Mwoah.quote:
Vlak na Amersfoort denk ik? Daar rijd je door de tuin van een psych. inrichting met de trein, elke week wel een keer raak.quote:Op maandag 10 september 2007 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan er ook eens een keertje NIET iemand voor de trein springen als ik van Breda naar Groningen aan het reizen ben? Verdomme zeg, ik had een uur langer bij Do2 kunnen zijn.
ook mwoah, ben weer afgewezen bij een sollicitatie, en zie het nu gebeuren dat ik dit schooljaar geen baan vind....quote:
tijdelijk andere functie? alles beter dan een uitkering toch?quote:Op maandag 10 september 2007 15:30 schreef teigan het volgende:
[..]
ook mwoah, ben weer afgewezen bij een sollicitatie, en zie het nu gebeuren dat ik dit schooljaar geen baan vind....
Beilen, dit was al de tweede of derde keer dat ik meemaak dat daar een 'aanrijding met een persoon' is. En ik moet deze week waarschijnlijk nog naar Utrecht, Zwolle, Friesland en weer Breda met de trein, en ik heb er nu al genoeg van eigenlijk, na deze 4,5 uur.quote:Op maandag 10 september 2007 15:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Vlak na Amersfoort denk ik? Daar rijd je door de tuin van een psych. inrichting met de trein, elke week wel een keer raak.
Ik heb tijdne mijn vele honderden treinreizen btw nog nooit een springer meegemaaktAlleen een keer een fiets zonder bestuurder onder de trein.
zodra ik mijn bul heb denk ik wel dat dat het wordt...quote:Op maandag 10 september 2007 15:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
tijdelijk andere functie? alles beter dan een uitkering toch?
Deden midden 50'ers mee aan een Jumpwedstrijdje ofzo?quote:Op maandag 10 september 2007 17:18 schreef MaxMark het volgende:
Jumpen is van alle tijden, blijkt maar weer
Het valt denk ik niet mee om om anderen te geven,quote:Op maandag 10 september 2007 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor de persoon zelf is 't niet meer balen, lijkt me.. Ik maak nu vast een ongelooflijk verkeerde opmerking, maar er moet toch ook een manier van zelfmoord te verzinnen zijn waarbij je niet honderden anderen dupeert.
Voor de omgeving der persoons is het natuurlijk altijd een ramp.
Dan zul je er waarschijnlijk niet helemaal goed op staan of viel het nog wat mee?quote:Op maandag 10 september 2007 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moest door de wind & regen en toen ik op school kwam, moest ik vrijwel dircet naar de schoolfotograaf. 7.gif
aSj kan het hebben, denk ik.quote:Op maandag 10 september 2007 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zul je er waarschijnlijk niet helemaal goed op staan of viel het nog wat mee?
Is het zo'n windvanger?quote:Op maandag 10 september 2007 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik waai in mn auto nog mer van de weg af dan ik met de fiets deedWat houd ik van dat beestje
Ik wil haar niet kwijt
Dat verhaal ken ik nog ja. Had ie niet een lulijzer aan het oor toen? De onsmakelijke details laat ik verder maar weg.quote:Op maandag 10 september 2007 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
En je hebt mensen die gewoon niet zo heel erg opletten, en dan dor een trein worden geschept, naast de bewuste springers. Zoals een kennis van mijis overkomenVoor de mensen die wel eens vanuit Groningen naar Leeuwarden gaan: hij lag tussen achter de hoven en het station in
quote:Op maandag 10 september 2007 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
@Alex; Ik maak er tzt wel een foto avn en die plaats ik wel.
Of ik ga het even inscannen dingesen.
Ja, dat is hem... Normaal gesproken had ik ook op die tijd bij de spoorwegovergang gestaan trouwens (zat daar toen op school), maar had precies toen een uurtje eerder vrij....quote:Op maandag 10 september 2007 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik nog ja. Had ie niet een lulijzer aan het oor toen? De onsmakelijke details laat ik verder maar weg.
Ik had het eigenlijk tegen Alexquote:
Ik kwam een heul sexy foto van jou tegen op internet.quote:Op maandag 10 september 2007 19:13 schreef Bob. het volgende:
Hebben jullie ook dat je er helemaal aan gewend bent om vakantie te hebben?
Die van mij was ook nog eens extra lang, en ik ben nu telkens helemaal dood als ik een dagje college heb gehad.
Nouja mezelf toch maar eens een trap onder mijn kont geven en aan het koken gaan.
True. Sorry.quote:Op maandag 10 september 2007 18:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het valt denk ik niet mee om om anderen te geven,
wanneer je niet eens om jezelf geeft.
* Alexxxxx stopt met telkens op zn witte tekstballonnetje rechtsonderin te klikkenquote:Op maandag 10 september 2007 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit in de UB.
Laat je m'n logeetje weer schrikken?quote:Op maandag 10 september 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx stopt met telkens op zn witte tekstballonnetje rechtsonderin te klikken
Schrikt ze daar van?quote:Op maandag 10 september 2007 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laat je m'n logeetje weer schrikken?.
Tegen de tijd dat ik eindelijk thuis was vandaag was de puf er nogal uit om nog te gaan studeren, dus ja, dan nu nog maar even.quote:Op maandag 10 september 2007 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
Jij bent goed bezig![]()
Of doet alsof
Oh, volgens mij had ik google talk uitgezet toen ik wegging ja.quote:Op maandag 10 september 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schrikt ze daar van?
Maar ze is iig niet online.
betaalt ze je wel huur?
quote:Op maandag 10 september 2007 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Kheb een vriendin en dr vriendje heeft het na 2,5/3 jaar (zoiets) uitgemaakt.
Hij woont in Canada, nouja, ze hadden al iets en toen woonde hij nog in NL, zijn ze ge-emigreerd naar Canada dus. Was ze dus ook nu weer heen in de vakantie.
15 min. voor ze naar het vliegveld moest kregen ze ruzie, heeftie dr het huis uitgetrapt en niet eens naar het vliegveld gebracht.![]()
Leuke woordgrap.quote:Op maandag 10 september 2007 20:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vrouwen, mannen. Mannen, vrouwen. Allemaal 1 pot nat.
quote:Op maandag 10 september 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nooit te vroeg gaan samenwonen.
Ja. Stiens-Den Haag was even ver.quote:Op maandag 10 september 2007 20:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Groningen - Breda - Groningen/Breda - Groningen - Breda
Snapt u wel?
Ik zwijg wel weer.quote:Op maandag 10 september 2007 21:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Overigens kunnen wij prima voor onszelf denken, mensen.
Wat niet jouw mening is is iig heel duidelijk.quote:Op maandag 10 september 2007 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja ik heb inzake jullie samenwonen, danwel de emigratie naar Groningen van Do2, geen mening.
Niet om te zeuren, maar volgens mij heet je juist Alexander.quote:Op maandag 10 september 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik het btw Alex. Geen Lex, Alexander, of wat anders. Nare gewoonte van veel mensen vandaag om mn naam te verbasteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |