Truste en tot morgen Oquote:
quote:
M, collega!quote:
Collega!quote:Op maandag 10 september 2007 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
M, collega!Ik wilde vanochtend al zeggen dat je je UI moest veranderen, maar dat is nu gelukkig niet meer nodig
Wat was eigenlijk het nut van die UI, waar stond 'ie voor?
JJ! Succes morgen!quote:Op maandag 10 september 2007 23:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
een goedeavond aan iedereen die binnenkomt en meteen welterusten iedereen...![]()
![]()
...morgen spannende dag...
... dus moet goed uitgerust zjn...
![]()
Trusten Muckiequote:Op maandag 10 september 2007 23:26 schreef Muck het volgende:
ik ga zo ook maar eens slapen denk ik
morgen weer bijtijds op....
Welterusten JJquote:Op maandag 10 september 2007 23:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
een goedeavond aan iedereen die binnenkomt en meteen welterusten iedereen...![]()
![]()
...morgen spannende dag...
![]()
Aha, vandaar dat ik er zoveel zag!quote:Op maandag 10 september 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega!
Ik heb mijn UI deze middag terugveranderd, omdat de actieweek van FOK!games is afgelopen. Alle users met die UI makkten vorige weke kans op een Wii.
thnx lieverd...denk aan mij he..maar tis pas om 1900....quote:
merci...quote:Op maandag 10 september 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Trusten Muckie![]()
[..]
Welterusten JJ![]()
Succes morgen
Whehe... Dat jaquote:Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ik er zoveel zag!
Kuddegedrag
Succes morgen JJ!quote:Op maandag 10 september 2007 23:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
een goedeavond aan iedereen die bienkomt en meteen welterusten iedereen...
![]()
![]()
...morgen spaende dag...
![]()
Whehe... Dat jaquote:Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ik er zoveel zag!
Kuddegedrag
Redelijk kut to be honestquote:Op maandag 10 september 2007 23:55 schreef Houniet het volgende:
frits hoe was je dag op school
Das geen fijne startquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Redelijk kut to be honest
Ik had een reader gekocht voor het vak die bij binnenkomst niet goed bleek, te oud. En het juiste lokaal was niet te vinden omdat niet wist waar we zaten. Toch zaten er bij binnenkomst, een half uur later, al mensen die het blijkbaar wel wisten
Zal wel ja, hoorcollege!quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das geen fijne start
Hopelijk gaat t morgen beter
Jawel!quote:
Vanavond nog die documentaire gezien van die Fransen die die Rookie Brandweerman volgen. Blijft indrukwekkendquote:
Succes! Je bent dus in een klas geplaatstquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:17 schreef Houniet het volgende:
ik ga ook morgen weer schoolweltrusten
Goedenacht mijn goede vriend en beste collega die ik maar kan wensen hier op Fok!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goede vriend, welgewaardeerde collega!
Hoe gaat het met jou? Lang niet gesproken!
Gelukkig dat je alles in het gareel hebt weten te houden! Zeker fijn je weer eens te spreken hier!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Goedenacht mijn goede vriend en beste collega die ik maar kan wensen hier op Fok!![]()
Ik heb je best gemist, de zaken lopen goed hé.
Maar fijn je weer eens te ontmoeten hier op Fok!.![]()
![]()
![]()
Jij hebt er ook goed aan meegeholpen zodat alles hier vlekkeloos verliep.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig dat je alles in het gareel hebt weten te houden! Zeker fijn je weer eens te spreken hier!![]()
![]()
![]()
Ja dat komt omdat het nieuwe schooljaar nu begonnen is, zodra ze er een beetje inzitten moeten ze weer opdrachten maken en dan blijven ze wel tot laat!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij hebt er ook goed aan meegeholpen zodat alles hier vlekkeloos verliep.![]()
Alleen jammer dat er s'nacht echt minder mensen zijn als vroeger, toen was het nog druk,
met name tot 2 uur s'nachts zal ik maar zeggen, weet je nog, iedereen pas rond 2 uur naar bed.
Die tijden mis ik, kwamen ze maar weer allemaal terug s'nachts, maar hoe?
Want je za het vast wel weten, en dat is dat ik er dus altijd nog steeds trouw ben!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat het nieuwe schooljaar nu begonnen is, zodra ze er een beetje inzitten moeten ze weer opdrachten maken en dan blijven ze wel tot laat!
Dat waren wel mooie tijden ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |