abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53076738
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:48 schreef Super7fighter het volgende:
Hanbali, Maliki, hanafiet... Het moet niks uit maken.

In het verwerpen van homoseksualiteit moeten we eensgezind zijn.

Je kan niet homoseksueel zijn en tegelijkertijd Moslim.

OT: Ehsan Jami wil overduidelijk snel carriere maken, geld genereren en roem vergaren. Deze jongen is een zelfverrijker en een leugenaar.
Jami is een schooldrop-out die met zijn HBO opleiding nog moet beginnen. Jami is een ouwe man van 22. Al zijn leeftijdsgenoten zijn 3 jaren gelden afgestudeerd. Hij moet nog beginnen. En al dat gelieg van Jami, Ellian en de Winter over het voorval in de tram. Ongelooflijk. Dader, een jongetje van 17 is na half uur verhoor op vrije voeten gesteld. Hij schijnt Jami wat geduwd te hebben en Jami zelf en zijn vader Ellian spraken over 'tot bloedens toe', "halfdood", "trappen in het gezicht terwijl op de grond laag" en over een mogelijk "coma'.
We horen nog wel wat er exact is gebeurd.....
Heeft hij toch wel veel meer scholing dan jij gehad, reltroll
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  maandag 10 september 2007 @ 17:52:52 #152
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53076739
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar zodra de rechtse rakkers er van langs krijgen, kruip je weg. Heel goed jong.
Ik weet niet waar je precies op doelt, maar ik kruip nooit weg.
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_53076769
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nogmaals, ik ben van mening dat we als mensen niet mogen oordelen over wie nu wel of niet moslim is. Volgens mij bestaat daar zoiets als de dag des oordeels voor. Als iemand zegt dat hij homo en moslim is, moet hij dat zelf weten, ook al vind je dat zelf niet samengaan, nou hij blijkbaar wel. Moet hij toch voor de rest zelf weten? Hoe kan jij hem nou veroordelen, ben jij diegene die hem geschapen heeft? God is alwetend, wij niet.
Wacht even, vergeet je of negeer je het verhaal van Loet a.s. in de Koran, waarom Allah ze bestraft?
Als je dat volgt ben je dan zelf aan het oordelen, dacht het niet.
pi_53076771
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:52 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Heeft hij toch wel veel meer scholing dan jij gehad, reltroll
Okey en ik heb weer meer scholing gehad dan Jami, ben ik nu een almachtige alwetende. Doe eens ff normaal man.
  maandag 10 september 2007 @ 17:54:46 #155
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53076774
quote:

[..]

Nogmaals, ik ben van mening dat we als mensen niet mogen oordelen over wie nu wel of niet moslim is. Volgens mij bestaat daar zoiets als de dag des oordeels voor. Als iemand zegt dat hij homo en moslim is, moet hij dat zelf weten, ook al vind je dat zelf niet samengaan, nou hij blijkbaar wel. Moet hij toch voor de rest zelf weten? Hoe kan jij hem nou veroordelen, ben jij diegene die hem geschapen heeft? God is alwetend, wij niet.
Wat ben jij toch een lieve jongen.
pi_53076778
quote:

[..]

waarde Mutant01, neem het die reltroll niet kwalijk, immers alleen God is perfect.
pi_53076790
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Okey en ik heb weer meer scholing gehad dan Jami, ben ik nu een almachtige alwetende. Doe eens ff normaal man.
Ik ga gewoon op z'n getroll in, zeg daar ook eens wat van
  maandag 10 september 2007 @ 17:56:15 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53076798
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wacht even, vergeet je of negeer je het verhaal van Loet a.s. in de Koran, waarom Allah ze bestraft?
Dat is gewoon het verhaal van Lot. En dat staat in alledrie de abramistische boeken. Er zijn ook genoeg christenen en joden homo.
pi_53076816
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat is gewoon het verhaal van Lot. En dat staat in alledrie de abramistische boeken. Er zijn ook genoeg christenen en joden homo.
Lees even het verhaal in de Koran, daarna praten we verder.
pi_53076817
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat volg je dan precies? Allah bestraft ze toch? Nogmaals, dit is wat ik binnen mijn Islamitische kringen heb geleerd. Oordelen over anderen is echt het slechtste wat je kan doen. Doe gewoon wat je als moslim moet doen en laat anderen voor de rest.
  maandag 10 september 2007 @ 17:57:55 #161
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53076831
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lees even het verhaal in de Koran, daarna praten we verder.
Ik kèn het verhaal, mallerd. Sodom en Gomorra.
pi_53076855
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik kèn het verhaal, mallerd. Sodom en Gomorra.
Nee pop, het verhaal wijkt iets af in de Koran met 'goddelijk' commentaar.
pi_53076878
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat volg je dan precies? Allah bestraft ze toch? Nogmaals, dit is wat ik binnen mijn Islamitische kringen heb geleerd. Oordelen over anderen is echt het slechtste wat je kan doen. Doe gewoon wat je als moslim moet doen en laat anderen voor de rest.
Ik betwijfel wanneer je weer de kringen bezoekt en de specifieke vraag stelt in de naam van de Sharia dat men zegt 'Laat ze over aan God'.
  maandag 10 september 2007 @ 18:02:05 #164
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53076910
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee pop, het verhaal wijkt iets af in de Koran met 'goddelijk' commentaar.
Alleen dat hij zijn dochters niet neukte terwijl hij dronken was en hij een van de kleinere profeten is. Wat verschilt er dan nog meer, volgens jou?
pi_53076964
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Alleen dat hij zijn dochters niet neukte terwijl hij dronken was en hij een van de kleinere profeten is. Wat verschilt er dan nog meer, volgens jou?

Lees nu eens.
pi_53077018
Daar heeft Floripas vaker moeite mee om te lezen...
  maandag 10 september 2007 @ 18:07:52 #167
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53077021
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lees nu eens.
Leg nu eens gewoon uit. Wat is er anders aan?
  maandag 10 september 2007 @ 18:08:22 #168
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53077027
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:07 schreef Bommenlegger het volgende:
Daar heeft Floripas vaker moeite mee om te lezen...
Iemand heeft een hobby gevonden voor die lange, eenzame septemberavonden...
pi_53077032
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

Leg nu eens gewoon uit. Wat is er anders aan?
Eigenlijk vertik je het gewoon om te lezen?
  maandag 10 september 2007 @ 18:09:07 #170
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53077048
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Eigenlijk vertik je het gewoon om te lezen?
Nee, ik heb het net herlezen, en dat waren de twee verschillen die ìk kon vinden. Wat verschilt er nou nog meer?
pi_53077055
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Iemand heeft een hobby gevonden voor die lange, eenzame septemberavonden...
Moet je helaas teleurstellen Floripas.
Ben ruim voorzien en kom mijn septemberavonden wel door,
Nu jij nog...
pi_53077083
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, ik heb het net herlezen, en dat waren de twee verschillen die ìk kon vinden. Wat verschilt er nou nog meer?
Wat heb je precies gelezen?
  maandag 10 september 2007 @ 18:13:23 #173
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_53077151
quote:

[..]

Daarin verschillen wij van mening. Want ik leg feitelijk de regels die zijn gededuceerd aan de hand van de Koran, en de islamitische traditie alsmede de Koran zelf en de consensus onder de Moslimgeleerden en zet dat af tegen het gedrag van de homoseksueel die beweert Moslim te zijn. En dat rijmt niet. Het is glashelder dat je met homoseksueel gedrag jezelf uit het geloof plaatst. Maar iemand zou dan kunnen zeggen: ja misschien is die homo een zwakke moslim. Of een zondige Moslim. Ja, dat kan. Maar een homo die Moslim wil zijn komt in een gewetensconflict als hij zijn homoseksueel zijn probeert te rechtvaardigen. Als deze homo erkent dat hij zondes begaat en erkent dat homoseksualiteit geen onderdeel is binnen de Koran en Sharia, de islamitische levenswandel, dan plaatst hij zichzelf niet automatisch buiten de Islam. Maar als deze homo zoals bijna alle "moslim:-homo's" beweert dat homoseksualiteit binnen de Islam mag, dan ontkennen zij daarmee een deel van de Koran en de Islam en plaatsen zij zichzelf volgens de criteria van de Koran en Islam buiten het geloof.
Dezelfde analogie kun je bijvoorbeeld ook toepassen op alocholgebruik binnen de Islam.
Iemand die beweert dat alcohol toegestaan is binnen de Islam en drinkt, zet zichzelf buiten de Islam.
Echter als iemand zwak in het geloof is, maar wel erkent dat alcohol niet mag gedronken worden binnen de Islam, dan betreft het een zondaar.

Ik veroordeel hem dus niet lukraak, ik vergelijk zijn gedrag met die hetgeen wat er in de Koran e.d staat.
Sommige dingen zijn zo zwart op wit, zo duidelijk dat je moeilijk kunt zeggen: zijn gedrag is afwijkend, maar we moeten hem niet veroordelen, want we kunnen niet in zijn hoofd kijken.
Want dan zijn de alevieten en de ahmidiyya's en ander rotzooi ook Moslim.

[ Bericht 0% gewijzigd door Super7fighter op 10-09-2007 18:24:08 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_53077158
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zal je een beetje helpen, onderbouwende met hadith:
"Degene die de zonde van het volk van Lot pleegt dood hen, de actieve en de passieve." Tirmidhi 1376
  maandag 10 september 2007 @ 18:14:09 #175
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53077174
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De Tweetalige Versie van Fred Leemhuis.
Verzen 7:80 en verder en 26:159 en verder. Mis ik soms iets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')