Gewoon ietsje minder op me reageren, lijkt me wel fijnquote:Op zondag 9 september 2007 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
Wist niet dat je nog last van me had.
Sorry.quote:Op zondag 9 september 2007 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gewoon ietsje minder op me reageren, lijkt me wel fijn![]()
22.30 uur.quote:Op zondag 9 september 2007 16:39 schreef Guusie het volgende:
hoelaat is finale? dan weet ik wanneer ik de trein kan pakken..
Het is in New York, daar rijden geen treinen naartoe.quote:Op zondag 9 september 2007 16:39 schreef Guusie het volgende:
hoelaat is finale? dan weet ik wanneer ik de trein kan pakken..
Wat misschien wel jammer is, is dat ik de wedstrijden niet meer punt voor punt bespreek.quote:Op zondag 9 september 2007 19:27 schreef Tim86 het volgende:
vind deze leuker dan Wimbledon..daar was ook veel gezelligheid maar teveel livescore en JEEJ posts..dit is beter
Ik zal hier voor mezelf ook antwoorden, aangezien ik ook vrijwel altijd "raar" wed.quote:Op zondag 9 september 2007 19:30 schreef APK het volgende:
Federer-fan, jij hebt toch ook een account op Betfair?
Vanavond op Djoko, toch. Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Maak je eigenlijk winst met die rare keuzes
Donkey gaat ook voor de jetlag zie ik.quote:Op zondag 9 september 2007 19:27 schreef APK het volgende:
Hé, [afbeelding] speelt vanavond in Peking alweer tegen Troicki.
Troicki die laatst tijdens de UMAG in de tweede ronde opeens van Djoko won.
Twee fixers.![]()
Idd, maar wel geld mee te verdienen.quote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef XL het volgende:
[..]
Donkey gaat ook voor de jetlag zie ik.
Die gaat de eerste ronde verliezen, maar dat is niet fixed hoor.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:27 schreef APK het volgende:
Hé, [afbeelding] speelt vanavond in Peking alweer tegen Troicki.
Troicki die laatst tijdens de UMAG in de tweede ronde opeens van Djoko won.
Twee fixers.![]()
Je zou zeggen: "Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen"quote:Op zondag 9 september 2007 19:36 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Idd, maar wel geld mee te verdienen.
Hmm op betfair kan je niet op de wedstrijd van Davydenko inzetten.......quote:Op zondag 9 september 2007 19:36 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Idd, maar wel geld mee te verdienen.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:38 schreef XL het volgende:
[..]
Je zou zeggen: "Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen"![]()
is ook nog niet ingepland geloof ik...quote:Op zondag 9 september 2007 19:38 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm op betfair kan je niet op de wedstrijd van Davydenko inzetten.......
Ahh ok, ik was er al een tijdje niet meer geweest, dus dat wist ik niet, maar mocht er een leuke odd komen gaat er wel geld op Fleishman.quote:Op zondag 9 september 2007 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
is ook nog niet ingepland geloof ik...
Ze bieden sowieso weinig aan van hem...hij is alleen nog maar als outright aanwezig bij de kleine toernooien..soort boycot I guess..
Hoge odds kun je toch makkelijk veilig stellen door te verkopen als de underdog een keer breekt in de eerste set?quote:Op zondag 9 september 2007 19:32 schreef Mindlight het volgende:
Ik zal hier voor mezelf ook antwoorden, aangezien ik ook vrijwel altijd "raar" wed.
Ik maak vrij goeie winsten met die rare scores, maar op 1 of andere manier wil ik die dan altijd "veilig" vergroten en dan ga ik op de betere van de 2 inzetten, waardoor ik het weer verlies. Ik heb een beetje een jojo account zullen we maar zeggen.
Maar die odds op de underdog zijn vaak zo groot dat je er ook maar 1 in de zoveel tijd goed hoeft te hebben natuurlijk
Sloeg Gonzalez er laatst nog af op US hardcourt (maarja wie niet momenteel..)quote:Op zondag 9 september 2007 19:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ahh ok, ik was er al een tijdje niet meer geweest, dus dat wist ik niet, maar mocht er een leuke odd komen gaat er wel geld op Fleishman.
Ja, klopt. Ik heb een acount bij Betfair en ik heb op Djoko gewed.quote:Op zondag 9 september 2007 19:30 schreef APK het volgende:
Federer-fan, jij hebt toch ook een account op Betfair?
Vanavond op Djoko, toch. Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Ehm, nee.quote:Maak je eigenlijk winst met die rare keuzes
Is dat echt zo?quote:Op zondag 9 september 2007 19:38 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm op betfair kan je niet op de wedstrijd van Davydenko inzetten.......
Die hele enge foto?quote:Op zondag 9 september 2007 19:46 schreef mitt het volgende:
Als Djokovic vanavond wint neemt XL een jaar lang Henin in zijn avatar
einz!11111!!!!!!!11111111
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 19:46 schreef mitt het volgende:
Als Djokovic vanavond wint neemt XL een jaar lang Henin in zijn avatar
einz!11111!!!!!!!11111111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |