Berklemeerdijk, Heerhugowaard als je trek hebtquote:Op zondag 9 september 2007 23:40 schreef MASD het volgende:
konijnenniertjes zijn overigens wel een delicatesse
quote:Op zondag 9 september 2007 23:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik moest aan Bunnies Suicides denken:
[afbeelding]
Konijntjes zeggen heul geen TOK!quote:Op zondag 9 september 2007 23:35 schreef Mathijz het volgende:
Nu probeerde ik nog te remmen, maar hoorde toch duidelijk TOK! :'(
Dat geluid hoorde je toen de autobumper binnen millisecondes het lichtje van het konijn uitbeukte.quote:Op maandag 10 september 2007 06:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Konijntjes zeggen heul geen TOK!![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef Andyy het volgende:
emonijn
Gatverdammequote:Op maandag 10 september 2007 07:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat geluid hoorde je toen de autobumper binnen millisecondes het lichtje van het konijn uitbeukte.
Denk dat het konijn zelf meer zo'n geluid maakte:
SPRLEEEEEEEEEEEETSCH.
* avw1982 zingt mee.quote:Op maandag 10 september 2007 15:06 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Allemaal meezingen:
"LIEF KLEIN KONIJNTJE KREEG EEN AUTO VOOR Z'N NEUS!
LIEF KLEIN KONIJNTJE KREEG EEN AUTO VOOR Z'N NEUS!
LIEF KLEIN KONIJNTJE KREEG EEN AUTO VOOR Z'N NEUS!
EN DIE ZAK DIE REED HARD DOOOOOOOR!"
Hmm uit de buurt?quote:Op maandag 10 september 2007 14:41 schreef CupCakes het volgende:
:ijkt me niet fijn om een konijn op de Berklemeerdijk te zijn......
RIP!
quote:Op zondag 9 september 2007 23:35 schreef Mathijz het volgende:
Klacht: Konijntjes die niet eerst links of rechts kijken bij het oversteken.
Je weet toch wel dat konijntjes een voorbeeldfunctie hebben? Als konijntjes al niet uitkijken bij het oversteken, dan wordt het toch niks met de mensheid?quote:Op maandag 10 september 2007 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Als mensen dat vaak al niet doen, hoe kun je dat dan van konijntjes verlangen?
Nope, maar aangezien er schijnbaar elke ochtend nijntjes worden opgeruimd daar.......zou ik, als ik een konijn was, serieus over verhuizen na gaan denken....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |