Pink Floydquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:16 schreef Maidenfan het volgende:
Terugvindclip
Verbazend hoe snel de feel voor bends van 1/2e en 3/2e toon er soms uitgaan![]()
Ah ok. Wij spelen zaterdag met oa Elexorien in Veenendaal. Hun bassist wilde graag over mijn cabinet. Ik reageerde met "welke cabinet?"quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:54 schreef Aresdreams het volgende:
zanger kent Janneke iig wel ja haha, via haar hebben wij toen voor exlorien (oid) de speakercabinet geregeld voor het optreden in dynamo (ehv)
Geen idee. Omdat fok fokked is?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:23 schreef Aresdreams het volgende:
waarom doet je PM het niet?
maar goed, is er wel ergens, heel oud en slecht...
maar er zijn nieuwe op komst!
Edit: zoek op you tube op wake up bleeding
Ik ga hem eens aansluiten op mijn Marshall 9100 via m'n ME-X om te kijken of het een beetje klinktquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb bijna zin om zo'n ding te kopen om te zien hoe gaar ze wel niet zijn![]()
Kost dat?
niet slecht.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:49 schreef Cynic het volgende:
okay, zo klinkt een MT2 dus rechtstreeks in een Marshall eindtrap
http://www.youtube.com/watch?v=dbz4un7aH9o
salaris checktquote:Op maandag 10 september 2007 22:36 schreef Svyatagor het volgende:
Een heel Telecaster topic, en niemand die mijn Squier Telecaster wil overnemen?
Toch wel cool opzichquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:49 schreef Cynic het volgende:
wat moet je met zo'n pedaal als je een fatsoenlijke amp hebt eigenlijk.. niks toch?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef Deansensitized het volgende:
25 euro?
Ik moet zeggen dat hij over een fatsoenlijke amp ook beter klinkt, over mijn buizeneindtrap klinkt hij best gaaf eigenlijk, met een beetje tweaken enzo. Dit geluid had ik in 2 minuten erin gedraaid. Over een goedkoop transistorversterkertje is het inderdaad minderquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat moet je met zo'n pedaal als je een fatsoenlijke amp hebt eigenlijk.. niks toch?![]()
Alles is over een goedkoop transistorversterkertje minder als je ee dikke buizenbak gewend bentquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:11 schreef Cynic het volgende:
Over een goedkoop transistorversterkertje is het inderdaad minder![]()
de hernia is ook minder, da's dan wel weer fijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alles is over een goedkoop transistorversterkertje minder als je ee dikke buizenbak gewend bent![]()
Ja die hebben we wel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja, of je regelt een roadie [afbeelding]
En je gaat d'r spontaan en soort van At the Gates mee spelenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:49 schreef Cynic het volgende:
Werken, laaf!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef Aresdreams het volgende:
je moet gewoon voor een lijf roadie regelen
ik heb een plan!
we gaan gewoon belgië binnenvallen, en dan maken we van alle vlaamingen een huisslaaf, en de waalen zetten we te werk in fabrieken e.d (samen met de fransen, die ons volgend doel gaan worden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |