Laat je m'n logeetje weer schrikken?quote:Op maandag 10 september 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx stopt met telkens op zn witte tekstballonnetje rechtsonderin te klikken
Schrikt ze daar van?quote:Op maandag 10 september 2007 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laat je m'n logeetje weer schrikken?.
Tegen de tijd dat ik eindelijk thuis was vandaag was de puf er nogal uit om nog te gaan studeren, dus ja, dan nu nog maar even.quote:Op maandag 10 september 2007 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
Jij bent goed bezig![]()
Of doet alsof
Oh, volgens mij had ik google talk uitgezet toen ik wegging ja.quote:Op maandag 10 september 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schrikt ze daar van?
Maar ze is iig niet online.
betaalt ze je wel huur?
quote:Op maandag 10 september 2007 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Kheb een vriendin en dr vriendje heeft het na 2,5/3 jaar (zoiets) uitgemaakt.
Hij woont in Canada, nouja, ze hadden al iets en toen woonde hij nog in NL, zijn ze ge-emigreerd naar Canada dus. Was ze dus ook nu weer heen in de vakantie.
15 min. voor ze naar het vliegveld moest kregen ze ruzie, heeftie dr het huis uitgetrapt en niet eens naar het vliegveld gebracht.![]()
Leuke woordgrap.quote:Op maandag 10 september 2007 20:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vrouwen, mannen. Mannen, vrouwen. Allemaal 1 pot nat.
quote:Op maandag 10 september 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nooit te vroeg gaan samenwonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |