Truste en tot morgen Oquote:
quote:
M, collega!quote:
Collega!quote:Op maandag 10 september 2007 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
M, collega!Ik wilde vanochtend al zeggen dat je je UI moest veranderen, maar dat is nu gelukkig niet meer nodig
Wat was eigenlijk het nut van die UI, waar stond 'ie voor?
JJ! Succes morgen!quote:Op maandag 10 september 2007 23:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
een goedeavond aan iedereen die binnenkomt en meteen welterusten iedereen...![]()
![]()
...morgen spannende dag...
... dus moet goed uitgerust zjn...
![]()
Trusten Muckiequote:Op maandag 10 september 2007 23:26 schreef Muck het volgende:
ik ga zo ook maar eens slapen denk ik
morgen weer bijtijds op....
Welterusten JJquote:Op maandag 10 september 2007 23:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
een goedeavond aan iedereen die binnenkomt en meteen welterusten iedereen...![]()
![]()
...morgen spannende dag...
![]()
Aha, vandaar dat ik er zoveel zag!quote:Op maandag 10 september 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega!
Ik heb mijn UI deze middag terugveranderd, omdat de actieweek van FOK!games is afgelopen. Alle users met die UI makkten vorige weke kans op een Wii.
thnx lieverd...denk aan mij he..maar tis pas om 1900....quote:
merci...quote:Op maandag 10 september 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Trusten Muckie![]()
[..]
Welterusten JJ![]()
Succes morgen
Whehe... Dat jaquote:Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ik er zoveel zag!
Kuddegedrag
Succes morgen JJ!quote:Op maandag 10 september 2007 23:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
een goedeavond aan iedereen die bienkomt en meteen welterusten iedereen...
![]()
![]()
...morgen spaende dag...
![]()
Whehe... Dat jaquote:Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ik er zoveel zag!
Kuddegedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |