een redelijke prijs
Nee hoor. Het spuiten/verven is het moeilijkst, want moet er wel een beetje netjes opquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is het trouwens moeilijk zelf een gitaar te bouwen? Het lijkt me wel leuk om ooit te doen.
filmpje maken met je digi cam en die op youtube postenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:36 schreef Sloggi het volgende:
Soundsamples zou ik trouwens wel willen maken maar dat kan mijn mic niet aan.
Dat heet nou volwassen wordenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:10 schreef Deansensitized het volgende:
Weet niet wat het is, maar ga ze steeds meer waarderen.
Strats ook. Apart.
Wat is er met me aan de hand??[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:18 schreef punkjunk het volgende:
Fender maakt gewoon mooie gitaren.
Haha, ik moet toch een mooie post rate halen heh.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:32 schreef ikheetmartijn het volgende:
Laat je toch niet elke keer zo opfokken man
Ik denk dat je gewoon gauw een metalzone moet gaan kopen om het tij te keren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:10 schreef Deansensitized het volgende:
Weet niet wat het is, maar ga ze steeds meer waarderen.
Strats ook. Apart.
Wat is er met me aan de hand??[afbeelding]
Kan je ook een backingtrack ergens downloaden ofzo is ook wel makkelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:52 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hoi
Ik ben opzoek naar een paar lekkere nummers blues/rock, waar je lekker in kunt soleren. Weet iemand nog wat en kun je dan gelijk de toonsoort erbij zetten?
Alvast bedankt
ohoh voor zxo'n zin kreeg ik de vorige keer een banquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:04 schreef punkjunk het volgende:
blaat
Haha, wat dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:08 schreef Pwny het volgende:
[..]
ohoh voor zxo'n zin kreeg ik de vorige keer een ban![]()
aanbieden van illegale warezquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, wat dan?Wat is daar mis mee?
Tis iets dat ik zelf heb opgenomen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:17 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te kijken omdat ik het te ingewikkeld vind, je stelling.
Heb bijna zin om zo'n ding te kopen om te zien hoe gaar ze wel niet zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon gauw een metalzone moet gaan kopen om het tij te keren.
En laat ik die nou nét nog hebben liggen!
Dat is niet veelquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:54 schreef Pwny het volgende:
die van mij mag je voor 5 zakken rijs hebben
2 vrouwen? Hm, jammer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:52 schreef Aresdreams het volgende:
en voor de verandering hebben we wel shirts aan
5 x 5kg pandanrijst?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:54 schreef Pwny het volgende:
die van mij mag je voor 5 zakken rijs hebben
speelt daar neit een vrouwtje toetsen in ofzo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
2 vrouwen? Hm, jammer..
Hmm Den Bosch/Eindhoven. Zeg, kennen jullie Svidgar toevallig?.
Nope. Uh, geen idee. You tell mequote:Op dinsdag 11 september 2007 18:42 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, ken ik jullie toetsenist dan ook?
speelt ie ergens ook nog in een andere band?
Pink Floydquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:16 schreef Maidenfan het volgende:
Terugvindclip
Verbazend hoe snel de feel voor bends van 1/2e en 3/2e toon er soms uitgaan![]()
Ah ok. Wij spelen zaterdag met oa Elexorien in Veenendaal. Hun bassist wilde graag over mijn cabinet. Ik reageerde met "welke cabinet?"quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:54 schreef Aresdreams het volgende:
zanger kent Janneke iig wel ja haha, via haar hebben wij toen voor exlorien (oid) de speakercabinet geregeld voor het optreden in dynamo (ehv)
Geen idee. Omdat fok fokked is?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:23 schreef Aresdreams het volgende:
waarom doet je PM het niet?
maar goed, is er wel ergens, heel oud en slecht...
maar er zijn nieuwe op komst!
Edit: zoek op you tube op wake up bleeding
Ik ga hem eens aansluiten op mijn Marshall 9100 via m'n ME-X om te kijken of het een beetje klinktquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb bijna zin om zo'n ding te kopen om te zien hoe gaar ze wel niet zijn![]()
Kost dat?
niet slecht.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:49 schreef Cynic het volgende:
okay, zo klinkt een MT2 dus rechtstreeks in een Marshall eindtrap
http://www.youtube.com/watch?v=dbz4un7aH9o
salaris checktquote:Op maandag 10 september 2007 22:36 schreef Svyatagor het volgende:
Een heel Telecaster topic, en niemand die mijn Squier Telecaster wil overnemen?
Toch wel cool opzichquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:49 schreef Cynic het volgende:
wat moet je met zo'n pedaal als je een fatsoenlijke amp hebt eigenlijk.. niks toch?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef Deansensitized het volgende:
25 euro?
Ik moet zeggen dat hij over een fatsoenlijke amp ook beter klinkt, over mijn buizeneindtrap klinkt hij best gaaf eigenlijk, met een beetje tweaken enzo. Dit geluid had ik in 2 minuten erin gedraaid. Over een goedkoop transistorversterkertje is het inderdaad minderquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat moet je met zo'n pedaal als je een fatsoenlijke amp hebt eigenlijk.. niks toch?![]()
Alles is over een goedkoop transistorversterkertje minder als je ee dikke buizenbak gewend bentquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:11 schreef Cynic het volgende:
Over een goedkoop transistorversterkertje is het inderdaad minder![]()
de hernia is ook minder, da's dan wel weer fijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alles is over een goedkoop transistorversterkertje minder als je ee dikke buizenbak gewend bent![]()
Ja die hebben we wel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja, of je regelt een roadie [afbeelding]
En je gaat d'r spontaan en soort van At the Gates mee spelenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:49 schreef Cynic het volgende:
Werken, laaf!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef Aresdreams het volgende:
je moet gewoon voor een lijf roadie regelen
ik heb een plan!
we gaan gewoon belgië binnenvallen, en dan maken we van alle vlaamingen een huisslaaf, en de waalen zetten we te werk in fabrieken e.d (samen met de fransen, die ons volgend doel gaan worden)
wtf doe je ook met fruity loopsquote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Doodkapje het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een drumpartij die je in Guitar Pro hebt gemaakt, kunt importeren in Fruity Loops en dan met de EZdrummer VST's kan afspelen. Ik krijg dan een soort van Piano Roll waar geen geluid uitkomt
Ik probeer drumtracks te maken, maar het werkt allemaal niet zo... weet iemand hoe dit moet?
sinds vandaag een drumtrack maak n00b
Die WAVE export functie van GP is best wel matig... hij speelt m gewoon af van mijn laptop speakers en neemt het weer op via de mic van mijn ingebouwde webcam![]()
![]()
Als je dat hebt uitgevonden vertel het mij danquote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Doodkapje het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een drumpartij die je in Guitar Pro hebt gemaakt, kunt importeren in Fruity Loops en dan met de EZdrummer VST's kan afspelen. Ik krijg dan een soort van Piano Roll waar geen geluid uitkomt
Ik probeer drumtracks te maken, maar het werkt allemaal niet zo... weet iemand hoe dit moet?
sinds vandaag een drumtrack maak n00b
Die WAVE export functie van GP is best wel matig... hij speelt m gewoon af van mijn laptop speakers en neemt het weer op via de mic van mijn ingebouwde webcam![]()
![]()
Die pianoroll is goed, maar je moet wel zorgen dat die pianoroll door je VST (in dit geval EZ) verwerkt wordt. Hoe dit in FL gaat weet ik niet, maar ergens meot je bij je track een 'ouput' veld hebben staan. Die staat dan op je geluidskaart of whatever, en die moet je dus op EZdrummer zetten.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Doodkapje het volgende:
Thanks NASDAQ!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Die pianoroll is goed, maar je moet wel zorgen dat die pianoroll door je VST (in dit geval EZ) verwerkt wordt. Hoe dit in FL gaat weet ik niet, maar ergens meot je bij je track een 'ouput' veld hebben staan. Die staat dan op je geluidskaart of whatever, en die moet je dus op EZdrummer zetten.
Jezus! Dat is geen half werk zegquote:Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef Pwny het volgende:
[afbeelding]
Fucking awesome
Vandaag binnengekregen, binnen 2 weken na bestellen en in superkwaliteit gedrukt![]()
![]()
Doodkapje wil je mij toevoegen op msn ofzo dan mag je gaan uitleggen hoe dat moet van GP naar FL want ik MOET het gewoon weten
martijnbosma100 [@] hotmail.com
Fruity Loops dumpen he.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:44 schreef Pwny het volgende:
Bandmerchandise.nl
Ow en weet jij toevallig hoe je bij Fruityloops met EZdrummer als je vanuit GP hebt geëxporteerd hoe je dan de midi geluid uitzet.
Als ik het nu afspeel heb ik ezdrummer en midi geluid door elkaar heen en dat zuigt
Of gewoon Channel 1 selecterenquote:Op woensdag 12 september 2007 16:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Fruity Loops dumpen he.
Ik heb voor een zacht prijsje een Marshall MG15CD versterker voor je, heb je nog zeker 250 euro over voro een LC strat!quote:Op woensdag 12 september 2007 17:55 schreef Cid het volgende:
Toch maar besloten elektrisch gitaar te gaan spelen, na een tijdje bezig geweest te zijn met een akoestisch gitaar.
Hebben jullie misschien tips op een beginners gitaar? Ik zal zelf te denken aan:
Squier Bullet Strat met Tremolo
[afbeelding]
Ibanez GRX40 JU - BK jumpstart pakket
[afbeelding]
Het voordeel van de laatste is dat je in een keer klaar bent. Ik moet toegeven dat ik beiden gitaren nog niet heb horen spelen, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met of deze gitaren of je eigen eerste gitaar.
Al met al moet het toch niet meer dan 300,- gaan kosten, aangezien ik nog maar net wil gaan beginnen. Mocht het wat worden komt het grote werk later wel![]()
Dire Straits, The Shadows en Eric Clapton, dat soort muziek. Ik denk dat die het beste in het Rock genre passen?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:57 schreef Pwny het volgende:
Ik zou sowieso niet voor een beginnerspack gaan dat zuigt bij vorobaat al, vooral die versterker.
Maar ligt er ook aan wat voor muziek je wil spelen
dus als je daar eens mee begint
Ja, dan moet je voor een dikke marshall transistor 15watter gaanquote:Op woensdag 12 september 2007 18:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Dire Straits, The Shadows en Eric Clapton, dat soort muziek. Ik denk dat die het beste in het Rock genre passen?
Ik kan altijd erg genieten van dat soort muziek, en dan vooral van de gitaar solo's. Als ik daar iets van mee kan krijgen zou ik erg blij zijn![]()
Hehe, blazen met die hap!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
Een dikke transistor 15watter? Bestaat dat?.
Onze tshirts hebben we ook daar laten doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef Pwny het volgende:
[afbeelding]
Fucking awesome
Vandaag binnengekregen, binnen 2 weken na bestellen en in superkwaliteit gedrukt![]()
![]()
picsquote:Op woensdag 12 september 2007 18:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Onze tshirts hebben we ook daar laten doen..
Hoe groot is hij? Kosten? Verteeeeeeeel!.
Idd zoals boven je staat zou ik voor een london city comet gaan dat zal je dan zo'n 250 kosten als ik het goed heb en 2e hands kijken voor een roland cube versterker, die krijg je voor die 50 euro waarschijnlijk wel. En dan heb je een hele degelijke set om te beginnen. In tegenstelling tot die beginnersset die waarschijnlijk evenduur is dan.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Dire Straits, The Shadows en Eric Clapton, dat soort muziek. Ik denk dat die het beste in het Rock genre passen?
Ik kan altijd erg genieten van dat soort muziek, en dan vooral van de gitaar solo's. Als ik daar iets van mee kan krijgen zou ik erg blij zijn![]()
Ik heb een Epiphone Les Paul Special II, die ik niet zo veel meer gebruik/ wel een andere gitaar voor in de plaats zou willen hebben, die ik dus misschien wel wil verkopenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:55 schreef Cid het volgende:
Toch maar besloten elektrisch gitaar te gaan spelen, na een tijdje bezig geweest te zijn met een akoestisch gitaar.
Hebben jullie misschien tips op een beginners gitaar? Ik zal zelf te denken aan:
Squier Bullet Strat met Tremolo
[afbeelding]
Ibanez GRX40 JU - BK jumpstart pakket
[afbeelding]
Het voordeel van de laatste is dat je in een keer klaar bent. Ik moet toegeven dat ik beiden gitaren nog niet heb horen spelen, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met of deze gitaren of je eigen eerste gitaar.
Al met al moet het toch niet meer dan 300,- gaan kosten, aangezien ik nog maar net wil gaan beginnen. Mocht het wat worden komt het grote werk later wel![]()
Bedankt voor de tips! Kan je ook vertellen waarom een London City (comet) misschien? Ik zal er eens naar google'nquote:Op woensdag 12 september 2007 18:38 schreef Pwny het volgende:
[..]
Idd zoals boven je staat zou ik voor een london city comet gaan dat zal je dan zo'n 250 kosten als ik het goed heb en 2e hands kijken voor een roland cube versterker, die krijg je voor die 50 euro waarschijnlijk wel. En dan heb je een hele degelijke set om te beginnen. In tegenstelling tot die beginnersset die waarschijnlijk evenduur is dan.
Ja precies zo'n vectorbestand, wij hadden zoiets van, we kunnen ook zelf kutten maar dan liever die 20 euro bijbetalen en zeker weten dat het goed gaat.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
Oh, dat valt wel mee. Wij hebben een Grafisch Lyceum-dude in de band. Daar waren ze met de t-shirts ook blij mee. We leverden echt een perfect bestand in haha.
Staat alleen het logo op verder.
Kan ff geen heldere foto vinden, maar hier heb ik het groene exemplaar aan. We hebben ook het in het zwart laten maken en zwarte girlies (kan ik ff geen foto van vinden).
Zijn op zich erg goed gedrukt. De bedrukking zelf is geweldig. De girlies vielen wat klein uit. De meiden met S hebben we dan ook M verkocht. Gelukkig kon ik 5 Sjes naar Brazilië verschepen, anders waren we die nooit kwijt geraakt..
De service is echt super bij BM. We kregen ineens een mailtje van "hoi! ik zie op jullie site dat jullie de 17de een optreden hebben. We gaan proberen om voor dan jullie shirts bezorgd te hebben!" . Hebben we niet eens om gevraagd. Een week later was ook goed geweest..
heej, die amp ben ik ook mee begonnen hoor!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:46 schreef Pwny het volgende:
Wat zit die switch op een rare plek voor een lespaul joh
en dat versterkertjedat kan je hem toch niet aandoen
We houden zelf ook niet van heel drukke shit. Onze drummer wilde zelfs een bedrukking alleen op de linkerborst, maar dat is erg domme marketing natuurlijk. Mensen moeten van een afstand wel kunnen zien dat het een shirt van ons is.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:48 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ja precies zo'n vectorbestand, wij hadden zoiets van, we kunnen ook zelf kutten maar dan liever die 20 euro bijbetalen en zeker weten dat het goed gaat.
Ik had nog heel erg m'n twijfels omdat het echt een heel crappy bestand was wat we stuurden, maar het is echt superstrak geworden
Ziet er tof uit die shirtsniet overdreven druk enz gewoon goed
Maar inderdaad een superservice daar het zou 4-5 weken duren. Gevraagd of het binnen 4 weken voor de voglende optredens kan. Oh geen probleem we zetten er wat haast achter en dan komt het goed.
10 dagen later is die al binnen![]()
Zoiets dus http://www.groove-factory(...)sunburst-p-1244.htmlquote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef Pwny het volgende:
het was een london city comet of een spitfire mkII volgens mij de laatste maar ik weet het niet zeker meer
Oh dat is in Haarlem zie ikquote:Op woensdag 12 september 2007 19:30 schreef Pwny het volgende:
http://www.alphenaar.com/N_frame.html?http://www.alphenaar.com/London_City_N_grp_39_2_7-1.html
deze was het die ik bedoelde de MKII die comet weet ik niet zeker hoe goed die is
Britpop
drukke metalshirts
britpop
tourdata's![]()
Ach die dingen kan je waarschijnlijk overal wel krijgenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh dat is in Haarlem zie ikVan het weekend maar even langs gaan
![]()
Rare jongens, die Japannersquote:Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef Pwny het volgende:
Waarom zou je je ook in godsnaam druk maken over wat voor gitaar je koopt
Als ik zeg dat het een stom neuzig rot bakkie is krijg ik em nooit kwijt natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
Een dikke transistor 15watter? Bestaat dat?.
Altijd nog beter dan die Samick van 10 Watt die ik vooral bij mijn ouders thuis heb achtergelaten... ach ja... als versterker voor mijn akoestische gitaar is ie wel nuttig...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een stom neuzig rot bakkie is krijg ik em nooit kwijt natuurlijk.
Eingelijk wou ik zeggen dat dat er rete gaaf uit ziet maar als jij britpop gaat afzeiken...quote:Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef Pwny het volgende:
[afbeelding]
Fucking awesome
![]()
Doodkapje wil je mij toevoegen op msn ofzo dan mag je gaan uitleggen hoe dat moet van GP naar FL want ik MOET het gewoon weten
martijnbosma100 [@] hotmail.com
Britpop was leuk totdat het helemaal kapot gehypt werd en je er constant mee doodgegooit wordquote:Op woensdag 12 september 2007 21:24 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Eingelijk wou ik zeggen dat dat er rete gaaf uit ziet maar als jij britpop gaat afzeiken...![]()
![]()
http://www.myspace.com/diabloswingorchestraquote:Op woensdag 12 september 2007 21:36 schreef Witchfynder het volgende:
big band swing heerscht ook trouwens
Omdat het heerscht ja!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef Witchfynder het volgende:
Man, die band ken ik al sinds Napoleon nog keizer was..
precies.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:23 schreef Aresdreams het volgende:
maar duister metaal is zo mooi
natuurlijk wel met de nodige melodie en gebeuk
hallo, voor een beginner is dat toch genoeg manquote:Op woensdag 12 september 2007 23:42 schreef Pwny het volgende:
ja je bent in 1 keer klaar met een versterker die klinkt als een pizzadoos van domino's![]()
Al die gare oefendingen klinken als een natte scheet op maandagmorgen als je net uit bed stapt.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:42 schreef Pwny het volgende:
ja je bent in 1 keer klaar met een versterker die klinkt als een pizzadoos van domino's![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al die gare oefendingen klinken als een natte scheet op maandagmorgen als je net uit bed stapt.
Kan je net zo goed een pakket kopen waar een redelijke gitaar in zit![]()
En trouwens!!!
Check dit! Nog veel beter!!
http://feedback.nl/?id=55&b=DGPDBLPK&a=&treeID=
Geloof me ik heb dat ding gehad het is écht niks. Als je voor hetzelfde geld zo'n LC koopt met een kleine cube zit je zó veel beter. Die cubes hebben gewoon voor die prijs een goed geluid.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al die gare oefendingen klinken als een natte scheet op maandagmorgen als je net uit bed stapt.
En trouwens!!!
METALLLL [afbeelding] [maar ook geschikt voor andere stijlen hoor]
Met alle plezierquote:Op woensdag 12 september 2007 23:55 schreef Pwny het volgende:
En je gaat iemand toch niet zo'n mooi Dean aansmeren?
Die is niet fullsizequote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En trouwens!!!
Alleen de body is toch kleiner bij die niet de dinges afstand tussen brug en kam ?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef Pwny het volgende:
Met alle respect maar dat paintwork is echt strondlelijkhet lijkt echt zo'n intertoys gitaartje
Nou ja het oog wil ook nog watquote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En trouwens!!!
Dan zou ik de Zoom G2 nemen. Die heerscht best wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hallo, voor een beginner is dat toch genoeg man
en een goedkoop multieffects pedaaltje zoals een zoom of een digitech is daar gelijk al een hele goeie uitbreiding op.![]()
Kan je daar nog een beetje serieus "Tears in heaven" mee spelen...?quote:
Leer is gayquote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Meid, die broek bij die gitaaaaar! Kan eeeeeeeecht niet!.
Ik wel hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 00:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan je daar nog een beetje serieus "Tears in heaven" mee spelen...?![]()
whatever rocks your boat, baby
Juist, de body is 3/4, rest is gewoon normal size hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 00:10 schreef Pwny het volgende:
[..]
Alleen de body is toch kleiner bij die niet de dinges afstand tussen brug en kam ?
Kortom, een meisjesgitaarquote:Op donderdag 13 september 2007 08:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist, de body is 3/4, rest is gewoon normal size hoor![]()
Dacht wel meer dan de helftquote:Op donderdag 13 september 2007 08:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Ik speel echt de helft van de tijd clean denk ik.
neen, ik ben vandaag ook nog te lamquote:Op donderdag 13 september 2007 10:06 schreef Deansensitized het volgende:
[afbeelding]
Benieuwd of ik vandaag ook gitarigheden krijg[afbeelding]
Gefeliciteerd Dean!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:06 schreef Deansensitized het volgende:
[afbeelding]
Benieuwd of ik vandaag ook gitarigheden krijg[afbeelding]
Dankuquote:
Ahhh It's ya birthday, it's ya birthday..!quote:
haha die klinkt stoerquote:Op donderdag 13 september 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Kramtried - Het Is Een Nacht![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:01 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
haha die klinkt stoer(punkrock rules!)
Zullen we ons afsplitsen en een 25+ gitaristentopic beginnen?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef Cynic het volgende:
Zullen we ons afsplitsen en een 25+ gitaristentopic beginnen?
Een topic over vrouwen bedoel je?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef Cynic het volgende:
praten wij over de dingen die er echt toe doen.
Wansmaak overheerst wel hequote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef Sloggi het volgende:
Gefeliciteerd.
Hier heb je 'n echte gitaarchick:
[afbeelding]
nee, ben ook nog maar net 24, alleen 14 dagen langer dan Deanquote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan kunnen al die jonkies hier over blink182 enzo praten en wij over de dingen die er echt toe doen.
Vind ik best een goed idee.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan kunnen al die jonkies hier over blink182 enzo praten en wij over de dingen die er echt toe doen.
Nee, hoe je het beste bij optredens kan verbloemen dat je grijs/kaal wordt, hoe hoog je gitaar moet hangen zodat je bierbuik niet in de weg zit enzoquote:Op donderdag 13 september 2007 15:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Een topic over vrouwen bedoel je?
vooruit dan, 24+quote:Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef Aresdreams het volgende:
ik laat hem juist op de bierbuik hangen, net een tafeltje op die manier, en valt ie iets minder op, hoop ik
Beetje ouwehoeren over prostaatproblemen enzo....rollatorrock!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:21 schreef Cynic het volgende:
Nee, hoe je het beste bij optredens kan verbloemen dat je grijs/kaal wordt, hoe hoog je gitaar moet hangen zodat je bierbuik niet in de weg zit enzo![]()
Dat is ook wel een beetje een aparte oplossingquote:Op donderdag 13 september 2007 15:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Beetje ouwehoeren over prostaatproblemen enzo....rollatorrock!
Dat van die bierbuik, moest ik ineens denken aan de gitarist van Massive Assault/Absorbed. Die zette een frees in z'n Gibson om een bellycut te maken hahaha. Jongens van Instil stonden d'r bij: "Wat doe je nou man?!?"
Hij: "Ja ik wilde m'n nieuwe frees even testen". Die gezichten!
(ik verklaarde hem ook voor gek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |