Denk ook niet dat ook maar iemand op voorhand voor het uitzenden of zien van de pilot op basis van een beschrijvend verhaal van Grey's Anatomy, Desperate Housewives, the Office, Soprano's etc had kunnen zeggen dat het later iets succesvols werd.quote:Op maandag 17 september 2007 16:32 schreef TC03 het volgende:
Er zit werkelijk geeneen serie tussen die me op voorhand interessant lijkt.
True.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:42 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ook maar iemand op voorhand voor het uitzenden of zien van de pilot op basis van een beschrijvend verhaal van Grey's Anatomy, Desperate Housewives, the Office, Soprano's etc had kunnen zeggen dat het later iets succesvols werd.
Ligt toch veel meer aan hoe de het acteerwerk is, hoe de dialogen zijn, hoe het verhaal geschreven is en zich ontwikkeld. Kan je vooraf vaak niks van zeggen. Veel van die serie's moet je gewoon een aflevering of 2 tot 3 van afwachten of het iets wordt.
Ik gebruik deze site daarvoor http://www.pogdesign.co.uk/cat/ en heel mooi overzicht per maand en als je over een aflevering beweeg dan krijg je ook een korte omschrijving te zien, als die tenminste beschikbaar is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
...
Oh, weet iemand nog een leuke episode-calander waarin ik dit allemaal fatsoenlijk bij kan houden? ^^
Lost begint pas in februari weer dus laat die chickseries nou ff zitten en ga eerst een Lost bijhalen dammit!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Hopey het volgende:
Oh mijn god.. ik heb nog niet eens alles van het vorige seizoen bekeken. Loop hopeloos achter met Lost bv.. en dan nu al een nieuw seizoen.. damnit...![]()
Dat is inderdaad een mooie! Bedankt!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:40 schreef Lister het volgende:
[..]
Ik gebruik deze site daarvoor http://www.pogdesign.co.uk/cat/ en heel mooi overzicht per maand en als je over een aflevering beweeg dan krijg je ook een korte omschrijving te zien, als die tenminste beschikbaar is.
Ik moet zelf nog wat series van het vorige seizoen afkijken, dus voor mij blijft er weinig tijd over voor de nieuwe denk ik
![]()
Hij produceert het zelf ook, dus dat zal er ook wel wat mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Californication - erg gaaf. Met een uitstekend gecaste Duchovny. Het vele bloot verraste me wel voor een Amerikaanse serie. En hopelijk blijft dat wel. Kort gezegd ik heb de rest ook meteen binnengehaald.
Nu je dit zo zegt, doet het me een beetje denken aan Andy Barker, P.I. Dat was op zich wel leuk, niet heel denderend.quote:Op zondag 23 september 2007 14:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heb Chuck nu ook gezien. En het viel me een beetje tegen. Ik vind het allemaal wel heel ver gezocht. Ik geef de volgende aflevering nog een kans, maar als die zich niet meer richt op de komedie en het alledaagse leven van Chuck ipv dat spionage gedoe laat ik het links liggen.
24 duurt ook nog wel even.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:58 schreef Karina het volgende:
De enige series die mij wat lijken zijn Bionic Woman (hopelijk net zo leuk als het origineel, maar dat zal we niet), de nieuwe 24 natuurlijk en King of the Hill.
En niet te vergeten Lost, maar dat duurt nog even voordat die weer begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |