abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53302509
Wat voor mij ook altijd een redelijke graadmeter voor een goede (goedlopend danwel kwalitatief goed) serie is, is het aantal seeders bij m'n private torrensite

En ik zie al een aantal weken Californication redelijk lopen en die bevalt ook erg goed tot nu toe ...

Maar hoe een serie op internet loopt is niet altijd hetzelfde als in de VS zelf... (denkend aan Day Break, Invasion, Threshold)
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_53306963
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:32 schreef TC03 het volgende:
Er zit werkelijk geeneen serie tussen die me op voorhand interessant lijkt.
Denk ook niet dat ook maar iemand op voorhand voor het uitzenden of zien van de pilot op basis van een beschrijvend verhaal van Grey's Anatomy, Desperate Housewives, the Office, Soprano's etc had kunnen zeggen dat het later iets succesvols werd.

Ligt toch veel meer aan hoe de het acteerwerk is, hoe de dialogen zijn, hoe het verhaal geschreven is en zich ontwikkeld. Kan je vooraf vaak niks van zeggen. Veel van die serie's moet je gewoon een aflevering of 2 tot 3 van afwachten of het iets wordt.
pi_53307371
Gossip girl vond ik wel leuk .
  woensdag 19 september 2007 @ 19:31:39 #229
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53308360
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:42 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Denk ook niet dat ook maar iemand op voorhand voor het uitzenden of zien van de pilot op basis van een beschrijvend verhaal van Grey's Anatomy, Desperate Housewives, the Office, Soprano's etc had kunnen zeggen dat het later iets succesvols werd.

Ligt toch veel meer aan hoe de het acteerwerk is, hoe de dialogen zijn, hoe het verhaal geschreven is en zich ontwikkeld. Kan je vooraf vaak niks van zeggen. Veel van die serie's moet je gewoon een aflevering of 2 tot 3 van afwachten of het iets wordt.
True.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 19 september 2007 @ 19:32:18 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53308377
Mijn god weat een bende nieuwe series, dat is onmogelijk te volgen allemaal.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53311869
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
...

Oh, weet iemand nog een leuke episode-calander waarin ik dit allemaal fatsoenlijk bij kan houden? ^^
Ik gebruik deze site daarvoor http://www.pogdesign.co.uk/cat/ en heel mooi overzicht per maand en als je over een aflevering beweeg dan krijg je ook een korte omschrijving te zien, als die tenminste beschikbaar is.

Ik moet zelf nog wat series van het vorige seizoen afkijken , dus voor mij blijft er weinig tijd over voor de nieuwe denk ik
  woensdag 19 september 2007 @ 22:17:33 #232
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_53313336
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  woensdag 19 september 2007 @ 22:42:13 #233
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_53314274
Nah ik heb Chuck, Reaper, Lipstick Jungle, Bionic Woman, Pushing Daisies en Aliens in America gezien. Zo later ook Gossip Girl bekijken.

Vond van de series die ik heb gezien alleen Chuck, Pushing Daisies en Lipstick Jungle leuk. Maar niet zo leuk dat ik eigenlijk de volgende eps wil bekijken. Dus die laat ik even hangen. Wil wel een leuke chickserie zien. Ala Gilmore Girls, OC, SATC, etc..

Ik denk dat ik de pilots van:
Moonlight,
New Amsterdam,
The Return of Jezebel James (Amy Sherman Palladino ),
Dirty Sexy Money,
Big Shots (reverso chick..), en
Cashmere Maffia (chick!)
ga checken

Mijn centen zet ik op Private Practice.
Oh mijn god.. ik heb nog niet eens alles van het vorige seizoen bekeken. Loop hopeloos achter met Lost bv.. en dan nu al een nieuw seizoen.. damnit...
Seen it all done it all, can't remember most of it
  donderdag 20 september 2007 @ 07:49:48 #234
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_53318864
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Hopey het volgende:

Oh mijn god.. ik heb nog niet eens alles van het vorige seizoen bekeken. Loop hopeloos achter met Lost bv.. en dan nu al een nieuw seizoen.. damnit...
Lost begint pas in februari weer dus laat die chickseries nou ff zitten en ga eerst een Lost bijhalen dammit!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_53335203
Heb ook een stuk of twaalf series uit het overzicht in m'n myepisodes.com-lijstje gezet. Heb nu voor het eerst Gossip Girl erin gezet. Je moet toch iets kijken nu the o.c. en Veronica Mars er neit meer zijn. Het oogt best aardig, en de eerste aflevering zet de sfeer goed neer. Nu kijken hoe goed het gaat worden.
pi_53336013
Gossip Girl gekeken, en hij viel wel mee. Niet echt top en haalt het niet bij de pilot van The O.C. maar toch ff volgen.

Bionic Woman tot de helft gekeken en toen maar uitgezet, niks voor mij.
pi_53340933
Vond Gossip Girl ook meevallen. Vooral gezien de titel.
Amen.
pi_53343695
Gossip Girl werd overal echt afgezeken dus ik verwachtte er eigenlijk niet al te veel van maar hij viel me reuze mee. Echt goed is iets anders natuurlijk, maar ik heb me opzich wel vermaakt. Nu maar hopen dat niet alle series die me een beetje leuk lijken na 5 eps alweer gecancelled worden.
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:22:07 #239
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_53351397
Tot nu toe de eerste aflevering/pilot gezien van:

Californication - erg gaaf. Met een uitstekend gecaste Duchovny. Het vele bloot verraste me wel voor een Amerikaanse serie. En hopelijk blijft dat wel. Kort gezegd ik heb de rest ook meteen binnengehaald.

Aliens in America - Heeft zeker potentie met een leuke hoofdrolspeler. Kan mits goed uitgewerkt heel leuk en goed worden. Maar gevaar dat het gaat vervallen in cliché's en matige moslimgrappen zit er ook in.

Reaper- was kortweg geniaal. Leuke hoofdrolspeler waarmee ik me makkelijk kan identificeren, een zeer grappige side-kick. Leuke dialogen. Ray Wise is geweldig als duivel. Nu maar hopen dat de pilot niet alleen zo goed was vanwege Kevin Smith. En de rest van de serie dit niveau houdt.

The Big Bang Theory - de minste tot nu toe. Karakters zijn op zich wel geinig met potentie. Maar de grappen zelf waren erg matig. Vooral het overmatig gebruik van de lachband ergerde me enorm. Als dat in de serie niet is veranderd, laat ik het links liggen.
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:14:04 #240
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_53362107
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:40 schreef Lister het volgende:

[..]

Ik gebruik deze site daarvoor http://www.pogdesign.co.uk/cat/ en heel mooi overzicht per maand en als je over een aflevering beweeg dan krijg je ook een korte omschrijving te zien, als die tenminste beschikbaar is.

Ik moet zelf nog wat series van het vorige seizoen afkijken , dus voor mij blijft er weinig tijd over voor de nieuwe denk ik
Dat is inderdaad een mooie! Bedankt!
451 °F
  zondag 23 september 2007 @ 14:53:53 #241
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_53406062
Heb Chuck nu ook gezien. En het viel me een beetje tegen. Ik vind het allemaal wel heel ver gezocht. Ik geef de volgende aflevering nog een kans, maar als die zich niet meer richt op de komedie en het alledaagse leven van Chuck ipv dat spionage gedoe laat ik het links liggen.
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:51:33 #242
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53458932
Ik vonde de aflevring van Chuck die vooraf ging aan Heroes gisterenavond een heel stuk vermakelijker eigenlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:55:36 #243
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_53474141
tvp
A.F.C. Ajax
pi_53474609
Chuck en Journeyman alvast binnen..die gaan we zeker checken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_53493718
Pilot van Reaper gekeken en vind het eerlijk gezegd niets
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  woensdag 26 september 2007 @ 19:36:55 #246
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_53494761
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Californication - erg gaaf. Met een uitstekend gecaste Duchovny. Het vele bloot verraste me wel voor een Amerikaanse serie. En hopelijk blijft dat wel. Kort gezegd ik heb de rest ook meteen binnengehaald.
Hij produceert het zelf ook, dus dat zal er ook wel wat mee te maken hebben
Neemt niet weg dat hij het super speelt, inderdaad
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heb Chuck nu ook gezien. En het viel me een beetje tegen. Ik vind het allemaal wel heel ver gezocht. Ik geef de volgende aflevering nog een kans, maar als die zich niet meer richt op de komedie en het alledaagse leven van Chuck ipv dat spionage gedoe laat ik het links liggen.
Nu je dit zo zegt, doet het me een beetje denken aan Andy Barker, P.I. Dat was op zich wel leuk, niet heel denderend.
Chuck is wat dat betreft wel leuker. Eén van de weinige series die ik dit jaar ga kijken denk ik.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Moderator woensdag 26 september 2007 @ 19:58:32 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_53495369
De enige series die mij wat lijken zijn Bionic Woman (hopelijk net zo leuk als het origineel, maar dat zal we niet), de nieuwe 24 natuurlijk en King of the Hill.

En niet te vergeten Lost, maar dat duurt nog even voordat die weer begint.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_53495585
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:58 schreef Karina het volgende:
De enige series die mij wat lijken zijn Bionic Woman (hopelijk net zo leuk als het origineel, maar dat zal we niet), de nieuwe 24 natuurlijk en King of the Hill.

En niet te vergeten Lost, maar dat duurt nog even voordat die weer begint.
24 duurt ook nog wel even.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53496520
Cool topic.
  donderdag 27 september 2007 @ 04:04:27 #250
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53505921
Nou de Bionic Woman kun je overslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')