abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53069780
Gefeliciteerd Lishe met jullie dochtertje Lena
pi_53070050
Wauw Lishe, Xtracer en Luuke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Lena .
Voor mn gevoel heel snel zo ineens... en toen stond er nog maar 1 iemand boven me in t lijstje...

Ik mag vanmiddag nog weer een keer richting t ziekenhuis voor CTG. Hartje van beeb leek met regelmaat een extra slag ofzo te maken. Aangezien dit al de 2e keer was dat ze het hoorde toch maar even extra controle. Aan de hand van de CTG beslissen ze of er een extra echo gedaan wordt. Ik verwacht eerlijk gezegd niet zo heel veel raars, want een paar weken terug toen ik beeb minder voelde hebben ze ook een echo gemaakt en toen zag alles er goed uit. Maar we wachten wel even af.
Overigens ligt Frummel netjes ingedaald .
Fake it till you make it...
pi_53070089
Nijna, zoiets als een overslaand hart? Dat kan namelijk wel hoor, mijn broer heeft daar ook wel eens last van, al zn hele leven lang...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53070221
Ticootje, ik ben dan weer niet zo getraind in het luisteren van hartjes dat ik precies weet wat ik hoor. Maar het leek in mijn oren af en toe een soort pauze-tje ofzo. Volgens de VK kon het ook gewoon de "onrijpheid" van het hartje van Frummel zijn. Ik maak me er niet zo heel druk om op het moment, gelukkig .
  maandag 10 september 2007 @ 12:10:59 #55
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53070256
Lishe, Xtracer en Luuke van harte met de geboorte van jullie dochter en zusje!

........................ ........................

.
.
.
.
.

De link word al steeds minder bij mij, komt ook omdat een vriendin haar dochtertje ook Lena heet en die is moooooi!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_53070315
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:09 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, ik ben dan weer niet zo getraind in het luisteren van hartjes dat ik precies weet wat ik hoor. Maar het leek in mijn oren af en toe een soort pauze-tje ofzo. Volgens de VK kon het ook gewoon de "onrijpheid" van het hartje van Frummel zijn. Ik maak me er niet zo heel druk om op het moment, gelukkig .
Oh, ik zou me ook niet heel druk maken als ik het zou horen. Bij ons in de familie is het een bekent verschijnsel en ze worden er allemaal oud mee hoor
  maandag 10 september 2007 @ 12:14:32 #57
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53070317
Lena

Lishe, Xtracer en Luuke van harte met de geboorte van jullie dochter/zusje
  maandag 10 september 2007 @ 12:16:29 #58
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53070364
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:47 schreef Ticootje het volgende:

We hebben het deze vakantie ook nog even gehad over hoe we mijn ouders nu gaan noemen. Want aan de naam Opa en Oma [insert mijn/onze achternaam] heb ik toch een beetje een naar idee. Vooral mijn oma van mijn vaderskant is de laatste jaren aan het dementeren, en dus vind ik het vervelend dat mijn moeder straks dus hetzelfde genoemd zal worden. We hebben nu dus toch maar voor Opa [voornaam papa] en Oma [voornaam mama] gekozen. Maar ik denk zelf dat het gewoon opa en oma wordt, zo noem ik mijn opa en oma van mijn moederskant ook. als ik de andere opa en oma bedoel dan noem ik pas de achternaam.
Zo werd het hier dus mijn oma, Oma oma genoemd door Zoë
pi_53070464
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Zo werd het hier dus mijn oma, Oma oma genoemd door Zoë
Ja, de oma van mijn moeder noemde ik "oude oma". Haha, leuk om daar nog eens over te denken. Ik denk toch dat zoiets vanzelf groeit..
pi_53070551
lishe en xtracer en grote zus Luuke gefeliciteerd met Lena.
wat een mooie naam

[ Bericht 4% gewijzigd door Popples op 10-09-2007 14:09:32 ]
mama van 3 kids!
pi_53070610
Lishe, xtracer en Luuke! Gefelicteerd met jullie dochter en zusje Lena

Amber heeft zelf namen bedacht voor de opa's en oma's. Mijn moeder is "oma <plaatsnaam>" en mijn schoonmoeder is "oma Sammy" (Sammy is de hond ). Opa's zijn allebei "opa <voornaam>
pi_53071064
Wauw, er is een Lena geboren ik wilde zo graag een Lena maar M. wilde niet!
Gefeliciteerd familie Lishe!
  Licht Ontvlambaar maandag 10 september 2007 @ 12:49:16 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53071103
Welkom op de wereld Lena

Overigens, hier hebben we Opa en Oma (mijn kant) en Opie (papa's kant). Opie heet Pie, dus was de verbastering snel gemaakt, lekker makkelijk
We hadden ook nog Ama (oma van papa) maar die is inmiddels overleden helaas...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 10 september 2007 @ 12:56:30 #64
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53071217
Lishe, Xtracer en Luuke, van harte gefeliciteerd. Heel veel geluk met z'n viertjes.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 10 september 2007 @ 13:01:52 #65
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_53071325
LENA wat een onwijs lieve naam!!

