Op de grond gooien en hard op springen en dan op stofzuigen, ben je iig ff bezigquote:Op maandag 10 september 2007 00:34 schreef Juup© het volgende:
GvdWeg rel, wat moet ik nu met de chips?
Dat red ik niet, voordat ik de stofzuiger heb gepakt heeft een van ded honden en/of katten de boel al opgeliktquote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Op de grond gooien en hard op springen en dan op stofzuigen, ben je iig ff bezig
dan maar eerst de zuigert in de buurt en aangesloten neerzettenquote:Op maandag 10 september 2007 00:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat red ik niet, voordat ik de stofzuiger heb gepakt heeft een van ded honden en/of katten de boel al opgelikt
Gek hè, op een forum.quote:Op maandag 10 september 2007 00:24 schreef newsman het volgende:
Het probleem is jullie domme dildo's hebben het niet door.Het is elke dag gelul, ik zie geen daden alleen maar gelul.
Ah gezellig. Drie keuzes: of je bent necrofiel of je doet aan extreme grafschennis of een combinatie van deze twee.quote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef newsman het volgende:
Maakt me niet uit hoe je sterft, van mij mogen jullie.Genoeg graven geroken.
Dat eerste plaatje in je fotoboek is schokkend..Je hebt vast geen vriendin dat je een blonde, half klaarkomende hoer erin hebt staanquote:Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef Het_Biertje het volgende:
ik lees net dat de TS 37 is.
schokkend.
Wanneer gaan je ballen zakken?, dat soort taal is zooo '99quote:Op zondag 9 september 2007 23:58 schreef newsman het volgende:
Danny kon het niet aan, verwees dit topic door naar onzin.Hij verwees zichzelf door, uitleg zal hij nooit geven.Vraag het aan zijn ouders. Die sloegen hem, daarom houd hij van SM.Ga plompzakken.
Ach man ga toch krassen, win je nog eens wat.quote:Op maandag 10 september 2007 00:27 schreef newsman het volgende:
Ik ga lekker pleite, wat een mongolen, sterkte aan jullie politie. Whennenenenenneennee
niet zo bashenquote:Op maandag 10 september 2007 01:28 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat eerste plaatje in je fotoboek is schokkend..Je hebt vast geen vriendin dat je een blonde, half klaarkomende hoer erin hebt staan
Oh? Goed dat je het even zegt.quote:Op maandag 10 september 2007 18:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit is dus zo'n topic waar je in gepost moet hebben![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 18:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh? Goed dat je het even zegt.
Ah, newsman de dronkaard weer.Best vermakelijk maar ook erg gênant. voor hemzelf
Een stuk of veertien, dacht ik.quote:Op maandag 10 september 2007 00:27 schreef newsman het volgende:
Ik ga lekker pleite, wat een mongolen, sterkte aan jullie politie. Whennenenenenneennee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |