Kale Superdude, stop jij dan is, met het neuken van je moeder, want dat doe je toch.quote:Danny(Kale Superdude) - zondag 9 september 2007 @ 23:37
stop is met de combinatie paddo's, speed en alcohol?
hej biermans,quote:Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef Het_Biertje het volgende:
tvp.
ik breng ze gratis met mijn volvo.quote:Op zondag 9 september 2007 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
hej biermans,
heb je nog bielzen te koop?
Heb je snode plannen?quote:Op zondag 9 september 2007 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
hej biermans,
heb je nog bielzen te koop?
quote:Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef Het_Biertje het volgende:
tevens net mijn penis uit mijn broek gehaald.
drink eerst je biertje maar op!quote:Op zondag 9 september 2007 23:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik breng ze gratis met mijn volvo.![]()
Ik heb een stuk grond voor mijn schoonmoeder, kun jij alvast het gat komen graven?quote:Op zondag 9 september 2007 23:45 schreef newsman het volgende:
Ik heb een schep en maak er graven mee.
Ok, ja eens, maar waarom dan nu niet. Leg eens uit ?quote:Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Kom newsman, tis nou niet echt een geheim dat jij nogal graag bezopen hier zit te posten...
Ik ook, en dit topic eindigt ook nog eens op 37, it's amazing!quote:Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef Het_Biertje het volgende:
ik lees net dat de TS 37 is.
schokkend.
GA JE NOU GRAVEN OF NIET?quote:Op zondag 9 september 2007 23:48 schreef newsman het volgende:
LEG DAN GODVERDOMME EENS UIT.
Ik weet het niet, we moeten maar op Danny;s reactie wachten. Je kunt het leuk vinden of niet, maar hij is nu eenmaal de admin, en wat doet een admin? Juist, alles wat ie maar wilt...quote:Op zondag 9 september 2007 23:47 schreef newsman het volgende:
[..]
Ok, ja eens, maar waarom dan nu niet. Leg eens uit ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |