Wat is dat nu weer een domme opmerking.quote:Op zondag 9 september 2007 21:50 schreef JohnDope het volgende:
Die jongen op die foto heeft inderdaad niet bepaald een smoelwerk waar je zomaar even voor de lol met een bijl in gaat hakken, er lopen veel grotere pauperts rond op het station....
hehe nee zo bedoelde ik het niet, maar als je zin hebt om te hakken, sla dan gewoon al dat tuig weg van het stationquote:Op zondag 9 september 2007 21:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer een domme opmerking.
Dus als iemand een lelijk gezicht heeft kun je je voorstellen dat iemand er voor de lol met een hakbijl op inslaat.![]()
Extra schrikken als je het slachtoffer kentquote:Op zondag 9 september 2007 20:43 schreef David_Aames het volgende:
Nou das wel even schrikken, heb nog met thijs in het tennisteam gezeten. Je kunt je dit amper voorstellen dat het je zomaar kan overkomen.
omgquote:Naam: herman
22:59:30, 9th-Sep-07
lol owned
quote:
Goede opmerking, ik erger me daar dus ook aan!quote:Op zondag 9 september 2007 18:41 schreef symphrock001 het volgende:
En dat wordt door mafkezen hier nog op komische wijze ("Wear geat dit in heamelensneame hinne in den zeven provincien broeder") goedgepraet....praat????
Net een vriendin gesproken die hem kende, kwam daar ongeveer dagelijks over de vloer, helemaal kapot van, zit nu alleen maar ' :| ' voor zich uit te kijken en dr broer helemaal over de rooiequote:Op zondag 9 september 2007 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Extra schrikken als je het slachtoffer kent![]()
Ja, je schrik gewoon hoe deze samenleving verhardt, ja...quote:Op zondag 9 september 2007 23:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Net een vriendin gesproken die hem kende, kwam daar ongeveer dagelijks over de vloer, helemaal kapot van, zit nu alleen maar ' :| ' voor zich uit te kijken en dr broer helemaal over de rooie
ikzelf kende het niet, maar zoiets als dit had gewoon niet moeten gebeuren.... ik weet dat het steeds vaker gebeurt maar het gaat gewoon nergens over...
dat hele stuk is kansloos geschreven : de man die dat deed...quote:Op zondag 9 september 2007 23:05 schreef Foeske het volgende:
Btw, wat een enorm kansloze titel op de FP![]()
'ik heb niets te doen... laat ik maar eens een leven totaal verwoesten, en meerdere een lekkere breuk/trauma geven'quote:Op zondag 9 september 2007 23:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, je schrik gewoon hoe deze samenleving verhardt, ja...
Volstrekt zinloos dit. Waar gaat dit heen vraag ik mij af. Dader lijkt slachtoffer volstrekt willekeurig te hebben gekozen..
Je zegt het zelf al zinloze willekeur. Dat bestaat nu dat bestond vroeger en dat zal blijven bestaan. Heeft niets met verandere samenleving te maken.quote:Op zondag 9 september 2007 23:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, je schrik gewoon hoe deze samenleving verhardt, ja...
Volstrekt zinloos dit. Waar gaat dit heen vraag ik mij af. Dader lijkt slachtoffer volstrekt willekeurig te hebben gekozen..
Oh nee?quote:Op zondag 9 september 2007 23:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al zinloze willekeur. Dat bestaat nu dat bestond vroeger en dat zal blijven bestaan. Heeft niets met verandere samenleving te maken.
idd, veel daklozen schijnen schizo's te zijn, dat is ook de reden dat ze zijn gaan zwerven in the first place ws.quote:Op zondag 9 september 2007 23:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al zinloze willekeur. Dat bestaat nu dat bestond vroeger en dat zal blijven bestaan. Heeft niets met verandere samenleving te maken.
Die dader is iig niet goed bij zijn hoofd. Zal wel weer een gevalletje psycho zijn.....quote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
'ik heb niets te doen... laat ik maar eens een leven totaal verwoesten, en meerdere een lekkere breuk/trauma geven'
![]()
Dit soort mensen moeten ze ver van de bewoonde wereld houden
![]()
Ik kan dr niet inkomen, als er nou een strijd tussen de 2 was, zou ik geweld kunnen plaatsen, maar sowieso iemand vermoorden![]()
Of een moeilijke jeugd, dat is altijd te proberen, trappen ze hier nogal vaak in...quote:Op zondag 9 september 2007 23:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die dader is iig niet goed bij zijn hoofd. Zal wel weer een gevalletje psycho zijn.....
Mwoa, word wel uitgezocht.quote:Op zondag 9 september 2007 23:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of een moeilijke jeugd, dat is altijd te proberen, trappen ze hier nogal vaak in...
mag toch hopen dat hij niet al opgenomen was, maar niet teruggekomen van verlof... en dat we dat dan weer een week of wat later horen dankzij wat speurwerk van deze of gene journalist.quote:Op zondag 9 september 2007 23:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die dader is iig niet goed bij zijn hoofd. Zal wel weer een gevalletje psycho zijn.....
gevalletje TBS wrs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |