quote:Op zondag 9 september 2007 19:20 schreef Thomas B. het volgende:
Die meisjes zijn er ook niet om diepgaande gesprekken mee te voeren.
je had het ook kunnen herkennen aan de gouden ketting om d'r nek met haar eigen naamquote:Op zondag 9 september 2007 19:25 schreef flamoes het volgende:
Niks breezer.. Ik dacht later alleen maar; mag je dan wel zulke kleren aan van je moeder.
quote:
Meisjes versieren in een kroeg en dat 'date' noemen.quote:Op zondag 9 september 2007 19:38 schreef flamoes het volgende:
Tsja pedo in een 21+ tentNou ja, wat dan nog, ik ben nog maar 25 hoor. Niet op zoek ofzo, maar ga ook niks uit de weg.
Alleen geen sex op de eerste date![]()
scherp gezien,quote:Op zondag 9 september 2007 19:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Meisjes versieren in een kroeg en dat 'date' noemen.
Dan weten we meteen op wat voor sletterig volk jij valt...quote:Op zondag 9 september 2007 19:25 schreef flamoes het volgende:
Niks breezer.. Ik dacht later alleen maar; mag je dan wel zulke kleren aan van je moeder.
preciesquote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dan weten we meteen op wat voor sletterig volk jij valt...
Ja ga lekker je toompje scheuren!quote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef Cahir het volgende:
TS is zeikerd. Hoe dichter bij de nul hoe straker om de lul.
ja echt erg he, al die jonge meisjes in de kroegquote:Op zondag 9 september 2007 20:06 schreef Tigereve het volgende:
en ja het is belachelijk die jonge meisjes in die discotheken....dat is een rede dat ik niet vaak meer uitga. al die jonge gastjes ik voel me zelfs oud!
kinderen zijn net ferrari's; je komt er lastig in, maar het scheurt wel lekkerquote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef Cahir het volgende:
TS is zeikerd. Hoe dichter bij de nul hoe straker om de lul.
Ik ben serieus echt benieuwd wie deze uitspraak verzonnen heeft.quote:Op zondag 9 september 2007 20:30 schreef Kaneelthee het volgende:
[..]
kinderen zijn net ferrari's; je komt er lastig in, maar het scheurt wel lekker![]()
kom je in België amper nog tegen, hooguit 2ŕ3%, maar dat komt omdat je bijna overal waar het 18+ is een lidkaart moet hebben (die je enkel kan krijgen als ze je identiteitskaart mogen kopiëren). Ze controleren bij het uitreiken daarvan wel redelijk goed.quote:Op zondag 9 september 2007 20:43 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
en 18+uitgaansgelegenheden is 80% onder de 16
je doet er niks aan
Is inderdaad jammer, ben zelf 25. Als ik binnen moet komen ergens moet ik mij legitimeren, maar de eerste beste breezerslet die net uit de luiers is, loopt zo door, breezer in de ene hand, fopspeen in de andere. Voornaamste reden dat ik niet meer uitga.. Erger mezelf dood aan zulke kinderen..quote:Op zondag 9 september 2007 20:06 schreef Tigereve het volgende:
en ja het is belachelijk die jonge meisjes in die discotheken....dat is een rede dat ik niet vaak meer uitga. al die jonge gastjes ik voel me zelfs oud!
iddquote:Op zondag 9 september 2007 21:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Erger mezelf dood aan zulke kinderen..
quote:Op zondag 9 september 2007 20:30 schreef Kaneelthee het volgende:
[..]
kinderen zijn net ferrari's; je komt er lastig in, maar het scheurt wel lekker als je er eenmaal inzit rijdt het heerlijk![]()
helpt amper, zelfs de donderdagavond zit het al vol met dat volk...quote:
quote:
maarja jij woont toch ook bij de amish?quote:Op zondag 9 september 2007 23:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moet zeggen, in de plaatsen waar ik kom valt het aantal meisjes met ubersletterige kleren wel mee
17 jaar is bijna 18 dus care
We heeft het over donderdagquote:Op zondag 9 september 2007 23:51 schreef Athmozz het volgende:
[..]
helpt amper, zelfs de donderdagavond zit het al vol met dat volk...
de rest van de week is er véél minder volk te vinden, meeste hogeschoolstudenten gaan de donderdagavond uit...quote:
In welk dorp leef jij?quote:Op maandag 10 september 2007 10:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
de rest van de week is er véél minder volk te vinden, meeste hogeschoolstudenten gaan de donderdagavond uit...
Gent. Dorpje met 235k inwoners & 55k studenten. Definitie van druk verschilt waarschijnlijk een beetje. Gezellig is het altijd wel, maar het is ook wel tof als het echt stampevol zit, iets wat je echt enkel op de donderdagavond hebt. Dan is het bijna overal zo druk dat je er probleemloos 10 minuten tot een kwartier over doet om van de ingang tot achteraan te raken, dus 'vroeg' komen en laat vertrekken is dan wel aangewezen.quote:Op maandag 10 september 2007 19:20 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
In welk dorp leef jij?
Staat dat dan op de deur?quote:Op zondag 9 september 2007 19:32 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
TS was in een 21+ tent en dan verwacht je niet snel dat er 17-jarigen lopen he
![]()
Nee, maar wel vaak genoeg een bordje Alleen 18+.. En dat zie je 14/15 jarigen rondlopen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Staat dat dan op de deur?
Alleen voor 21+ ?????
Meisjes zijn dan ook veeeeeeeel volwassener dan jongens.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee, maar wel vaak genoeg een bordje Alleen 18+.. En dat zie je 14/15 jarigen rondlopen..
Wat mij wel opvalt, het zijn vaak de vrouwtjes.. Jongere gasten valt meestal nog wel mee, die laten ze niet zo binnen denk ik..
kan best zijn, maar meisjes van 15 blijf ik toch liever af hoor. Als je dan het verschil niet direct gezien hebt sta je daar schoonquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meisjes zijn dan ook veeeeeeeel volwassener dan jongens.
Ja, maar donderdagavond valt onder het weekend ofzo.quote:Op zondag 9 september 2007 23:51 schreef Athmozz het volgende:
[..]
helpt amper, zelfs de donderdagavond zit het al vol met dat volk...
neen, maar als ik reageer op een reactie die zegt dat je doordeweeks moet uitgaan, dan ga ik niet iets zeggen over het weekendquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:50 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ja, maar donderdagavond valt onder het weekend ofzo.
Zeker dubieus als men er ook nog eens achter komt dat je een Belg bent..quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:44 schreef Athmozz het volgende:
[..]
kan best zijn, maar meisjes van 15 blijf ik toch liever af hoor. Als je dan het verschil niet direct gezien hebt sta je daar schoon![]()
Als je in België uitgaat vinden ze het niet zo vreemd dat je belg bent hoor, daar verwachten ze dat zelfs.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zeker dubieus als men er ook nog eens achter komt dat je een Belg bent..![]()
Typisch dat een Belg de link Belgen & minderjarigen niet vat. Je reageert bijna als een Belg.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:15 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als je in België uitgaat vinden ze het niet zo vreemd dat je belg bent hoor, daar verwachten ze dat zelfs.
Hoo ik ben ze jonger dan 17 tegen gekomen... en helaas staat er niet op anders zou je het niet zeggen dat ze zo jong zijn!quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:26 schreef paradoXical het volgende:
Dat jij niet merkt dat iemand 17 is zegt genoeg over je smaak.
kan je em es uitleggen dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Typisch dat een Belg de link Belgen & minderjarigen niet vat. Je reageert bijna als een Belg.
2 words: Du & Troux.quote:
alsof je zo geen gevalletjes hebt in Nederland... ('t is trouwens in 1 woord)quote:
wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
Niks mis met een lekker 17-jarig sletje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |