Zo min mogelijk..quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:55 schreef Mirage het volgende:
En wat seks betreft...
hoe ervaren jullie dat nu jullie zwanger zijn?
Bij vlagen heb ik meer zin dan ervoor, maar soms wil mijn buik nog wel eens in een nare kramp schieten bij het hoogtepunt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:55 schreef Mirage het volgende:
En wat seks betreft...
hoe ervaren jullie dat nu jullie zwanger zijn?
wat zegt de jouwe over de pijn tijdens of eigenljik aan het eind van en na de seks?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:56 schreef vamperotica het volgende:
mir... Gewoon even rondbellen... JIJ moet jhe op je gemak voelen... En volgens mij kan een "nieuwe verloskundige" gewoon al je gegevens opvragen... Hoef je dat zelf ook niet te doen...
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook meer als 30 kilo aangekomen, bij de tweede de gemiddelde 12, bij de derde weer vrij veel (geloof ik) en bij nr 4 zat ik er tussen in... Nu kom ik ook nagenoeg nix aan... Niets deze zwangerschap doet me denken aan vorige.. De bloedingen zijn "anders".... idd ook de pijn bij/na sex... Een baarmoeder die daar enorm op reageert, maar gelukkig wel een verloskundige die mijn angesten serieus neemt... Had ik dat niet gehad, was ik ook overgestapt, want dat is toch gewoon het belangrijkste?
Ze zegt dat het "gewoon" een reaktie van het lichaam kan zijn... Ik heb het ook "tegen het eind" dat je eigenlijk zoiets hebt van neeee... stop maar, dit gaat pijn doen!! Maar ja... Da's ook nie alles heh?!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat zegt de jouwe over de pijn tijdens of eigenljik aan het eind van en na de seks?
Ik ben zo botergeil dat ik me er bijna voor schaam, maar als we dan gemeenschap hebben en ik bijna klaarkom of klaar gekomen ben.. dan is dat zo heftig dat mijn onderbuik voelt alsof ik een gigantische wee heb die op de piek bljift steken (en na drie zwangerschappen heb ik geloof ik wel vergelijkingsmateriaal) en een hele poos aanhoudt.
Zo'n scherpe felle pijn (en harde buik) waarvan de tranen mij in mijn ogen springen. Best eng.
En inmiddels durf ik ook niet goed meer.
Ik weet dat mijn mannetje het echt niet leuk vind als ik het erover heb met anderen. Daarom hou ik het wel gewoon een beetje vaagjes hier.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom is dat raar? Is toch onderdeel van het dagelijks leven? En blijkbaar voor sommige mensen ook nog een vraagteken tijdens de zwangerschap.
Je hoeft niet hoor...
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens wel vorige week na wat plezier met mezelf, manlief de slaapkamer in geroepen omdat je, als die buik zo strak trekt, wel heel goed het kindje kan voelen.Maar ergens vind ik dat dus wel een beetje zielig, want volgens mij ligt hij dan eventjes echt helemaal klem in die buik op zo'n moment.
Nee, helemaal niet stom!quote:Mirage, ik heb 1 of 2 keer zo'n heel heftige kramp gehad idd dat ik er echt enorm van schrok. Sindsdien probeer ik de energie van dat gevoel anders te richten. Voorheen (denk ik) trok ik mijn buik nog wel eens in dan, maar nu probeer ik het wel heel bewust een soort van naar beneden te richten, beetje naar beneden duwen zeg maar.
Klinkt dit stom?
hahaha, ik had ook een lichte twijfel of ik het onderwerp wel op deze manier aan zou snijden, maar het lucht best op om er gewoon over te babbelen en herkenning te vinden (en tips)quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het toch een klein beetje raar om hier mn sexleven te bespreken...
Ai, die zijn vervelend.quote:Ik heb laatste tijd flink last van flinke steken (tussen de benen). Dat is niet zozeer sexgerelateerd, maar weerhoudt mij er wel van om het te hebben.
de mindere kantenquote:En tja, 3 maanden goed ziek geweest, daarna 3 weken op vakantie (caravan is geen aanrader, dan geniet de hele camping mee, dus moet je opzoek naar andere mogelijkheden), en nu weer die steken en mn buik. Leuk he zwanger zijn?
Mijn man moet hem 3x om zn middel slaan, anders struikelt ie erover. Met kerst draagt ie m vaak als stropdas...quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, je zegt net dat je het vaag houdt, maar je man moet wel heul groot geschapen zijn wil hij dat halen hoor!![]()
Goed, zo kan hij wel weer BE.
Ik denk zelf dat ik verkeerd loop, of in ieder geval een verkeerde houding heb. Ik moet donderdag toch even echo laten maken bij een verloskundige, dan zal ik gelijk even vragen waar het vandaan kan komen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
hahaha, ik had ook een lichte twijfel of ik het onderwerp wel op deze manier aan zou snijden, maar het lucht best op om er gewoon over te babbelen en herkenning te vinden (en tips)
Daarnaast zoals BE ook aangeeft.. het hoort erbij denk ik.
[..]
Ai, die zijn vervelend.
die herken ik uit de zwangerschap die ik had toen ik 4 hoog (en zonder lift) woonde.
Ik weet niet of je te druk bent, maar bij mij werden ze minder toen ik besloot het rustiger aan te doen.
[..]
de mindere kanten
Niet echt goed opgelet met biologie vroegerquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook het idee dat als manlief dus zijn ding doet dat ie de hele tijd tegen het hoofdje aan zit te stoten...
Maar dat zal wel niet kloppen....
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:47 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, harde buiken schijnen de baby te masseren. Ze vinden het heel lekker dus lekker door neu*** (ik ben netjes geworden)
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat een niveau in dit topic *lol*![]()
Maaruh waarvoor ik dus eigenlijk reageerde:
Lishe & de rest van het gezin gefeliciteerd met jullie Lena!
Vind t een supernaam, echt heel lief![]()
En ook nog een mooi kindje ook!!![]()
Met verklaring van de arts dacht ik...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |