Zullen we een nieuwe makenquote:Op maandag 10 september 2007 19:33 schreef imported_sphinx het volgende:
Wat is dit voor ellendig topic ineens?![]()
Shhht de modjes lezen meequote:Op maandag 10 september 2007 19:30 schreef -Menn0- het volgende:
Verklaar Pwny!
Undercover?! Gebanned?!
Waarom niet gewoon D?
Okee de zwartequote:Op maandag 10 september 2007 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Nice![]()
Denk dat ik de zwarte neem
Ooooohquote:Op maandag 10 september 2007 19:34 schreef Pwny het volgende:
[..]
Shhht de modjes lezen meeDribbel kan niet meer gebruikt worden
Why not?!quote:Op maandag 10 september 2007 19:34 schreef Pwny het volgende:
[..]
Dus dit is z'n alteregoquote:Op maandag 10 september 2007 19:34 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ellis-de-Vries-to-be maak daar gebruik vanquote:
van jerry c ?quote:Op maandag 10 september 2007 19:57 schreef matjuhhh007 het volgende:
mag je hier ook filmpjes plaatsen?
quote:Op maandag 10 september 2007 19:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Iemand nog leuke gitaar-aankopen gedaan lately?
Whoa Gertje!!!! Mooi hoor... EMG's?quote:Op maandag 10 september 2007 20:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Int zwart. Washburn X50PROFE
Ook nijs! Erg nuttig ook die trem-arm/trekhaakquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 20:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een Telecaster!
Ik dacht dat je het over een gitaar had, joh..
Mooi, maar die heb je toch al een hele tijd?quote:Op maandag 10 september 2007 20:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Int zwart. Washburn X50PROFE
Zoiets zij Dribbel_ ook al.quote:Op maandag 10 september 2007 20:54 schreef Sloggi het volgende:
Je verkoopt jezelf als seksslaaf aan een rijke, homoseksuele, sadomasochistische New Yorker?
Ben benieuwdquote:Op maandag 10 september 2007 20:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Zoiets zij Dribbel_ ook al.
Maar neeIk kan nu nog niet zeggenw at het is, maar als het af is dan zullen jullie het ook willen hebben.
Mits het lukt![]()
Zoiets had neimand bedacht.quote:Op maandag 10 september 2007 20:58 schreef Sloggi het volgende:
Je laat een gipsafdruk van je penis maken en gaat die via de Pabo verkopen aan vrouwen met een te nauwe vagina, zodat ook zij kunnen genieten van een penisvormig object?
't Is weg.quote:Op maandag 10 september 2007 19:26 schreef punkjunk het volgende:
Waarom staat er nou weer PI voor de TT.
Nee, maar helaas wel op een Jazzbass. Brrr, ik moet het nog steeds verwerken.quote:Op maandag 10 september 2007 20:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nog nooit op een TC gespeeld dus.
Gewoon die Dean halen manquote:Op maandag 10 september 2007 21:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, maar helaas wel op een Jazzbass. Brrr, ik moet het nog steeds verwerken..
Probeer eens een Tele. Scheurt beter dan de gemiddelde metalfan denkt. 's Werelds beste metalsolo ooit is trouwens met een Tele opgenomenquote:Op maandag 10 september 2007 21:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, maar helaas wel op een Jazzbass. Brrr, ik moet het nog steeds verwerken..
En welke mag dat dan wel niet zijn??quote:Op maandag 10 september 2007 21:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Probeer eens een Tele. Scheurt beter dan de gemiddelde metalfan denkt. 's Werelds beste metalsolo ooit is trouwens met een Tele opgenomen.
Dank je! Ben er ook erg tevreden mee.quote:Op maandag 10 september 2007 21:18 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Thnx.
En sloggi! Mooie telecaster en koffer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |