quote:Op zondag 9 september 2007 16:17 schreef JoMo0 het volgende:
Ja de Touch is mooi . Maar 8 of 16 GB is VOOR MIJ bijster weinig . Aangezien een omgezette film al 1 a 2 GB is.
Dan heb ik het nog niet over muziek. Je houdt dus 7 GB over voor je stuff. Aangezien de software al wat MB's in beslag neemt.
De Classic heeft VOOR MIJ dan weer genoeg opslag met de nieuwe interface , maar geen iPhone ervaring.
Idd. Ik deed meestal iets van een aflevering van Heroes of 24 ofzo. Goed te doen, zeker onderweg. En weer eens wat anders dan muziek luisteren.quote:Op zondag 9 september 2007 16:20 schreef Svyatagor het volgende:
Een hele film kijken op een iPod gaat ook wel iets te ver, denk ik.
Wanneer is die Expo in Parijs waar die details als het goed is bekend worden gemaakt?quote:Op zondag 9 september 2007 16:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Ik deed meestal iets van een aflevering van Heroes of 24 ofzo. Goed te doen, zeker onderweg. En weer eens wat anders dan muziek luisteren.
Nee, ik wacht op de iPhone 16 GB, mits met UMTS. Liever alles in 1.
Dan wil ik een Touch met 160GB maar met het formaat van een Nano en toch het bedieningsgemak van een Touch! ZO!quote:Op zondag 9 september 2007 16:27 schreef Knoekie het volgende:
Ipod Nano met 120GB wacht ik op
25-29 september.quote:Op zondag 9 september 2007 16:29 schreef febster het volgende:
[..]
Wanneer is die Expo in Parijs waar die details als het goed is bekend worden gemaakt?
Dit iets ? :quote:Op zondag 9 september 2007 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
weet iemand een lijst van default fonts in OSX?
Lijkt me prima, bedanktquote:Op zondag 9 september 2007 17:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dit iets ? :
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=25710
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |