Het valt denk ik niet mee om om anderen te geven,quote:Op maandag 10 september 2007 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor de persoon zelf is 't niet meer balen, lijkt me.. Ik maak nu vast een ongelooflijk verkeerde opmerking, maar er moet toch ook een manier van zelfmoord te verzinnen zijn waarbij je niet honderden anderen dupeert.
Voor de omgeving der persoons is het natuurlijk altijd een ramp.
Dan zul je er waarschijnlijk niet helemaal goed op staan of viel het nog wat mee?quote:Op maandag 10 september 2007 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moest door de wind & regen en toen ik op school kwam, moest ik vrijwel dircet naar de schoolfotograaf. 7.gif
aSj kan het hebben, denk ik.quote:Op maandag 10 september 2007 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zul je er waarschijnlijk niet helemaal goed op staan of viel het nog wat mee?
Is het zo'n windvanger?quote:Op maandag 10 september 2007 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik waai in mn auto nog mer van de weg af dan ik met de fiets deedWat houd ik van dat beestje
Ik wil haar niet kwijt
Dat verhaal ken ik nog ja. Had ie niet een lulijzer aan het oor toen? De onsmakelijke details laat ik verder maar weg.quote:Op maandag 10 september 2007 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
En je hebt mensen die gewoon niet zo heel erg opletten, en dan dor een trein worden geschept, naast de bewuste springers. Zoals een kennis van mijis overkomenVoor de mensen die wel eens vanuit Groningen naar Leeuwarden gaan: hij lag tussen achter de hoven en het station in
quote:Op maandag 10 september 2007 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
@Alex; Ik maak er tzt wel een foto avn en die plaats ik wel.
Of ik ga het even inscannen dingesen.
Ja, dat is hem... Normaal gesproken had ik ook op die tijd bij de spoorwegovergang gestaan trouwens (zat daar toen op school), maar had precies toen een uurtje eerder vrij....quote:Op maandag 10 september 2007 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik nog ja. Had ie niet een lulijzer aan het oor toen? De onsmakelijke details laat ik verder maar weg.
Ik had het eigenlijk tegen Alexquote:
Ik kwam een heul sexy foto van jou tegen op internet.quote:Op maandag 10 september 2007 19:13 schreef Bob. het volgende:
Hebben jullie ook dat je er helemaal aan gewend bent om vakantie te hebben?
Die van mij was ook nog eens extra lang, en ik ben nu telkens helemaal dood als ik een dagje college heb gehad.
Nouja mezelf toch maar eens een trap onder mijn kont geven en aan het koken gaan.
True. Sorry.quote:Op maandag 10 september 2007 18:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het valt denk ik niet mee om om anderen te geven,
wanneer je niet eens om jezelf geeft.
* Alexxxxx stopt met telkens op zn witte tekstballonnetje rechtsonderin te klikkenquote:Op maandag 10 september 2007 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit in de UB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |