jaloers ofzo ?quote:
Bedanktquote:Op maandag 10 september 2007 17:45 schreef MMaRsu het volgende:
Je moest de TT doen : Waar MMaRsu CoD4 codes uitdeelt
Ontkurk die fles champagne! Snij aan, die taart! Je hebt namelijk een van de beschikbare unieke toegangscodes voor de Call of Duty 4: Modern Warfare multiplayer beta gewonnen!
Op www.cod4beta.info kan je deze code invoeren, waarna je automatisch je Xbox Live-token ontvangt. Log hiermee in op de multiplayer en knallen maar!
========================================
Jouw code: 2272-4303-4030
========================================
De eerste gelukkige mag em hebben
Ga snel naar http://chief.be/site/content/nieuws_detail.asp?id=66 om ook een beta key te ontvangen.
Ik speel zelf al dus heb em niet nodig
Graagquote:Op maandag 10 september 2007 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen schiet eens op met jullie beta key. Kunnen we vanavond even raggen online![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kunnen we meteen met een FOK groupie gaan hosten![]()
![]()
Wie heeft er gewonnen?quote:Op maandag 10 september 2007 17:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Waarom hebben we die Wii avatars nog steeds? prijsvraag is al voorbij (9 sept. 23:59)
Zit daar ook op te wachtenquote:Op maandag 10 september 2007 18:37 schreef Un4 het volgende:
Beta key van Gamer.nl binnen, nu dus wachten op het mailtje van Activision.
Kreeg m'n key gelijk in beeld!quote:Op maandag 10 september 2007 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
http://uk.gamespot.com/event/codes/call-of-duty-4/
Het schijnt dat je daar je key binnen enkele minuten hebt..dus ook downloaden enz.
Hebbes, ben aan het downloaden. Thanksquote:Op maandag 10 september 2007 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
IK DEEL WEER EEN TOKEN ( die je in redeem code op je dashboard bij marketplace moet invoeren ) UIT!
PWYGY-MKBGK-XG7BH-MX4W6-QVX9Y
Voor zover ik weet kun je dan de beta niet eens downloaden. Dat probleem had ik tenminste met de US account.quote:Op maandag 10 september 2007 19:16 schreef Frasier het volgende:
Kan je met die 48 uur trial kaart ook online met Call of Duty 4 Beta?Dat is het enige wat ik nu voor hande heb.
Minderquote:Op maandag 10 september 2007 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kun je dan de beta niet eens downloaden. Dat probleem had ik tenminste met de US account.
Hier op Ebay, 3 maanden voor ¤ 17,60quote:Op maandag 10 september 2007 19:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
MinderHeeft iemand tegen betaling nog een gold-code in de aanbieding?
Waarom zouden ze je bannen als je er gewoon voor kan inschrijven?quote:Op maandag 10 september 2007 19:45 schreef Leonos het volgende:
Ik heb een amerikaans account en ga spelen met ook een UK.
Als ze je bannen is het toch maar 24 uur ofzo?
Loopt te zeuren dat m'n browser geen cookies accepteerd als ik me wil inschrijvenquote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier op Ebay, 3 maanden voor ¤ 17,60
Dat is waarquote:Op maandag 10 september 2007 19:53 schreef ach het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je bannen als je er gewoon voor kan inschrijven?
Gebruik je IE7?quote:Op maandag 10 september 2007 19:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Loopt te zeuren dat m'n browser geen cookies accepteerd als ik me wil inschrijven
Nee kan niet.quote:Op maandag 10 september 2007 19:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is waar
Weet trouwens iemand hoe ik mijn amerikaanse account kan veranderen naar Nederlands?
Bij de regristratie was mijn hotmail acount Amerikaans .;(
quote:"Edit #2: A small number of people are having issues with incorrect NAT type detection. The team is aware and working hard to resolve it as quickly as possible."
- Xbox Live's Major Nelson - http://www.majornelson.com
Wat voor melding krijg je? ''Downloading game settings'' of iets in die richting?quote:Op maandag 10 september 2007 20:14 schreef Leonos het volgende:
CoD4 doet het niet?
Of ben ik de enige?
Er staat 'Trying to join potential matches...' en dat doet ie nu al een half uurtje ofzoquote:Op maandag 10 september 2007 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat voor melding krijg je? ''Downloading game settings'' of iets in die richting?
Hier ook maar dan een minuutje of 3.quote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef Leonos het volgende:
[..]
Er staat 'Trying to join potential matches...' en dat doet ie nu al een half uurtje ofzo
Dan is er een probleem gaande jaquote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef Leonos het volgende:
[..]
Er staat 'Trying to join potential matches...' en dat doet ie nu al een half uurtje ofzo
Fok en onderhoudquote:Op maandag 10 september 2007 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan is er een probleem gaande ja![]()
Xbox Live en onderhoud![]()
FOK gaat weer retetraag hoor!![]()
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op maandag 10 september 2007 20:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga nu naar de bios (Crank) en als ik terugkom doen de CoD4 Servers het vast wel weer!
Je hebt een beta key wijsneus.quote:Op maandag 10 september 2007 20:24 schreef ach het volgende:
[..]
Hier ook maar dan een minuutje of 3.Al die moeite voor niks
Jij was toch tecnomic???quote:Op maandag 10 september 2007 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kunnen we meteen met een FOK groupie gaan hosten![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 20:28 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jij was toch tecnomic???of heb ik et nou mis en heb ik je niet op live?
![]()
Die heb ik ook in me lijstquote:Op maandag 10 september 2007 20:28 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jij was toch tecnomic???of heb ik et nou mis en heb ik je niet op live?
![]()
Hij spamt me compleet vol!quote:Op maandag 10 september 2007 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom je daar nou echt nu pas achter?![]()
Hoe kan ik nou onthouden wie iedereen isquote:Op maandag 10 september 2007 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom je daar nou echt nu pas achter?![]()
Sorry, het ligt waarschijnlijk aan Livequote:Op maandag 10 september 2007 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt een beta key wijsneus.
Ja PES maar dat is alweer een tijdje geleden. Slachtte je toen genadeloos af volgens mijquote:Op maandag 10 september 2007 20:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou onthouden wie iedereen is
Speel nooit met je
ik wil wel eens een potje pes doenquote:Op maandag 10 september 2007 20:47 schreef Leonos het volgende:
Potje PES dan?
Want niemand slacht mij af
Pauper cod4..quote:Op maandag 10 september 2007 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja PES maar dat is alweer een tijdje geleden. Slachtte je toen genadeloos af volgens mij![]()
![]()
Anyway mensen vanaf 21.15 uur ben ik online en voor diegene die dan nóg steeds lopen te kutten met betaJa die zie ik volgende week wel verschijnen denk ik
Meer met het joinen van chats en games.quote:Op maandag 10 september 2007 19:10 schreef Kijana het volgende:
Iemand nog meer problemen dat je veel mensen niet kan horen op Live door de nieuwe update?
moet jij niet bij een vriend een copy gaan spelen?quote:Op maandag 10 september 2007 21:12 schreef Wessiej het volgende:
Beta's
Mensen die nog steeds een Wii avatar hebben
tvp
quote:Op maandag 10 september 2007 21:28 schreef kepler het volgende:CoD4 beta is erg leuk
Komt vooral omdat het die laatste twee potjes erg goed ging, vooral het laatste potje. Ik had 21 kills en ben slechts 10 keer dood gegaan
Na 6 (opeenvolgende) kills kan je een airstrike bestellen en na 7 kills een helicopter
dat NAT opeens op strict staat ligt aan je router lijkt mequote:Op maandag 10 september 2007 20:40 schreef ach het volgende:
[..]
Sorry, het ligt waarschijnlijk aan Live, NAT staat nu ineens op strict
Das best knap aangezien ik geen router heb.quote:Op maandag 10 september 2007 21:34 schreef kepler het volgende:
[..]
dat NAT opeens op strict staat ligt aan je router lijkt me
Aha, omdat ik bij iemand een spelletje speel, moet jij erover klagen.quote:Op maandag 10 september 2007 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
moet jij niet bij een vriend een copy gaan spelen?
Nein! Ligt aan Live. Hier is niks veranderd en al het inkomende verkeer wordt naar mijn xbox geforwardquote:Op maandag 10 september 2007 21:34 schreef kepler het volgende:
[..]
dat NAT opeens op strict staat ligt aan je router lijkt me
Ik klaag nergens over, is alleen een vraag..quote:Op maandag 10 september 2007 21:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aha, omdat ik bij iemand een spelletje speel, moet jij erover klagen.
Mensen zoals jij zijn ook saai, ben je in het echte leven ook zo?
Maarja, CoD4 beta komt er in zodra ik eind deze maand weer live heb.
Jij pest mij.quote:Op maandag 10 september 2007 21:28 schreef kepler het volgende:CoD4 beta is erg leuk
Komt vooral omdat het die laatste twee potjes erg goed ging, vooral het laatste potje. Ik had 21 kills en ben slechts 10 keer dood gegaan
Na 6 (opeenvolgende) kills kan je een airstrike bestellen en na 7 kills een helicopter
Als je je eigen post leest weet iedereen en jij ook wel waar je heen wiltquote:Op maandag 10 september 2007 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik klaag nergens over, is alleen een vraag..
kan alleen klagen, dat ik geen xbox heb op dit moment.
en saai in echte leven? haha wil je daar echt over beginnen?
Gamespot.quote:Op maandag 10 september 2007 21:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe komen jullie aan die Beta´s? van gamer.nl?
Of zitten jullie met zn allen op die keys van MMaRsu?
op dit moment weet ik helemaal niks.. dus zou graag bij deze uitleg willen hebben..quote:Op maandag 10 september 2007 21:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je je eigen post leest weet iedereen en jij ook wel waar je heen wilt![]()
Flamen.quote:Op maandag 10 september 2007 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
op dit moment weet ik helemaal niks.. dus zou graag bij deze uitleg willen hebben..
danku
Als dat alles is.. dan mag jij niet eens praten over saaiquote:
Dat is pas over 2 maanden bekendquote:
eerst donaties voor de wii bij elkaar schrapen natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2007 22:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is pas over 2 maanden bekend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |