Dit had je toch net ook al gepost? Of was dat iemand anders?quote:Op zondag 9 september 2007 21:28 schreef konrad het volgende:
[..]
Ik kijk liever vrouwentennis. De top is breder. En vanaf de kwartfinales echt wel het bekijken waard. Daar weet je niet wie er gaat winnen op voorhand zoals bij de mannen![]()
ja,quote:Op zondag 9 september 2007 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit had je toch net ook al gepost? Of was dat iemand anders?
XL , joehoeeeeeeeeeeeeequote:
Het verschil tussen de WTA en de ATP is dat Henin bij de vrouwen alles wint omdat de rest zo slecht is en Federer (Nadal) bij de mannen alles wint omdat ze zelf zo goed zijn. Als jij dat saai wilt noemen moet je t zelf weten.quote:Op zondag 9 september 2007 21:36 schreef konrad het volgende:
[..]
ja,
gewoon het mannentornooi en heel de ATP is zo saai. pfff
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 21:39 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het verschil tussen de WTA en de ATP is dat Henin bij de vrouwen alles wint omdat de rest zo slecht is en Federer (Nadal) bij de mannen alles wint omdat ze zelf zo goed zijn. Als jij dat saai wilt noemen moet je t zelf weten.
quote:Op zondag 9 september 2007 21:43 schreef kleinzusje het volgende:
Daar is het dan lieverd, wel voorzichtig uitpakken hoor
![]()
Kadootje VoorXL![]()
Naar een idee van Mitt![]()
Wat een volstrekt simplistische redenering. Hoe verklaar je dan dat naast Henin de afgelopen acht Grand Slams ook vier andere vrouwen een Grand Slam wisten te winnen?quote:Op zondag 9 september 2007 21:39 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het verschil tussen de WTA en de ATP is dat Henin bij de vrouwen alles wint omdat de rest zo slecht
Nog 2 geile chocotoetjesquote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef Tim86 het volgende:
haha wat een belachelijke reclame van danone
Omdat Henin wel iets minder slecht is, maar het verschil niet al te groot is.quote:Op zondag 9 september 2007 21:47 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wat een volstrekt simplistische redenering. Hoe verklaar je dan dat naast Henin de afgelopen acht Grand Slams ook vier andere vrouwen een Grand Slam wisten te winnen?
Ik heb verschillende wedstrijden gezien Jankovic - Venus , Justine - Serena , Justine - Venusquote:Op zondag 9 september 2007 21:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Omdat Henin wel iets minder slecht is, maar het verschil niet al te groot is.Kom op zeg, heb je die wedstrijden deze week gezien, met als dieptepunt Chakvetadze-Kuznetsova. Dat had weinig met tennis te maken.
De enige wedstrijd die ik hiervan gezien heb is Justine-Venus, en dat was ook van een zeer bedenkelijk niveau.quote:Op zondag 9 september 2007 21:57 schreef konrad het volgende:
[..]
Ik heb verschillende wedstrijden gezien Jankovic - Venus , Justine - Serena , Justine - Venus
Om duimen en vingers van af te likken.. onvoorspelbaar, echt
Chakvetadze - Kuznetsova was idd een draak v e wedstrijd. zoals ik bij de mannen ook al heb gezien
Mannentennis staat meestal garant voor technisch en tactisch mooi tennis, dat is bij de meeste vrouwen ver te zoeken (met uitzondering van bijv Henin). Vrouwentennis is meestal simpel gebeuk en een volley durven de meesten niet te slaan.quote:Op zondag 9 september 2007 21:36 schreef konrad het volgende:
[..]
ja,
gewoon het mannentornooi en heel de ATP is zo saai. pfff
Kut, nog een wedstrijd.quote:Op zondag 9 september 2007 22:19 schreef XL het volgende:
Volleybal is klaar... nu reclame.... ik denk dat we gaan beginnen![]()
Ik ga vast snacks klaarzetten... en bier!quote:
Nou ja, het is maar wat je 'net niet' noemt.quote:Op zondag 9 september 2007 21:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik irriteer me overigens mateloos aan Clijsters, die ooit mijn favo tennister was.
Dat gezeik met die afscheidstournee, dat gezeik over haar bruiloft, mens had doorgetennist en niet zitten zeiken..nu heb je een carriere gehad die het eigenlijk NET niet was.
hmm dan kom ik bij jou zitten denk ik...zit hier met een fles spa blauw en een salmiakbal..quote:Op zondag 9 september 2007 22:22 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga vast snacks klaarzetten... en bier!
Hmmmm, Salmiakquote:Op zondag 9 september 2007 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm dan kom ik bij jou zitten denk ik...zit hier met een fles spa blauw en een salmiakbal..![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm dan kom ik bij jou zitten denk ik...zit hier met een fles spa blauw en een salmiakbal..![]()
Ik denk na de eerste game tweede set.quote:Op zondag 9 september 2007 22:42 schreef APK het volgende:
Ik gok dat Djoko na 1 uur en 12 minuten voor het eerst de dokter roept.
OMG. Zijn er geen Amerikanen op het veld, dan doen ze wel zoiets.quote:Op zondag 9 september 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
tralalalalala, laaaaaaaaaa, tralalalalaa, laaaa[afbeelding]
Was gisteren ook zo. Tien Amerikaanse vlaggen en daartussen één Belgische en één Russische.quote:Op zondag 9 september 2007 22:45 schreef Leatherface het volgende:
Dat vlaggenvertoon tijdens zo'n sluitingsplechtigheid begrijp ik heus wel, het is immers ook de U.S. Open. Daar neem ik nooit aanstoot aan en daar zul je mij ook nooit over horen klagen.
Maar dat tijdens de prijsuitreiking er maar liefst vijftien Stars & Stripes- vlaggen staan en waarschijnlijk maar één Zwitserse of Servische vlag, dat vind ik toch behoorlijk ongepast.
De winnaar komt straks toch echt uit Zwitserland of Servië en er staat nota bene niet eens een Amerikaan in de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |