quote:
thx voor de link!quote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef Droptegel het volgende:
Ik heb zojuist al een topic gevonden waarin alle livesets van potentiele nummers van het nieuwe album staan! Radiohead heerscht!![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.moefz.nl/log/item.php?id=1790
Ben aan 't luisteren. Veelbelovendquote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef Droptegel het volgende:
Ik heb zojuist al een topic gevonden waarin alle livesets van potentiele nummers van het nieuwe album staan! Radiohead heerscht!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de meeste tijd gaat zitten in het kiezen uit de vele aanbodenquote:Op maandag 10 september 2007 20:03 schreef peaceman het volgende:
Ze moeten eerst nog even een platenmaatschappij vinden
... en het liefst zo snel mogelijk!quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:34 schreef HPayne het volgende:
Album komt pas begin 2008 uit... Tijdje wachten dus nog![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:09 schreef methodmich het volgende:
Wat zullen ze deze keer voor interessants hebben verzonnen? Operakoortjes waar Yorke overheen brult? Drummende Afrikanen?
Of maken ze weer eens een "ouderwets" album?
Ben benieuwd.
quote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef Droptegel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb idd een aantal van die nummers al live gehoord in de HMH vorig jaarquote:
Zit er dik in natuurlijk...quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:45 schreef Q. het volgende:
Zolang Videotape er maar op komt.
Je bent in de war met Blof. Radiohead heeft uitsluitend bij de Kid A/Amnesiac combi haar horizon actief verbreed, en het was te verwachten dat die band ooit zo'n poging zou doen. Verder volgen alle albums logisch op het voorgaande werk. Met ontwikkeling soms, maar da's normaal.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:09 schreef methodmich het volgende:
Wat zullen ze deze keer voor interessants hebben verzonnen? Operakoortjes waar Yorke overheen brult? Drummende Afrikanen?
Ben benieuwd.
Meningen verschillen, want ik vond The Eraser echt baggerquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Moet ik eerlijk zeggen dat Kid A en het album van Thom Yorke de beste nummers zijn die ik ooit van ze heb gehoord.
Jij was geen liefhebber van de post-ok computer periode he?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:09 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd.
Dat is zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij was geen liefhebber van de post-ok computer periode he?!
Volgende week al!quote:Op maandag 10 september 2007 10:03 schreef starla het volgende:
Het nieuwe album van radiohead komt eraan!!!
![]()
Men I'm good...quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:32 schreef thijsdetweede het volgende:
Waarom zouden ze eigenlijk een platenmaatschappij nodig hebben? Echt alleen voor distributie? Ik zie ze het eigenlijk ook wel zelf doen.
Over die albumhoes: Ik weet niet. Voelt mock up.
quote:
Black Swanquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:30 schreef starla het volgende:
[..]
Meningen verschillen, want ik vond The Eraser echt bagger![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:30 schreef starla het volgende:
[..]
Meningen verschillen, want ik vond The Eraser echt bagger![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:59 schreef whosvegas het volgende:
Amnesiac is ook gaaf, vooral het trio:
- And whose army?
- I might be wrong (vooral de live versie is erg gaaf)
- Knives out
Damn, wat een kick zeg. Er is overigens wel een Radiohead topic in de buurt.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:33 schreef Puur het volgende:
Vind het niet echt een radiohead album. Goede popplaat maar niet een geniale groeiplaat zoals de rest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |