abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53095281
van harte met de geboorte van Lena

Dat pakje zoiets had Jet ook! Ik heb wel een foto, maar daar staat ze heel onflteus op ( dat roze met blauwe heb ik het over )
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:52:07 #152
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53095458
Mirage, ik ben inderdaad tijdens mijn eerste zwangerschap overgestapt van verloskundigenpraktijk. Ik voelde me behandeld als een nummer en dat leek me niet horen bij iets 'leuks' als zwangerzijn. Ik heb eerst een nieuwe praktijk gebeld en gevraagd of ik daar terecht kon. Toen dat bleek te kunnen, heb ik gewoon gebeld naar mijn oude praktijk en gezegd dat ik me er niet prettig bij voelde en graag de overstap maakte. Dat regelen was verder geen probleem, volgens mij.
Gewoon doen dus!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53095533
tnx,
Ik twijfelde nog of ik het van mij af moest zetten omdat het altijd kan dat er een periode van chaos is bij een bureau, of dat ik haar net per toeval twee keer op een drukke dag trof..verzin maar iets.

Vanmiddag ga ik gewoon wat andere praktijken opzoeken die ik morgenvroeg kan bellen.

BE, die bloeddruk ja... naar mijn weten is het ook gewoon binnen de gestelde normen, en het hardop zeggen hoeft niet eens..maar dat ze het niet eens op heeft geschreven baart mij zorgen.

En wat seks betreft...
hoe ervaren jullie dat nu jullie zwanger zijn?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_53095581
mir... Gewoon even rondbellen... JIJ moet jhe op je gemak voelen... En volgens mij kan een "nieuwe verloskundige" gewoon al je gegevens opvragen... Hoef je dat zelf ook niet te doen...

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook meer als 30 kilo aangekomen, bij de tweede de gemiddelde 12, bij de derde weer vrij veel (geloof ik) en bij nr 4 zat ik er tussen in... Nu kom ik ook nagenoeg nix aan... Niets deze zwangerschap doet me denken aan vorige.. De bloedingen zijn "anders".... idd ook de pijn bij/na sex... Een baarmoeder die daar enorm op reageert, maar gelukkig wel een verloskundige die mijn angesten serieus neemt... Had ik dat niet gehad, was ik ook overgestapt, want dat is toch gewoon het belangrijkste?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53095624
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:55 schreef Mirage het volgende:

En wat seks betreft...
Zo min mogelijk..

Ik heb nu toch echt last dat ik 's avonds gewoon bekaf ben. En ik blijf een beetje bang dat er iets fout kan gaan.

Verder vind ik mn buik niet echt aantrekkelijk.

Lekker knuffelen!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:58:12 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53095632
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:55 schreef Mirage het volgende:
En wat seks betreft...
Bij vlagen heb ik meer zin dan ervoor, maar soms wil mijn buik nog wel eens in een nare kramp schieten bij het hoogtepunt. Dat moet ik zeg maar met beleid doen!
En het gevoel is wel heel anders dan voorheen. Gevoeliger en ook echt niet altijd even prettig moet ik wel zeggen.

En ik begin nu te merken dat die buik steeds groter wordt en mijn rug aan het eind van de dag niet alles meer even leuk vindt dus het begint nu in de buurt van kunst-en-vliegwerk te komen.
pi_53095681
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:56 schreef vamperotica het volgende:
mir... Gewoon even rondbellen... JIJ moet jhe op je gemak voelen... En volgens mij kan een "nieuwe verloskundige" gewoon al je gegevens opvragen... Hoef je dat zelf ook niet te doen...

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook meer als 30 kilo aangekomen, bij de tweede de gemiddelde 12, bij de derde weer vrij veel (geloof ik) en bij nr 4 zat ik er tussen in... Nu kom ik ook nagenoeg nix aan... Niets deze zwangerschap doet me denken aan vorige.. De bloedingen zijn "anders".... idd ook de pijn bij/na sex... Een baarmoeder die daar enorm op reageert, maar gelukkig wel een verloskundige die mijn angesten serieus neemt... Had ik dat niet gehad, was ik ook overgestapt, want dat is toch gewoon het belangrijkste?
wat zegt de jouwe over de pijn tijdens of eigenljik aan het eind van en na de seks?
Ik ben zo botergeil dat ik me er bijna voor schaam , maar als we dan gemeenschap hebben en ik bijna klaarkom of klaar gekomen ben.. dan is dat zo heftig dat mijn onderbuik voelt alsof ik een gigantische wee heb die op de piek bljift steken (en na drie zwangerschappen heb ik geloof ik wel vergelijkingsmateriaal) en een hele poos aanhoudt.
Zo'n scherpe felle pijn (en harde buik) waarvan de tranen mij in mijn ogen springen. Best eng.
En inmiddels durf ik ook niet goed meer.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_53095730
Mirage, ik heb toen meteen na het eerste gesprek met een gynacoloog jankend in bed gelegen omdat ik helemaal in de war was van die man. IN plaats van dat hij me dingen kon uitleggen had hij ervoor gezorgd dat er enkel meer vragen bijkwamen. heeft toen snel een nieuwe afspraak gemaakt en toen kwamen we bij iemand die wel de tijd voor me nam. Dit is inmiddels ook mijn vaste gyn geworden.

EN eigenlijk is het heel simpel: JIJ moet je op je gemak voelen. Als jij het gevoel hebt dat ze bepaalde dingen niet meenemen die wel belangrijk zijn, danmoet je niet het gevoel hebben dat ze over je heen walsen, of het nou een eerste of een vierde of een twaalfde zwangerschap is.

Vraag gewoon een gesprek aan bij een andere vervoskundige om te kijken of dat beter bevalt en dan kan je altijd nog beslissen of je door wilt zetten.

Tja, genieten blijft hier nog wel moeilijk, vooral omdat ik natuurlijk nog wel met het spugen zit en met de medicamenten, maar ik merk wel dat ik een stuk lekkerder in mijn vel zit, dus het heeft zeker effect op mij (en niet alleen op mij, want was ook helemaal vrolijk vanochtend en dat heeft ie niet vaak )
pi_53095812
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:00 schreef Mirage het volgende:

[..]

wat zegt de jouwe over de pijn tijdens of eigenljik aan het eind van en na de seks?
Ik ben zo botergeil dat ik me er bijna voor schaam , maar als we dan gemeenschap hebben en ik bijna klaarkom of klaar gekomen ben.. dan is dat zo heftig dat mijn onderbuik voelt alsof ik een gigantische wee heb die op de piek bljift steken (en na drie zwangerschappen heb ik geloof ik wel vergelijkingsmateriaal) en een hele poos aanhoudt.
Zo'n scherpe felle pijn (en harde buik) waarvan de tranen mij in mijn ogen springen. Best eng.
En inmiddels durf ik ook niet goed meer.
Ze zegt dat het "gewoon" een reaktie van het lichaam kan zijn... Ik heb het ook "tegen het eind" dat je eigenlijk zoiets hebt van neeee... stop maar, dit gaat pijn doen!! Maar ja... Da's ook nie alles heh?!! En zoals je die pijn omschrijft... pcies hetzelfde met een harde buik alsof er een rugbybal in mn onderbuik zit...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:11:43 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53095888
Ik heb trouwens wel vorige week na wat plezier met mezelf, manlief de slaapkamer in geroepen omdat je, als die buik zo strak trekt, wel heel goed het kindje kan voelen.
Maar ergens vind ik dat dus wel een beetje zielig, want volgens mij ligt hij dan eventjes echt helemaal klem in die buik op zo'n moment.

Mirage, ik heb 1 of 2 keer zo'n heel heftige kramp gehad idd dat ik er echt enorm van schrok. Sindsdien probeer ik de energie van dat gevoel anders te richten. Voorheen (denk ik) trok ik mijn buik nog wel eens in dan, maar nu probeer ik het wel heel bewust een soort van naar beneden te richten, beetje naar beneden duwen zeg maar.
Klinkt dit stom?
pi_53095967
Ik vind het toch een klein beetje raar om hier mn sexleven te bespreken...

Ik heb laatste tijd flink last van flinke steken (tussen de benen). Dat is niet zozeer sexgerelateerd, maar weerhoudt mij er wel van om het te hebben.

En tja, 3 maanden goed ziek geweest, daarna 3 weken op vakantie (caravan is geen aanrader, dan geniet de hele camping mee, dus moet je opzoek naar andere mogelijkheden), en nu weer die steken en mn buik. Leuk he zwanger zijn?
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:16:34 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53095995
Waarom is dat raar? Is toch onderdeel van het dagelijks leven? En blijkbaar voor sommige mensen ook nog een vraagteken tijdens de zwangerschap.

Je hoeft niet hoor...
pi_53096017
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom is dat raar? Is toch onderdeel van het dagelijks leven? En blijkbaar voor sommige mensen ook nog een vraagteken tijdens de zwangerschap.

Je hoeft niet hoor...
Ik weet dat mijn mannetje het echt niet leuk vind als ik het erover heb met anderen. Daarom hou ik het wel gewoon een beetje vaagjes hier.
pi_53096024
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens wel vorige week na wat plezier met mezelf, manlief de slaapkamer in geroepen omdat je, als die buik zo strak trekt, wel heel goed het kindje kan voelen. Maar ergens vind ik dat dus wel een beetje zielig, want volgens mij ligt hij dan eventjes echt helemaal klem in die buik op zo'n moment.
quote:
Mirage, ik heb 1 of 2 keer zo'n heel heftige kramp gehad idd dat ik er echt enorm van schrok. Sindsdien probeer ik de energie van dat gevoel anders te richten. Voorheen (denk ik) trok ik mijn buik nog wel eens in dan, maar nu probeer ik het wel heel bewust een soort van naar beneden te richten, beetje naar beneden duwen zeg maar.
Klinkt dit stom?
Nee, helemaal niet stom!
Ik denk dat ik hier maar eens voorzichtig mee ga oefenen.
BE en vamp, dank jullie wel voor de openhartigheid!
Sir Winston Churchill
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:19:31 #165
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53096063
Mirage, als je overstapt van praktijk hoeft er vlgs mij niet eens gebeld te worden voor een overdracht van gegevens... Die staan toch nergens genoteerd!
Maar slim hoor. Het staat je toch volkomen vrij? Het belangrijkste is dat je je veilig voelt.

Over klaarkomen: In het begin van mijn zwangerschap deed dat ook pijn. En toen ik zwangerder was, had ik ook altijd uren erna een harde buik. Bah.
Maargoed, soms ben je zó geil, dan heb je het er wel voor over!

En BE, men zegt dat het kindje daar niets van lijdt. Ik heb ook ergens gelezen dat en harde buik als een stevige omarming voelt voor de baby.

Oh ja, waarvoor ik di topic opende:
Lena!
Wat een dotje! En wat een geweldige foto met Luuke en papa en mama!
3 minuten persen??? Whhhaaah! Lishe!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53096073
Ik heb ook het idee dat als manlief dus zijn ding doet dat ie de hele tijd tegen het hoofdje aan zit te stoten...

Maar dat zal wel niet kloppen....
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:21:22 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53096105
Nou ja, je zegt net dat je het vaag houdt, maar je man moet wel heul groot geschapen zijn wil hij dat halen hoor!

Goed, zo kan hij wel weer BE.

*waar kan ik tekenen voor een Lishe-bevalling trouwens? Die 3 minuten klinken idd wel goed...
(Weet niet of ik er nog zo over denk als ze het hele verhaal vertelt trouwens hoor, poep in het vruchtwater is toch niet echt een lolletje.)
pi_53096136
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het toch een klein beetje raar om hier mn sexleven te bespreken...
hahaha, ik had ook een lichte twijfel of ik het onderwerp wel op deze manier aan zou snijden, maar het lucht best op om er gewoon over te babbelen en herkenning te vinden (en tips)
Daarnaast zoals BE ook aangeeft.. het hoort erbij denk ik.
quote:
Ik heb laatste tijd flink last van flinke steken (tussen de benen). Dat is niet zozeer sexgerelateerd, maar weerhoudt mij er wel van om het te hebben.
Ai, die zijn vervelend.
die herken ik uit de zwangerschap die ik had toen ik 4 hoog (en zonder lift) woonde.

Ik weet niet of je te druk bent, maar bij mij werden ze minder toen ik besloot het rustiger aan te doen.
quote:
En tja, 3 maanden goed ziek geweest, daarna 3 weken op vakantie (caravan is geen aanrader, dan geniet de hele camping mee, dus moet je opzoek naar andere mogelijkheden), en nu weer die steken en mn buik. Leuk he zwanger zijn?
de mindere kanten
Sir Winston Churchill
pi_53096156
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, je zegt net dat je het vaag houdt, maar je man moet wel heul groot geschapen zijn wil hij dat halen hoor!

Goed, zo kan hij wel weer BE.
Mijn man moet hem 3x om zn middel slaan, anders struikelt ie erover. Met kerst draagt ie m vaak als stropdas...
pi_53096170

Ticootje! BE!

*tranen wegveegt*
Sir Winston Churchill
pi_53096219
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

hahaha, ik had ook een lichte twijfel of ik het onderwerp wel op deze manier aan zou snijden, maar het lucht best op om er gewoon over te babbelen en herkenning te vinden (en tips)
Daarnaast zoals BE ook aangeeft.. het hoort erbij denk ik.
[..]

Ai, die zijn vervelend.
die herken ik uit de zwangerschap die ik had toen ik 4 hoog (en zonder lift) woonde.

Ik weet niet of je te druk bent, maar bij mij werden ze minder toen ik besloot het rustiger aan te doen.
[..]

de mindere kanten
Ik denk zelf dat ik verkeerd loop, of in ieder geval een verkeerde houding heb. Ik moet donderdag toch even echo laten maken bij een verloskundige, dan zal ik gelijk even vragen waar het vandaan kan komen.

Heel druk ben ik verder niet, denk ik. Ik heb een gewone kantoorbaan, ik hoef niet te tillen.... Thuis doe ik natuurlijk wel gewoon nog alles, misschien moet ik iets vaker mijn man vragen om een beetje te helpen.
pi_53096300
Goed, ik wilde dus een heel lieve reactie geven op mooie Lena. komen jullie er tussendoor met lange leuters

Lena wat ben je mooi!!!!!!!!!!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:22:45 #173
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53097536
Oh Lishe, wat is ze prachtig!!! Ik krijg er gewoon tranen van in m'n ogen. En wat klink je blij, en trots, en overgelukkig! En Luuke ook als grote zus!!! Wat heerlijk allemaal. Joepie, ik ben blij voor je.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 september 2007 @ 16:02:40 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53098356
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook het idee dat als manlief dus zijn ding doet dat ie de hele tijd tegen het hoofdje aan zit te stoten...

Maar dat zal wel niet kloppen....
Niet echt goed opgelet met biologie vroeger
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53098437
Lena! Wat ben je mooi, wat heb je een leuk pakje aan op die laatste foto
Lekker genieten Lishe, voor je het weet zijn ze groot..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_53098523
Ik ga vanmiddag toch maar iets van maagtabletjes halen. Iedere keer in de supermarkt sta ik ermee in mn handen, dan denk ik weer, ach het valt wel mee. Nu ga ik bijna door de grond van de maagzuur.. Het doet gewoon echt pijn.

En Sjeen, ik weet ook wel dat het niet kan, maar het is het idee dat ik heb.. Ik heb wel meer rare ideeen...
pi_53100579
3 minuten persen ken ik van mijn vorige bevalling....ik ben eigenlijk doodsbenauwd voor wat er deze keer gaat gebeuren
Van de vk heb ik al instrukties gekregen wat ik moet doen als ik beval zonder hulp
Saartje
pi_53102336
BE en Ticootje ...

Mirage, als ik je verhaal zo lees zou ik ook hard op zoek naar een andere VK, wat een vreemd type zeg...
Fake it till you make it...
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:27:38 #179
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53104230
Lishe en X-tracer, van harte gefeliciteerd met jullie mooie kleine meisje Lena, wat een mooie naam ook! Geniet ervan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:37:02 #180
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53104464
Welkom lieve Lena

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_53104481
lishe en man en Luuke, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! een prachtige naam voor een prachtig meisje!
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:47:27 #182
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53104730
BE, harde buiken schijnen de baby te masseren. Ze vinden het heel lekker dus lekker door neu*** (ik ben netjes geworden )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53104819
Wat een niveau in dit topic *lol*

Maaruh waarvoor ik dus eigenlijk reageerde:

Lishe & de rest van het gezin gefeliciteerd met jullie Lena!
Vind t een supernaam, echt heel lief
En ook nog een mooi kindje ook!!
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:08:07 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53105186
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:47 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, harde buiken schijnen de baby te masseren. Ze vinden het heel lekker dus lekker door neu*** (ik ben netjes geworden )

Iemand vroeg me per PM wat ze gemist had gezien je nick-change, ik heb idd gezegd dat je nu een braaf huismoedertje geworden was.

Vaag trouwens, ik ben de laatste 2 weken ineens zo moe. Bijna nog meer dan in de eerste 12 weken zeg maar. Kan echt tukkies doen op mijn werk bij wijze van spreken.
Oh, en mijn eetlust doet weer raar. Het ene moment zin in iets, maar als het dan voor je staat er echt geen trek meer in hebben.
Zit nu dus maar aan een bak yoghurt met All Bran om maar wat vezels enzo binnen te krijgen.
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:36:58 #185
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53106057
Ik lees nu pas het nieuws dat Lishe bevallen is van Lena! Oooooooooh wat een schatje, wat een prachtig meisje! En die foto's, ik hield het niet droog hoor, zo mooi ook met Luuke! Gefeliciteerd!

dinsdag 11 september 2007 @ 22:21:35 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53107363
lishe proficiat met Lena
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53107463
Lishe en lief vriendje van, en natuurlijk grote zuus Luuke niet te vergeten
Wat een mooi lief kindje
Van harte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53111063
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat een niveau in dit topic *lol*

Maaruh waarvoor ik dus eigenlijk reageerde:

Lishe & de rest van het gezin gefeliciteerd met jullie Lena!
Vind t een supernaam, echt heel lief
En ook nog een mooi kindje ook!!
Dat dacht ik dus ook Maar ja hoort er wel bij natuurlijk.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53113840
Lena!
Gefeliciteerd Lishe!

Van mijn kant volgt later nog wel een update. Logeer nu bij mijn moeder omdat mn vader na een bedrijfsongeval op de IC ligt en het gaat niet goed met em.
Hardloper.
IG @webkim
pi_53113871
succes webkim!!

Hier gaat alles wel lekker, de baby is een behoorlijke druktemaker!! Hij heeft nog lekker de ruimte denk ik.... Heerlijk dat gepruttel in je buik, dat geeft een heel geruststellend gevoel.
  woensdag 12 september 2007 @ 09:14:53 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53114440
Jeutje Webkim... sterkte ermee!
  woensdag 12 september 2007 @ 09:15:40 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53114455
En dan maar even het gejubel in een aparte post.

Vandaag is het nog 100 dagen tot de uitgerekende datum!

woensdag 12 september 2007 @ 09:38:45 #193
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_53114920
Zo eindelijk weer tijd om te schrijven.

Lena gefeliciteerd met je ouders en je zus!
Wat een plaatje en oe wat duurt het wachten tot het hier zo ver is dan nog langgggg.

Mirage wat een ellende bij je vk praktijk zeg.
We hebben hier bewust voor een andere praktijk gekozen bij de tweede zwangerschap omdat de eerste niet zo heel goed beviel. Er was daar 1 dame de rot in het vak die vergat dat het voor andere allemaal nieuw is en sjeesde overal door heen en had nergens tijd voor. En met 5 minuten had ze je het liefste weer buiten.
Van de drie vks was zij natuurlijk degene die dienst had toen ik ging bevallen. Vreselijk ze vertelde niet wat ze ging doen. Kwam binnen waaien en stormde even hard of mogelijk nog harder weer weg. Godzijgedank belande ik in het zh en toen ik mocht persen was ze met een andere bevalling bezig aan de andere kant van den haag en werd me gevraagt of een gyn het mocht doen. Och graag zelf. Dat was samen met de zusters echt super!

En over sex hier ook hoor zou wel iedere dag zo niet meerder keren op een dag willen. Dit weekend was ik zonder man en de schade hebben we maandag wel ingehaald. Ik geniet ook echt nu en man lief vind me gelukkig met buik ook nog steeds mooi. Soms hoor ik verhalen .
Na de sex hier ook steken in de buik en harde buiken maar dat kan geen kwaad voor de baby voelt het als een stevige omhelzing in de baarmoeder als die samen trekt. Dus hoe meer sex en orgasmes hoe meer je kind geknuffeld word.

Je gewicht ik weet niet hoe je gewicht normaal is. Maar ik ben 14 kilo afgevallen en ben nu 27 weken ruim zwanger en zit nog steeds zit ik niet op mijn start gewicht. Volgens de vk kan dat geen kwaad. Ze voelen aan de baarmoeder en door die op te meten hoe groot het kind is en dat zegt meer dan het gewicht van de moeder.

@Ticootje dacht ik maar goh ben niet zo goed in namen. Waarom denk je dat kindjes geboren worden met kuiltjes in de kin of wangen?

En nu hoe het hier gaat. We hebben een pretecho laten maken. Was leuk wel een erg nerveuse makende mevrouw brrr. Maar ze deed het goed. Wederom was er voor haar te zien dat het een meisje werd maar ons meisje lag met de benen gesloten en op zij gekanteld dus geen duidelijke foto van.
Mooie foto's gekregen (BE mag ik ze nog eens naar je mailen zodat je ze online zet voor mij?)

Verder lag ook deze eigewijze dame in stuit. Het schijnt normaal te zijn dat ze tussen week 22 en week 28 draaien en goed liggen. Maar aangezien Mara tot week 36 in stuit lag maak ik me daar nou niet echt zorgen om.

Het weekendje weg was heerlijk nog heerlijker was dat toen ik terug kwam onze slaapkamer helemaal (nou ja bijna) klaar was. Prachtig gestuuct, geschilderd, vleor er in gordijnen hangen (moeten alleen nog op maat) echt super weer een stress factor minder voor mij.

Zo tot hier mijn hele verhaal sorry voor de lengte
sorry verkeerde login gebruikt (klein_spookje) joyce
  woensdag 12 september 2007 @ 09:48:02 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53115125
Mail maar hoor! Altijd leuk!

Dat draaien voel ik trouwens heel goed in mijn buik. Soms zelfs zo duidelijk dat ik er echt van schrik en het bijna even eens oort van naar/ongemakkelijk vind. Althans... Zo alien-achtig... de klopjes, tikjes en schopjes vind ik heerlijk, maar dat echt enorme gewriemel, daar schrik ik van.
pi_53115260
Be ik heb wel eens een beetje een weeig gevoel als de baby druk in de weer is. Dan voel ik echt mn maag omdraaien zeg maar. Kleine klopjes zijn leuk!!

Maar goed het wordt natuurlijk alleen maar meer en harder.

Ik vind 's avonds als ik op de bank lig mn buik wel erg groot worden. Het voelt gewoon zwaar aan het einde van de dag en mn borsten zijn vreselijk gegroeid, vanmorgen wilde ik tegen mijn lief aankruipen, maar mn tiet lag echt in de weg....
  woensdag 12 september 2007 @ 09:55:12 #196
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_53115263
BE ik ga er even foto's van maken en mail ze straks ff door.

Dat draaien nu doet ze niet ja van links naar rechts maar niet van boven naar beneden zeg maar.
Toen Mara draaide met 36 wk was de avond voor de laatste echo ter bevestiging van de stuit. VOelde ik het wel. Dat deed ongelooflijk veel pijn zo veel dat ik er gewoon misselijk van werd en ja die buik dat leek idd wel heel buitenaards zag er heel naar uit. Maar goed ze lag daarna wel goed.
En hoefde ik geen discussies aan van niet willen laten draaien enz.

Ben je nu klaar met reizen? En nog 100 dagen gek idee is dat he.
  woensdag 12 september 2007 @ 09:59:49 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53115359
Ik hoef idd niet meer te reizen nu! Mag ook bijna niet meer. Vrijdag ben ik 26 weken en de grens ligt op 27-28 dacht ik.

Ik kan me trouwens voorstellen dat het met 36 weken echt goed pijn doet Spookje!

Ticootje, ik word er gelukkig niet weeiig van oid, het is gewoon even een heel raar ongemakkelijk gevoel, net of die buik echt niet meer van mij is.
pi_53115405
Vliegtuiggrens ligt bij 32 weken toch
pi_53115432
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:02 schreef Pruk het volgende:
Met verklaring van de arts dacht ik...
  woensdag 12 september 2007 @ 10:03:27 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53115440
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:02 schreef Pruk het volgende:
Ik dacht 7 maanden, wat voor mij op 28 weken uit komt. Mijn engelse collega had het over 27.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')