Lishe, XTracer & Luuke, gefeliciteerd!!!
pi_53071436
Geweldig een dochter voor Lishe en Xtracer Van harte!! En Luuke ook gefeliciteerd met je zusje!!!
2 dochters
pi_53071632
zie je wel!
Welkom op de wereld Lena, dat je maar heel veel liefde mag ontvangen van en geven aan je papa, mama en je grote zus (!) Luuke.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_53071638
Lishe, Xtracer en Luuke gefeliciteerd met Lena!
  maandag 10 september 2007 @ 13:29:26 #69
103793 kozakken
Living the life
pi_53071834
Jaaaaa *o*
Familie Lishe van harte met Lena
  maandag 10 september 2007 @ 13:36:42 #70
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53071948
Jaaaaa, toch een eigenwijs meisje!!
LENA
Lena en Luuke, het klinkt echt super.
Door een voorgevoel had ik zaterdag al een kadootje gekocht, gek hè?
Lieve lieve Lishe En X en lieve doppige grote zus Luuke van harte met jullie Lena.
Ik ga gauw komen met de jongens, beloofd.
Alleen om te zien hoe ze in dat stoere wiegje ligt.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53072538
Wat een mooi nieuws, nog een meisje erbij! Van harte gefeli met jullie dochter en zusje!
Lena, wat een blije naam, past helemaal goed bij het beeld wat ik van je heb Liesje!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_53072553
Ik heb zaterdag maar een bh erbij gekocht, ik had namelijk nog maar 1 passende. Ik doe niet aan meegroeibh's, die vind ik zo vreselijk lelijk (net als de onderbroeken).

Dus ik naar de bonnie b, welke maat heeft u?? Ja, dat was dus 75 B of C afhankelijk van het merk. De mevrouw kijkt me een aan, ja nu niet meer he? Nou ik heb dus nu een hele mooie bh in de maat 80E. Ze vond zelfs dat ook een cupje F heel erg goed zat....

Ik heb nu officieel grote tieten!
pi_53072646
Lishe en Xtracer gefeliciteerd met jullie kleine Lena
mooie naam
pluizig en blauw...
  maandag 10 september 2007 @ 14:12:44 #74
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53072814
Lishe, wat rap zo ineens!! Van harte gefeliciteerd met jullie 2e dochter! En dat ze maar net zo'n lekker blond brokje geluk als de eerste mag worden!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53073073
Lishe, man en Luuke, gefeliciteerd met Lena
quote:
Op maandag 10 september 2007 08:56 schreef Nijna het volgende:

Iemand nog een ander idee in plaats van een zeiltje om eventuele lekkage op te vangen, want ik drijf zo ongeveer mn bed uit... of is dit een van de geneugten van dat laatste stukje?
Ik kreeg toen ( ) een supertip van Kozakken: een waterdichte molton van de Hema. Later te gebruiken voor bedplassers .
Eva en Maria
  maandag 10 september 2007 @ 14:26:20 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53073105
Evt een dikke badstof handdoek eroverheen schijnt ook dat zweterige wel tegen te gaan (of iig op te vangen).
  maandag 10 september 2007 @ 14:28:15 #77
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53073155
Lena*O*
Joepie, wat is het stiekem dan snel gegaan!!! Gefeliciteerd lieve Lishe!
Lekker douchen!
pi_53073219
Lena
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 10 september 2007 @ 14:33:20 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53073278
Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar jullie verhaal hoor Lishe! Zo snel maar 'even' bevallen zonder dat we het hier door hadden!
pi_53073593
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:56 schreef DeLiedje het volgende:

Luuke heeft een zusje gekregen met de naam Lena
Van harte Lishe, Xtracer en Luuke met Lena.
Variety is the spice of life
pi_53073743
Nijna hier een extra waterdichte molton onder het zeiltje gelegd en ik had hem nodig hoor!!! Ik had met 38 weken nog een extra echo voor het vele vruchtwater gehad en ik was blij dat ik er twee had. Eentje kon meteen in de was en de tweede nadat ik naar het ziekenhuis was gegaan. Allebei nat en doorweekt en toen ik de andere ochtend thuis kwam had mijn mams 's avonds laat nog snel ons bed opgemaakt met de gedroogde waterdichte moltons. Nu liggen ze te wachten voor Kaith haar grote bed later of misschien ooit nog voor een tweede bevalling...

Lena welkom op de wereld en Lishe, Xtracer en Luuke van harte met jullie dochter/zusje...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  Hoofdredactie Fotografie maandag 10 september 2007 @ 14:58:51 #82
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53073876
Lishe, Xtracer en Luuke, gefeliciteeeeeeerd!

Leuke naam
pi_53073905
Lishe, Xtracer & Luuke gefeliciteerd met de geboorte van Lena! Wat een onwijs lieve naam
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_53073912
Lishe en Xtracer 'geniet ervan!

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_53074611
Lishe en Xtracer gefeliciteerd Wat leuk, 2 dochters Ben ook heel benieuwd naar je verhaal, en de foto's. En wat Luuke van d'r zusje vindt! En wat een lieve naam, Lena
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53074616
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:18 schreef p_iglet het volgende:
Of de kraamzorg en vk willen dat je bed omhoog gaat zou ik van te voren even navragen.
Hier vond de kraamzorg de hoogslaper geen enkel probleem, en deed de vk de controles gewoon terwijl ik op de bank lag.

Scheelt je een hoop gedoe als het niet hoeft
Misschien heb je het al eens verteld, maar na alle 'ophef' en adviezen voor een logeerbed destijds, vraag ik me nog steeds af hoe die hoogslaper nou uiteindelijk is 'bevallen'? Viel het tegen midden in de nacht van zo'n trapje te klimmen? Of viel het allemaal toch wel mee?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53075865
Lishe, Xtracer en Luuke van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lena!

pi_53077478
Lishe en Xtracer gefeliciteerd met jullie 2e dochter Lena!
  maandag 10 september 2007 @ 18:47:13 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_53077921
Lieve Lishe, xtracer en Luuke, van harte gefeliciteerd met Lena
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 10 september 2007 @ 18:49:51 #90
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_53078000
Lang Leve Lena
Lishe, Xtracer, Luuke en tante DeLiedje, van harte gefeliciteerd!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 10 september 2007 @ 18:56:34 #91
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53078128
Lena

Lishe, Xtracer en Luuke van harte met jullie dochtertje en zusje!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_53078896
Ik ga kijken voor zo'n waterdichte molton als ik in de stad ben, dat is vandaag niet gelukt ivm bezoekje aan t ziekenhuis.

CTG was goed, zag er netjes uit. We hoorden wel af en toe het hartje overslaan, maar dat zag je dus niet terug op de CTG. Op de echo kon je wel zien dat het hartje af en toe oversloeg of minder goed samenkneep. Dus mochten we een afspraak maken voor een uitgebreide echo, over 2 wkn. Dat wachten we dan maar weer af. Het kon heel goed dat het gewoon niks is, het komt wel vaker voor. Ze hadden het er wel over dat ze Frummel misschien een nachtje ter observatie willen houden na de geboorte, maar dat zien we tegen die tijd wel.
Beetje jammer dat de arts-assistent die we vandaag hadden zo onzeker overkwam, die die we de vorige keer hadden kwam toch een stuk zekerder over en dat geeft toch een prettiger gevoel.
Maar goed, we wachten af.
pi_53079009
8O* 8O*
Lishe van harte met Lena
En Luuke met je kleine zusje. Je bent ineens grote (en toch nog kleine) zus nu
En je man ook van harte natuurlijk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_53079303
Wat leuk, Lena is er.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator maandag 10 september 2007 @ 19:52:58 #95
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53079420
Lena is geboren Gefeliciteerd Lishe, Xtracer en Luuke
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53079573
Nog een klein berichtje van mij voordat ze dat zelf doen:

Ik had papa Xtracer net even aan de telefoon en ze mogen als het goed is nu lekker naar huis!
(Lish is in het ziekenhuis bevallen omdat Lena in het vruchtwater had gepoept).

Ik heb haar gezien, even vastgehouden en zachtjes geknuffeld, het is een prachtig meisje! !!
  maandag 10 september 2007 @ 20:08:52 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53079806
Nijna, fijn dat de CTG er goed uit zag. Prettig te weten dat ze jou en je kindje goed in de gaten houden.
pi_53079903
Nijna altijd leuk om nog een extra keertje naar je kleintje te mogen kijken En hopelijk blijkt het idd gewoon niks te zijn.

Lishe, toch in het ziekenhuis bevallen. Hopelijk beviel het beter dan wat je er vantevoren van verwachtte. En lekker snel naar huis, fijn!
©Dumbo
pi_53080310
Welkom Lena

Lishe, Xtracert en Luuke gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53080384
Gefeliciteerd Lishe, Xtracer en Luuke met Lena!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')