jaloers ofzo ?quote:
Bedanktquote:Op maandag 10 september 2007 17:45 schreef MMaRsu het volgende:
Je moest de TT doen : Waar MMaRsu CoD4 codes uitdeelt
Ontkurk die fles champagne! Snij aan, die taart! Je hebt namelijk een van de beschikbare unieke toegangscodes voor de Call of Duty 4: Modern Warfare multiplayer beta gewonnen!
Op www.cod4beta.info kan je deze code invoeren, waarna je automatisch je Xbox Live-token ontvangt. Log hiermee in op de multiplayer en knallen maar!
========================================
Jouw code: 2272-4303-4030
========================================
De eerste gelukkige mag em hebben
Ga snel naar http://chief.be/site/content/nieuws_detail.asp?id=66 om ook een beta key te ontvangen.
Ik speel zelf al dus heb em niet nodig
Graagquote:Op maandag 10 september 2007 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen schiet eens op met jullie beta key. Kunnen we vanavond even raggen online![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kunnen we meteen met een FOK groupie gaan hosten![]()
![]()
Wie heeft er gewonnen?quote:Op maandag 10 september 2007 17:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Waarom hebben we die Wii avatars nog steeds? prijsvraag is al voorbij (9 sept. 23:59)
Zit daar ook op te wachtenquote:Op maandag 10 september 2007 18:37 schreef Un4 het volgende:
Beta key van Gamer.nl binnen, nu dus wachten op het mailtje van Activision.
Kreeg m'n key gelijk in beeld!quote:Op maandag 10 september 2007 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
http://uk.gamespot.com/event/codes/call-of-duty-4/
Het schijnt dat je daar je key binnen enkele minuten hebt..dus ook downloaden enz.
Hebbes, ben aan het downloaden. Thanksquote:Op maandag 10 september 2007 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
IK DEEL WEER EEN TOKEN ( die je in redeem code op je dashboard bij marketplace moet invoeren ) UIT!
PWYGY-MKBGK-XG7BH-MX4W6-QVX9Y
Voor zover ik weet kun je dan de beta niet eens downloaden. Dat probleem had ik tenminste met de US account.quote:Op maandag 10 september 2007 19:16 schreef Frasier het volgende:
Kan je met die 48 uur trial kaart ook online met Call of Duty 4 Beta?Dat is het enige wat ik nu voor hande heb.
Minderquote:Op maandag 10 september 2007 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kun je dan de beta niet eens downloaden. Dat probleem had ik tenminste met de US account.
Hier op Ebay, 3 maanden voor ¤ 17,60quote:Op maandag 10 september 2007 19:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
MinderHeeft iemand tegen betaling nog een gold-code in de aanbieding?
Waarom zouden ze je bannen als je er gewoon voor kan inschrijven?quote:Op maandag 10 september 2007 19:45 schreef Leonos het volgende:
Ik heb een amerikaans account en ga spelen met ook een UK.
Als ze je bannen is het toch maar 24 uur ofzo?
Loopt te zeuren dat m'n browser geen cookies accepteerd als ik me wil inschrijvenquote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier op Ebay, 3 maanden voor ¤ 17,60
Dat is waarquote:Op maandag 10 september 2007 19:53 schreef ach het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je bannen als je er gewoon voor kan inschrijven?
Gebruik je IE7?quote:Op maandag 10 september 2007 19:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Loopt te zeuren dat m'n browser geen cookies accepteerd als ik me wil inschrijven
Nee kan niet.quote:Op maandag 10 september 2007 19:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is waar
Weet trouwens iemand hoe ik mijn amerikaanse account kan veranderen naar Nederlands?
Bij de regristratie was mijn hotmail acount Amerikaans .;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |