Ik zou eerst eens informeren of ze van plan zijn een nieuw poezekindje uit het asiel van Rotterdam te gaan halenquote:Op zondag 9 september 2007 20:47 schreef Nosh het volgende:
Hoe onbeschoft is het als ik morgen langsga bij mijn buren, om te vragen of ze nog rubberen botten en manden hebben, van hun keffertje dat vorige week geschept is?
Niet dat ze er echt héél rouwig om waren, maar het is een beetje alsof je de bloemkransen al van het graf plukt tijdens de uitvaartdienst.
Keffertjequote:Op zondag 9 september 2007 20:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens informeren of ze van plan zijn een nieuw poezekindje uit het asiel van Rotterdam te gaan halen![]()
Ahum. Er stond idd keffertje. Ergens tussen m'n ogen en de aankomst in m'n hersenen is er iets fout gegaan met de overdrachtquote:Op zondag 9 september 2007 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
KeffertjeEr staat keffertje! Dat is nog een hondekindje uit het asiel, dan?
We hebben er nog wel wat voor ze in de aanbieding, hoor
Beessie was al vrij oud, en het waren gewoon waardeloze baasjes. Waren complete dagen weg, terwijl hij de buurt bij elkaar blafte, twee koters die het arme rolmopsje gebruikten als persoonlijke vervoersmiddel, en hij wilde daardoor nogal stresserig reageren op vreemden.quote:Op zondag 9 september 2007 21:08 schreef Greys het volgende:
Same here, hoor! Hoezo waren ze er niet heel erg rouwig om dan, Nosh?
Praat ze dan maar geen nieuw beest aan.quote:Op zondag 9 september 2007 21:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Beessie was al vrij oud, en het waren gewoon waardeloze baasjes. Waren complete dagen weg, terwijl hij de buurt bij elkaar blafte, twee koters die het arme rolmopsje gebruikten als persoonlijke vervoersmiddel, en hij wilde daardoor nogal stresserig reageren op vreemden.
Valt allemaal terug te leiden op waardeloze opvoeding, maar toch.
Nog meer spullen!?quote:Op zondag 9 september 2007 21:16 schreef -Lillith- het volgende:
Ik krijg binnenkort weer wat kattenzooi van dees en geen... Kan ik die weer bij Meijs afdroppen?
quote:
Zat er soms alcohol in die after eight dingen?quote:Op zondag 9 september 2007 23:30 schreef Greys het volgende:
Ing, die MuisWaarom werd hij teruggebracht twee keer dan???
Whaha Purple, ik moet werken morgen. Hoe laat ga je? En wel gáán he!
Nok, ben benieuwd naar je poes![]()
neu, ze verlagen zich tot mijn terminologiequote:Op zondag 9 september 2007 23:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Zat er soms alcohol in die after eight dingen?![]()
Ze is ook nog steeds de kleinste uit haar nest. Blijft een fijngebouwd meisjequote:Op maandag 10 september 2007 06:47 schreef Harajuku. het volgende:
Elke keer dat ik de foto's zie lijken ze wel weer groter, Nok.. Kay moet klein blijven![]()
Tweede Purrrquote:Op maandag 10 september 2007 08:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze is ook nog steeds de kleinste uit haar nest. Blijft een fijngebouwd meisje
Kay is ook Purrr's favo kindquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 00:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Dat vraagteken kan wel weg bij mijn naam hoor, het was altijd al de bedoeling dat ik op de 22e Hoogeveen zou rijden.De spullen zoals die bovenaan in dit topic staan voor Hoogeveen, passen wel in mijn autootje, schat ik zo.
Neehoor! Moest ff heen en weer naar het arbeidsburoquote:Op maandag 10 september 2007 13:45 schreef Greys het volgende:
Purpletje, ben je al eens wakker?Of heb je weer heel de nacht doorgehaald?
Ik ben me idd geestelijk aan het voorbereiden op vanavondquote:Op maandag 10 september 2007 13:50 schreef Greys het volgende:
En jawel, zie daar!Ben je je al geestelijk aan het voorbereiden op vanavond?
Hadden ze nog wat voor je bij het arbeidsburo?
Ik krijg echt steeds meer zin in de 22e! Ben zo benieuwd hoe ze het vinden. En ik ben zo reuze blij met alle rijders
Thanks, goed dat je het even meldt van die oplichterij!quote:Op maandag 10 september 2007 13:52 schreef Harajuku. het volgende:
Maes haar dochter ging ook mee toch?
Oh en,
Kankerbestrijding oplichting
Is dat een Golden met een eh, hoe heet dat ding ook alweerquote:Op maandag 10 september 2007 14:29 schreef Greys het volgende:
Purple, vanavond ga je toch al voor het eggie sporten? Je zult zien hoe stoer je je daarna voelt en tevreden met jezelf!Doorzetten, hoor! Hadden ze nog wat voor je bij het arbeidsbureau?
Afgelopen zaterdag was ook een HEEL goede dag voor het asiel zo te zien op de website, want ik zie beide kleine hondjes die ik hier eergisteren nog neerzette alweer van de lijst af! En ook die mooie exotische kat van 10 maanden, Bambi, is al weg!
Extra sneu natuurlijk voor de grotere en/of oudere honden, die steeds maar overblijven...
Kijk dit smoelwerk nou!
[afbeelding]
Ja hé, je hebt je post een beetje aangepastquote:Op maandag 10 september 2007 14:36 schreef purplerose het volgende:
Greys je valt in herhalingMijn antwoord staat al paar posts naar boven
![]()
Hoop idd dat ik me stoer voel achterafvooralsnog vind ik het doodeng, ik zal uiteraard de dikste zijn die er staat
Ach gossie dat smoeltje, je zou hem zo meenemen
Max (echt!) is een kruising Herder-Rottweiler, geboren 23-04-2006quote:Op maandag 10 september 2007 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat een Golden met een eh, hoe heet dat ding ook alweer
Ja, ik ga ook wel, maar met knikkende knietjes en knoop in me maagquote:Op maandag 10 september 2007 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Purple![]()
Gewoon gaan vanavond hoor...sportschool bestaat niet alleen uit afgetrainde bodies heur....trust me![]()
Wat een prachtige hond trouwens, lief koppie![]()
Zaterdag is prima.quote:Op maandag 10 september 2007 15:49 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat Fe203 en Purple ook op zaterdag 15 september konden
En dan hopen dat ook de dame in Ede en Ymme op zaterdag kunnenOf jij zou het voor die tijd nog naar één van die twee moeten kunnen brengen, je spullen? Ik weet niet hoe jij met vervoer zit en hoe ver het bij jou vandaan is?
quote:Op maandag 10 september 2007 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Max (echt!) is een kruising Herder-Rottweiler, geboren 23-04-2006
Heb ff gebeld en het was allemaal prima dat ik even een bakkie kwam doen op vrijdag de 21ste. Dus dan pik ik die spullen ook meteen op zal ws in de middag worden rond 2 uur. Dat ik voor de spits weer op huis aan kan.quote:Als Jill zichzelf in Eindhoven bij haar vrienden kan uitnodigen en dan Veghel en Panningen zou kunnen doen, zouden we er dus helemaal uit zijn. We wachten het af!
Jill, you just made my day!quote:Op maandag 10 september 2007 18:23 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb ff gebeld en het was allemaal prima dat ik even een bakkie kwam doen op vrijdag de 21ste. Dus dan pik ik die spullen ook meteen op zal ws in de middag worden rond 2 uur. Dat ik voor de spits weer op huis aan kan.![]()
Jij zet nogal wat TVP's per topic he?quote:Op maandag 10 september 2007 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
TVPUSSYCAT!
Ik heb haar nummer nog, zodra ik de zooi binnen heb (als het goed is van 2 mensjes) dan bel/sms ik haar wel evenquote:Op zondag 9 september 2007 21:44 schreef Greys het volgende:
Lillith, heb je Maes dr mobiele nr nog? Laat maar even weten, anders zal ik het je nog even geven. Als je haar even smst of belt weet ik 100% zeker dat ze het alleen maar leuk vindt als je nog wat komt brengen!
quote:HET LIJKT EROP DAT HET RIJDEN ROND IS!!! Zou iedereen even willen checken wat er achter zijn/haar naam staat en of dat uitkomt? Of er nog bijzonderheden zijn, of je dan wel thuis bent of dat het op je werk afgehaald kan worden? Dank jullie!
Ben je zo blij dat het rijden rond is, of ben je erg trots op jezelf omdat je gesport hebt?quote:
Ik ben zo moe dat ik opgeveegd moet wordenquote:Op maandag 10 september 2007 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je zo blij dat het rijden rond is, of ben je erg trots op jezelf omdat je gesport hebt?![]()
![]()
Vertel, wat moet er geveegd worden?
Dat zeker!quote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef Greys het volgende:
Maar mag ik je even wijzen op het heugelijke feit dat alle plaatsen voorzien zijn van rijders?
Daar moet je toch spontaan weer van opknappen?
(En niet te veel naar anderen kijken Purple, met het sporten. Het gaat niet om die anderen. Het gaat lekker om jou en je hebt het maar mooi gedaan!
quote:Op maandag 10 september 2007 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
en voor de liefhebbers: meneer Greys kan bewonderd worden![]()
Vond het wel superleuk, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker als dat saai fitness wat ik ook al es gedaan heb (wat ook niet veel aan me lijf deed moet ik zeggenquote:Op maandag 10 september 2007 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Purple, jij sportievert! Hartstikke goed dat je gegaan bent en boeien dat je de dikste was.
Je staat er voor jezelf en mooi zijn doe je thuis maar![]()
Oh oh oh...wat staat dat rijderslijstje daar toch mooi te pronken he?
Is het voor alle rijders haalbaar om tussen half 1 en 1 uur bij Greys aanwezig te zijn in Bleiswijk? Dan hebben we nog ff om haar huis op de kop te zetten en voor de liefhebbers: meneer Greys kan bewonderd worden![]()
Om dan vervolgens gewapend met veel spulletjes, geld en niet te vergeten de tissues naar het asiel te rijden!
Zouden alle rijders dat mss ff willen aangeven middels PM of hier in het topic?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |