Oh, ik zou me ook niet heel druk maken als ik het zou horen. Bij ons in de familie is het een bekent verschijnsel en ze worden er allemaal oud mee hoorquote:Op maandag 10 september 2007 12:09 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, ik ben dan weer niet zo getraind in het luisteren van hartjes dat ik precies weet wat ik hoor. Maar het leek in mijn oren af en toe een soort pauze-tje ofzo. Volgens de VK kon het ook gewoon de "onrijpheid" van het hartje van Frummel zijn. Ik maak me er niet zo heel druk om op het moment, gelukkig.
Zo werd het hier dus mijn oma, Oma oma genoemd door Zoëquote:Op maandag 10 september 2007 10:47 schreef Ticootje het volgende:
We hebben het deze vakantie ook nog even gehad over hoe we mijn ouders nu gaan noemen. Want aan de naam Opa en Oma [insert mijn/onze achternaam] heb ik toch een beetje een naar idee. Vooral mijn oma van mijn vaderskant is de laatste jaren aan het dementeren, en dus vind ik het vervelend dat mijn moeder straks dus hetzelfde genoemd zal worden. We hebben nu dus toch maar voor Opa [voornaam papa] en Oma [voornaam mama] gekozen. Maar ik denk zelf dat het gewoon opa en oma wordt, zo noem ik mijn opa en oma van mijn moederskant ook. als ik de andere opa en oma bedoel dan noem ik pas de achternaam.
Ja, de oma van mijn moeder noemde ik "oude oma". Haha, leuk om daar nog eens over te denken. Ik denk toch dat zoiets vanzelf groeit..quote:Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Zo werd het hier dus mijn oma, Oma oma genoemd door Zoë![]()
Ik kreeg toen (quote:Op maandag 10 september 2007 08:56 schreef Nijna het volgende:
Iemand nog een ander idee in plaats van een zeiltje om eventuele lekkage op te vangen, want ik drijf zo ongeveer mn bed uit... of is dit een van de geneugten van dat laatste stukje?
Van harte Lishe, Xtracer en Luuke met Lena.quote:Op maandag 10 september 2007 10:56 schreef DeLiedje het volgende:
Luuke heeft een zusje gekregen met de naam Lena
Misschien heb je het al eens verteld, maar na alle 'ophef' en adviezen voor een logeerbed destijds, vraag ik me nog steeds af hoe die hoogslaper nou uiteindelijk is 'bevallen'?quote:Op maandag 10 september 2007 09:18 schreef p_iglet het volgende:
Of de kraamzorg en vk willen dat je bed omhoog gaat zou ik van te voren even navragen.
Hier vond de kraamzorg de hoogslaper geen enkel probleem, en deed de vk de controles gewoon terwijl ik op de bank lag.
Scheelt je een hoop gedoe als het niet hoeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |