Frustselaaroo, dat het u mogen smaken.quote:
We pakken veel onder tokyo, bovenliggend japan komt nog wel een keerquote:Op maandag 10 september 2007 09:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je heel Japan door of een specifiek gebied?
Goed planquote:Op maandag 10 september 2007 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
We pakken veel onder tokyo, bovenliggend japan komt nog wel een keer
Lijkt me erg gaafquote:Op maandag 10 september 2007 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je gaat door het drukstbevolkte gebied van Japan reizen?quote:Op maandag 10 september 2007 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij veel natuur, we slapen ook een keer in een klooster, dus het is niet alleen maar neon lichtjesquote:Op maandag 10 september 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Dus je gaat door het drukstbevolkte gebied van Japan reizen?
Of neem je ook veel natuur mee daar?![]()
Oeh een klooster. Phenon.quote:Op maandag 10 september 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
Vrij veel natuur, we slapen ook een keer in een klooster, dus het is niet alleen maar neon lichtjes
Wordt een topvakantie dus!quote:Op maandag 10 september 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij veel natuur, we slapen ook een keer in een klooster, dus het is niet alleen maar neon lichtjes
En dan sta ik daar met mijn statief, alles toch vast te leggen. Ach ja, komt wel goed. Als je niets meer hoort in oktober van me, dan was het dus mis.quote:Op maandag 10 september 2007 09:37 schreef Frutsel het volgende:
Misschien maak je nog wel een orkaantje of bevinkje mee Pheno
Whehe..quote:Op maandag 10 september 2007 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan sta ik daar met mijn statief, alles toch vast te leggen. Ach ja, komt wel goed. Als je niets meer hoort in oktober van me, dan was het dus mis.
Niet meer brak enzo?quote:
Ja, het gaat lekker!quote:Op maandag 10 september 2007 09:47 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe..![]()
Ik ga ook op vakantie naar een vrij actief gebied qua aardbevingen... Vandaag weer eentje op dezelfde breuklijn in Colombia...![]()
Nog lekker gefapt op de OP?quote:Op maandag 10 september 2007 09:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me toch wel ja!
quote:Op maandag 10 september 2007 09:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog lekker gefapt op de OP?
Mooi zo.quote:Op maandag 10 september 2007 09:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding][afbeelding]
Je vergeet mijn lemming erbij te doen.quote:Op maandag 10 september 2007 09:58 schreef OA het volgende:
Naar vervuilend persoon bevolkt Fok!
Goed topic!![]()
ff toevoegen dan!quote:Op maandag 10 september 2007 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je vergeet mijn lemming erbij te doen.
Da's kut voor je.quote:Op maandag 10 september 2007 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi zo.
Tyfus, brood is weer op.
En taxi
en worst
quote:Op maandag 10 september 2007 09:58 schreef OA het volgende:
Naar vervuilend persoon bevolkt Fok!
Goed topic!![]()
Taksiquote:Op maandag 10 september 2007 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En er is weer brood worst en taxi!
Broodquote:Op maandag 10 september 2007 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Worstquote:Op maandag 10 september 2007 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2007 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je woont toch zowat naast Lenny.. Leen ff wat!quote:Op maandag 10 september 2007 10:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Mijn taksi is open ik zoek het niet om naar de winkel te gaan.
Hey O.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |