Nee, ik schreef dat de topicstarter al heel vroeg de juiste mening had, voordat de andere 99% die nu de stelling onderschrijven, diezelfde mening waren toegedaan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:11 schreef Tennessee het volgende:
[..]
uhm, wil je zeggen dat de topicstarter dus 1% van de Nederlanders vertegenwoordigd en dat de andere 99% dus al 23 topics lang niet meer van hem af komen, of begrijp ik je verkeerd... Het is niet echt duidelijk wat je precies wil zeggen, sorry...
Wat DIGGER bedoelt (correct me if I'm wrong) is dat ik in eerste instantie die 1% vertegenwoordigde die kritiek had op Van Basten, terwijl dit inmiddels is opgelopen naar minimaal 50%. Oftewel, van meeloperij kan je mij niet betichten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:11 schreef Tennessee het volgende:
[..]
uhm, wil je zeggen dat de topicstarter dus 1% van de Nederlanders vertegenwoordigd en dat de andere 99% dus al 23 topics lang niet meer van hem af komen, of begrijp ik je verkeerd... Het is niet echt duidelijk wat je precies wil zeggen, sorry...
Een pro-Van Basten-topic is nodig omdat er al 23 topics lang een anti-Van Basten-topic is... Evenwicht is belangrijk voor een gezonde omgeving sprinkhaan....quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom is er een pro-Van Basten-topic nodig
Zeker niet dezelfde discussie denk ik... Maar als jij denkt dat dat wel zo zou zijn kan je net zo goed de titel van deze topic aanpassen, toch?quote:, als daar dezelfde discussie gevoerd zal worden als in deze topireeks al bijna 7.000 posts lang?
Dit is niet "de" Marco van Basten topic, dit is jouw Marco van Basten topic die je al 23 delen lang angstvallig bewaakt om maar die tendentieuze titel vast te kunnen houden en de discussie te blijven sturen...Denk je dat je Endemol bent die alle rechten op Marco van Basten op Fok! heeft gekocht of zo?quote:... Als je nou gewoon door blijft discussieren in deze reeks en ons (tegenstanders) tracht te overtuigen van het feit dat Van Basten prima op zijn plek zit, wordt de titel misschien nog weleens omgezet is "Marco van Basten moet toch niet worden ontslagen, ik zat fout!" of iets dergelijks.
En van stemmingmakerij?quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat DIGGER bedoelt (correct me if I'm wrong) is dat ik in eerste instantie die 1% vertegenwoordigde die kritiek had op Van Basten, terwijl dit inmiddels is opgelopen naar minimaal 50%. Oftewel, van meeloperij kan je mij niet betichten.
In een anti-Van Basten-topic mag jij zoveel pro-Van Basten uitspraken doen als jij wilt, aan de criticasters dan de taak om deze uitspraken onderuit te halen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Een pro-Van Basten-topic is nodig omdat er al 23 topics lang een anti-Van Basten-topic is... Evenwicht is belangrijk voor een gezonde omgeving sprinkhaan....
Wat zal er in dat topic anders zijn? Ook hier hoor je af en toe positeve geluiden, daarbij denk ik dus dat juist daar de anti-Van Basten-posters hun gal gaan spuwen.quote:[..]
Zeker niet dezelfde discussie denk ik... Maar als jij denkt dat dat wel zo zou zijn kan je net zo goed de titel van deze topic aanpassen, toch?
Wat is je hele probleem nou? Post je eigenlijk alleen maar in topics met een titel die jou aanstaat?quote:[..]
Dit is niet "de" Marco van Basten topic, dit is jouw Marco van Basten topic die je al 23 delen lang angstvallig bewaakt om maar die tendentieuze titel vast te kunnen houden en de discussie te blijven sturen...Denk je dat je Endemol bent die alle rechten op Marco van Basten op Fok! heeft gekocht of zo?
Boeiend, ik verkondig beargumenteerd mijn mening en in na 23 topics kan ik concluderen dat steeds meer mensen dezelfde mening hebben gekregen. Moet ik mij nu schuldig voelen, dat ik vele ogen heb geopend?quote:
Dat zou ik prima vinden als er ook een pro-Van Basten topic was waar de criticasters hun kritiek konden geven, dan was er evenwicht... Als er alleen een anti-topic is mist dat evenwicht. Dat is toch niet zo ingewikkeld?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
In een anti-Van Basten-topic mag jij zoveel pro-Van Basten uitspraken doen als jij wilt, aan de criticasters dan de taak om deze uitspraken onderuit te halen.
Nou, als er niets anders zou zijn met een andere titel kan je dus net zo goed deze topic een neutrale titel geven... Omdat je weet dat er met een neutrale titel een andere discussie zou zijn doe je dat niet dus... Je spreekt jezelf weer tegen... Ik weet niet of je dat nou expres doet of dat je het echt niet begrijpt maar beter kan ik het niet uitleggen...quote:Wat zal er in dat topic anders zijn? Ook hier hoor je af en toe positeve geluiden, daarbij denk ik dus dat juist daar de anti-Van Basten-posters hun gal gaan spuwen.
De titel zegt niet zoveel, het gaat om de discussie gevoerd wordt. Maar aangezien deze reeks al 23 topics lang prima loopt, vind ik het belachelijk om de titel ineens te veranderen. Take it of leave it!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:08 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat zou ik prima vinden als er ook een pro-Van Basten topic was waar de criticasters hun kritiek konden geven, dan was er evenwicht... Als er alleen een anti-topic is mist dat evenwicht. Dat is toch niet zo ingewikkeld?
[..]
Nou, als er niets anders zou zijn met een andere titel kan je dus net zo goed deze topic een neutrale titel geven... Omdat je weet dat er met een neutrale titel een andere discussie zou zijn doe je dat niet dus... Je spreekt jezelf weer tegen... Ik weet niet of je dat nou expres doet of dat je het echt niet begrijpt maar beter kan ik het niet uitleggen...
Makkelijk, als je alleen maar thuiswedstrijden hoeft te spelen... Schuldig? Ik weet niet of het jouw schuld is dat er geen pro-van basten topics zijn toegestaan... Als we nu allebei een eigen topic zouden beginnen, jij een anti en ik een pro, dan zou ik over een jaar nog wel eens willen zien wie er "meer ogen geopend" zou hebben....quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Boeiend, ik verkondig beargumenteerd mijn mening en in na 23 topics kan ik concluderen dat steeds meer mensen dezelfde mening hebben gekregen. Moet ik mij nu schuldig voelen, dat ik vele ogen heb geopend?
Dat kan je toch ook proberen in deze topicreeks?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:15 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Makkelijk, als je alleen maar thuiswedstrijden hoeft te spelen... Schuldig? Ik weet niet of het jouw schuld is dat er geen pro-van basten topics zijn toegestaan... Als we nu allebei een eigen topic zouden beginnen, jij een anti en ik een pro, dan zou ik over een jaar nog wel eens willen zien wie er "meer ogen geopend" zou hebben....
wat, durf je niet?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook proberen in deze topicreeks?
Prima, ik elke maandagochtend en jij elke donderdagochtend? Komende maandag beginnen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:37 schreef Tennessee het volgende:
[afbeelding]
MONTANA, bij deze daag ik jou en Fok! uit... Geef Montana en mij een column waarin we in de aanloop naar de EK'08 Oranje en vooral Marco van Basten van commentaar voorzien, Montana als anti-van basten en ik als pro... accepteren jullie de uitdaging?
Cool dat je de uitdaging accepteert!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Prima, ik elke maandagochtend en jij elke donderdagochtend? Komende maandag beginnen?
Ik dacht meer aan "Marco van Basten moet ontslagen worden!" ofzoiets.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:03 schreef Tennessee het volgende:
Moeten we het ook nog even eens worden worden over de titel van die column... Wat dacht je van "Oranje naar/op/na Euro2008"?
En ik dacht meer aan "MONTANA moet geslagen worden"quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan "Marco van Basten moet ontslagen worden!" ofzoiets.![]()
Of; "Oranje; Opnieuw Kampioen van Europa!"...?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:21 schreef Barca het volgende:
Wat dacht je van "Oranje; de soap duurt voort"?
Droom lekker verder!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Of; "Oranje; Opnieuw Kampioen van Europa!"...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |