heb je daar misschien een receptje van?quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond Risotto, met paddestoelen en gerookte kip.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 10 september 2007 16:42 schreef Muck het volgende:
heb je daar misschien een receptje van?
binnenkort ook maar eens aanklooien danquote:Op maandag 10 september 2007 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
We klooien zelf maar wat aan, met bouillon, allerlei paddenstoelen die we net gekocht hebben en sjalotjes/knoflookje erdoor.
Oh en daarbij eten we ook gerookte kip![]()
Nu een rood SOL-wijntje
Gebruik sherry in je risotto, in plaats van witte wijn of droge vermouth! Sherry & paddestoelen is een zalige combiquote:Op maandag 10 september 2007 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
We klooien zelf maar wat aan, met bouillon, allerlei paddenstoelen die we net gekocht hebben en sjalotjes/knoflookje erdoor.
Oh en daarbij eten we ook gerookte kip![]()
Nu een rood SOL-wijntje
We hebben helaas geen sherry in huis, dus doen we het straks toch maar met bouillon en witte wijn.quote:Op maandag 10 september 2007 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
Gebruik sherry in je risotto, in plaats van witte wijn of droge vermouth! Sherry & paddestoelen is een zalige combi
hobje, wil je met me trouwen?quote:Op maandag 10 september 2007 18:11 schreef MissHobje het volgende:
Ohh ik eet allemaal dingen waar ik gewoon zin in heb
Oftewel Spruitjesmet home made aardappelpuree ( dus ja schillen, koken en pureetje draaien
)
Daarbij gegrilde kippenpotenniet helemaal de combinatie.. maar heb er trek in
En dan zo maak ik home made appelmoes en stoofpeertjes.. en die neem ik dan later vanaaf als toetje
oh en ik zag van die Friese kruidnotendie als voorafje
![]()
heerlijk zo al die smilies![]()
Hihiquote:
stoofpeertjes en appelmoesquote:Op maandag 10 september 2007 18:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hihi![]()
Zullen we een keer een spruitjes, stoofpeertjes en appelmoes meet houden![]()
kan weleens rijstklander zijn....quote:Op maandag 10 september 2007 18:46 schreef Isegrim het volgende:
Er zaten levende beestjes in mijn voorraadpot met rijst. Kleine maden, wit met een zwart kopje.Geen vliegenmaden.
Gratis extra vlees.Heb de inhoud van de pot maar weggegooid.
Dit vond ik via Google.quote:Op maandag 10 september 2007 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
kan weleens rijstklander zijn....
nou ja, hoe dan ook:
JAK!
hmmmm, hoe dan ook, het is erg vervelend...quote:Op maandag 10 september 2007 18:57 schreef Isegrim het volgende:
Het is geen rijstklander; de larven zien er anders uit.
Ik heb de rijst die al in de pan zat gewoon opgegeten hoor. Als je een koe kunt eten, dan kan een gekookte larve ook wel.quote:Op maandag 10 september 2007 19:07 schreef Qwea het volgende:
@isegrim ; ik had nooit weer rijst gegeten
*soep gaat maken
*honger heeft
*nog geen avond eten heeft gehad
Doe maar duur. Ter gelegenheid waarvan?quote:Op maandag 10 september 2007 23:54 schreef Patries86 het volgende:
Champagne
brr, jij liever dan ik.quote:Op maandag 10 september 2007 19:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb de rijst die al in de pan zat gewoon opgegeten hoor. Als je een koe kunt eten, dan kan een gekookte larve ook wel.
Niet duur --> gratisquote:Op maandag 10 september 2007 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe maar duur. Ter gelegenheid waarvan?
Wat moet je in vredesnaam met 5 liter pastasaus om deze tijd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik drink port, een heerlijk zachte tawny
En onderwijl maak ik een grote pan pastasaus: tomaten, een liter witte wijn, twee potten geroosterde paprika's, 7 bollen knoflook en handenvol basilicumblad.
Lekker, heb ik straks echt 5 liter saus
Investeren in mijn huwelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat moet je in vredesnaam met 5 liter pastasaus om deze tijd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |