Die foto heeft destijds wel indruk gemaakt geloof ikquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bezwete half naakte mannen met lang haar die deathmetal spelen op een BC Rich. Jeuj![]()
[afbeelding]
Eerst helemaal een account aan maken, ik moet zo naar school ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou nou, wat een werk is dat ook hé![]()
echt he... gewoon eng! hahahahaquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die foto heeft destijds wel indruk gemaakt geloof ik
Dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
echt he... gewoon eng! hahahaha
maar ja, nu zijn er alleen zwetende hoofden en vliegende haren te zien
Die tremolo zit er gewoon bij omdat die koffers standaard-pakketten zijn. Het is te veel werk (en dus te duur) om een TC-pakketje en een SC-pakketje te maken. Er zit een normale brug op.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:48 schreef ikheetmartijn het volgende:
Maar lekkere plank sloggi! Vreem dat er een tremelo arm bij zat :s
Zat er trouwens ook een vintage style brug bij?
Soundsamples!!
edit: Was NASDAQ trouwens nog bezig geweest met een drumtrack?
Klopt het dat je met die nitro cellulose lak op moet passen met goedkope gitaarstandaarden? Ik heb gehoord dat bij sommige Fenders (de Highway Ones geloof ik) de lak wordt aangevreten omdat er bepaalde stoffen in die standaarden zitten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
Het inelkaar zetten en aansluiten zal niet zo'n probleem worden, het meest lastige wordt de juiste kleur mixen en het stainen.
Voor de neck heb ik een "Vintage amber" van StewMac. De bedoeling is dat de hals dus een oude vergeelde bruin/amber achtige kleur krijgt.
De body wordt butterscotch, dit is ook waterbeits. Plan is om erg verdund te beginnen met spuiten (de waterbeits wil ik spuiten), drogen, resultaat bekijken en nieuwe "laag" waterbeits er op totdat de kleur me bevalt.
Neck en body wil ik finishen met een nitro cellulose lak. Sommige Fender fanboys zweren bij deze lak, schijnt het geluid erg ten goede te komen.
Ligt er maar aan hoe goed je zo'n ding kan bouwenquote:Met de totaalkosten zal ik ongeveer rond de 450 euro zitten. "Kun je toch beter een nieuwe/2ehandse gitaar kopen?" Ja![]()
Inderdaad, geeft een gitaar meteen veel meer charme en persoonlijkheidquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
Het inelkaar zetten en aansluiten zal niet zo'n probleem worden, het meest lastige wordt de juiste kleur mixen en het stainen.
Voor de neck heb ik een "Vintage amber" van StewMac. De bedoeling is dat de hals dus een oude vergeelde bruin/amber achtige kleur krijgt.
De body wordt butterscotch, dit is ook waterbeits. Plan is om erg verdund te beginnen met spuiten (de waterbeits wil ik spuiten), drogen, resultaat bekijken en nieuwe "laag" waterbeits er op totdat de kleur me bevalt.
Neck en body wil ik finishen met een nitro cellulose lak. Sommige Fender fanboys zweren bij deze lak, schijnt het geluid erg ten goede te komen.
Met de totaalkosten zal ik ongeveer rond de 450 euro zitten. "Kun je toch beter een nieuwe/2ehandse gitaar kopen?" Ja![]()
Maar zo wordt het m'n eigen gitaar, met mijn specificaties, voor een redelijke prijs
Nee hoor. Het spuiten/verven is het moeilijkst, want moet er wel een beetje netjes opquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is het trouwens moeilijk zelf een gitaar te bouwen? Het lijkt me wel leuk om ooit te doen.
filmpje maken met je digi cam en die op youtube postenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:36 schreef Sloggi het volgende:
Soundsamples zou ik trouwens wel willen maken maar dat kan mijn mic niet aan.
Dat heet nou volwassen wordenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:10 schreef Deansensitized het volgende:
Weet niet wat het is, maar ga ze steeds meer waarderen.
Strats ook. Apart.
Wat is er met me aan de hand??[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:18 schreef punkjunk het volgende:
Fender maakt gewoon mooie gitaren.
Haha, ik moet toch een mooie post rate halen heh.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:32 schreef ikheetmartijn het volgende:
Laat je toch niet elke keer zo opfokken man
Ik denk dat je gewoon gauw een metalzone moet gaan kopen om het tij te keren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:10 schreef Deansensitized het volgende:
Weet niet wat het is, maar ga ze steeds meer waarderen.
Strats ook. Apart.
Wat is er met me aan de hand??[afbeelding]
Kan je ook een backingtrack ergens downloaden ofzo is ook wel makkelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:52 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hoi
Ik ben opzoek naar een paar lekkere nummers blues/rock, waar je lekker in kunt soleren. Weet iemand nog wat en kun je dan gelijk de toonsoort erbij zetten?
Alvast bedankt
ohoh voor zxo'n zin kreeg ik de vorige keer een banquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:04 schreef punkjunk het volgende:
blaat
Haha, wat dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:08 schreef Pwny het volgende:
[..]
ohoh voor zxo'n zin kreeg ik de vorige keer een ban![]()
aanbieden van illegale warezquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, wat dan?Wat is daar mis mee?
Tis iets dat ik zelf heb opgenomen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:17 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te kijken omdat ik het te ingewikkeld vind, je stelling.
Heb bijna zin om zo'n ding te kopen om te zien hoe gaar ze wel niet zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon gauw een metalzone moet gaan kopen om het tij te keren.
En laat ik die nou nét nog hebben liggen!
Dat is niet veelquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:54 schreef Pwny het volgende:
die van mij mag je voor 5 zakken rijs hebben
2 vrouwen? Hm, jammer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:52 schreef Aresdreams het volgende:
en voor de verandering hebben we wel shirts aan
5 x 5kg pandanrijst?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:54 schreef Pwny het volgende:
die van mij mag je voor 5 zakken rijs hebben
speelt daar neit een vrouwtje toetsen in ofzo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
2 vrouwen? Hm, jammer..
Hmm Den Bosch/Eindhoven. Zeg, kennen jullie Svidgar toevallig?.
Nope. Uh, geen idee. You tell mequote:Op dinsdag 11 september 2007 18:42 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, ken ik jullie toetsenist dan ook?
speelt ie ergens ook nog in een andere band?
Pink Floydquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:16 schreef Maidenfan het volgende:
Terugvindclip
Verbazend hoe snel de feel voor bends van 1/2e en 3/2e toon er soms uitgaan![]()
Ah ok. Wij spelen zaterdag met oa Elexorien in Veenendaal. Hun bassist wilde graag over mijn cabinet. Ik reageerde met "welke cabinet?"quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:54 schreef Aresdreams het volgende:
zanger kent Janneke iig wel ja haha, via haar hebben wij toen voor exlorien (oid) de speakercabinet geregeld voor het optreden in dynamo (ehv)
Geen idee. Omdat fok fokked is?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:23 schreef Aresdreams het volgende:
waarom doet je PM het niet?
maar goed, is er wel ergens, heel oud en slecht...
maar er zijn nieuwe op komst!
Edit: zoek op you tube op wake up bleeding
Ik ga hem eens aansluiten op mijn Marshall 9100 via m'n ME-X om te kijken of het een beetje klinktquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb bijna zin om zo'n ding te kopen om te zien hoe gaar ze wel niet zijn![]()
Kost dat?
niet slecht.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:49 schreef Cynic het volgende:
okay, zo klinkt een MT2 dus rechtstreeks in een Marshall eindtrap
http://www.youtube.com/watch?v=dbz4un7aH9o
salaris checktquote:Op maandag 10 september 2007 22:36 schreef Svyatagor het volgende:
Een heel Telecaster topic, en niemand die mijn Squier Telecaster wil overnemen?
Toch wel cool opzichquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:49 schreef Cynic het volgende:
wat moet je met zo'n pedaal als je een fatsoenlijke amp hebt eigenlijk.. niks toch?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef Deansensitized het volgende:
25 euro?
Ik moet zeggen dat hij over een fatsoenlijke amp ook beter klinkt, over mijn buizeneindtrap klinkt hij best gaaf eigenlijk, met een beetje tweaken enzo. Dit geluid had ik in 2 minuten erin gedraaid. Over een goedkoop transistorversterkertje is het inderdaad minderquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat moet je met zo'n pedaal als je een fatsoenlijke amp hebt eigenlijk.. niks toch?![]()
Alles is over een goedkoop transistorversterkertje minder als je ee dikke buizenbak gewend bentquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:11 schreef Cynic het volgende:
Over een goedkoop transistorversterkertje is het inderdaad minder![]()
de hernia is ook minder, da's dan wel weer fijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alles is over een goedkoop transistorversterkertje minder als je ee dikke buizenbak gewend bent![]()
Ja die hebben we wel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja, of je regelt een roadie [afbeelding]
En je gaat d'r spontaan en soort van At the Gates mee spelenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:49 schreef Cynic het volgende:
Werken, laaf!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef Aresdreams het volgende:
je moet gewoon voor een lijf roadie regelen
ik heb een plan!
we gaan gewoon belgië binnenvallen, en dan maken we van alle vlaamingen een huisslaaf, en de waalen zetten we te werk in fabrieken e.d (samen met de fransen, die ons volgend doel gaan worden)
wtf doe je ook met fruity loopsquote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Doodkapje het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een drumpartij die je in Guitar Pro hebt gemaakt, kunt importeren in Fruity Loops en dan met de EZdrummer VST's kan afspelen. Ik krijg dan een soort van Piano Roll waar geen geluid uitkomt
Ik probeer drumtracks te maken, maar het werkt allemaal niet zo... weet iemand hoe dit moet?
sinds vandaag een drumtrack maak n00b
Die WAVE export functie van GP is best wel matig... hij speelt m gewoon af van mijn laptop speakers en neemt het weer op via de mic van mijn ingebouwde webcam![]()
![]()
Als je dat hebt uitgevonden vertel het mij danquote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Doodkapje het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een drumpartij die je in Guitar Pro hebt gemaakt, kunt importeren in Fruity Loops en dan met de EZdrummer VST's kan afspelen. Ik krijg dan een soort van Piano Roll waar geen geluid uitkomt
Ik probeer drumtracks te maken, maar het werkt allemaal niet zo... weet iemand hoe dit moet?
sinds vandaag een drumtrack maak n00b
Die WAVE export functie van GP is best wel matig... hij speelt m gewoon af van mijn laptop speakers en neemt het weer op via de mic van mijn ingebouwde webcam![]()
![]()
Die pianoroll is goed, maar je moet wel zorgen dat die pianoroll door je VST (in dit geval EZ) verwerkt wordt. Hoe dit in FL gaat weet ik niet, maar ergens meot je bij je track een 'ouput' veld hebben staan. Die staat dan op je geluidskaart of whatever, en die moet je dus op EZdrummer zetten.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef Doodkapje het volgende:
Thanks NASDAQ!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Die pianoroll is goed, maar je moet wel zorgen dat die pianoroll door je VST (in dit geval EZ) verwerkt wordt. Hoe dit in FL gaat weet ik niet, maar ergens meot je bij je track een 'ouput' veld hebben staan. Die staat dan op je geluidskaart of whatever, en die moet je dus op EZdrummer zetten.
Jezus! Dat is geen half werk zegquote:Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef Pwny het volgende:
[afbeelding]
Fucking awesome
Vandaag binnengekregen, binnen 2 weken na bestellen en in superkwaliteit gedrukt![]()
![]()
Doodkapje wil je mij toevoegen op msn ofzo dan mag je gaan uitleggen hoe dat moet van GP naar FL want ik MOET het gewoon weten
martijnbosma100 [@] hotmail.com
Fruity Loops dumpen he.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:44 schreef Pwny het volgende:
Bandmerchandise.nl
Ow en weet jij toevallig hoe je bij Fruityloops met EZdrummer als je vanuit GP hebt geëxporteerd hoe je dan de midi geluid uitzet.
Als ik het nu afspeel heb ik ezdrummer en midi geluid door elkaar heen en dat zuigt
Of gewoon Channel 1 selecterenquote:Op woensdag 12 september 2007 16:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Fruity Loops dumpen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |