Maar wat bedoel je daar nou mee? Het betekent niets namelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar het is natuurlijk wel waar, dat de lelijke gebouwen vaak het mooist zijn.
Althans, in mijn beleving, toch.
Ach, ik zou ook genoegen nemen met die benen. Lelijk, mooi, dat is secundair.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo vind je lelijke vrouwen ook het mooist, geloof ik.
Kijk, dit betekent tenminste iets.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het betekent dat ik een voorkeur heb voor gebouwen die op instorten staan, Pope.
Je weet wel, de oude, grijze, saaie, lege, slechte gebouwen. Je weet wel, die gebouwen die niet mooi zijn. Die.
Vertel mij niets over esthetiek. Ik studeer filosofie.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Kijk, dit betekent tenminste iets.
Ik ben het er ook helemaal mee eens.
Waarom dat? Omdat 'vrouwen' op 'gebouwen' rijmt, en ik een dichter in spé ben?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo vind je lelijke vrouwen ook het mooist, geloof ik.
Je kent me, toch?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom dat? Omdat 'vrouwen' op 'gebouwen' rijmt, en ik een dichter in spé ben?
Zeer zeker wel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar dat had je ook best zelf kunnen bedenken, Pope.
Dat hoef ik toch niet helemaal voor je uit te schrijven?
Zeg, hou mij d'r buiten. In godsnaam!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Och. Ik vind het niet zo erg. Zo lang we maar niet mooi en lelijk aan elkaar gelijk gaan stellen. Ik begrijp op zich best dat Groningen rare dingen met je doet. Kijk maar naar Lien.
Als ik die rechten zou hebben om dat in te stellen, zou dat al lang geregeld zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, hou mij d'r buiten. In godsnaam!
Zeg, flikker op met je ONZIN.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als ik die rechten zou hebben om dat in te stellen, zou dat al lang geregeld zijn..
Heb je je boekenkast al gesorteerd?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsjonge, ik verveel me, zo zonder scriptie.
Zullen we samen naar de Korsakoff gaan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsjonge, ik verveel me, zo zonder scriptie.
Jazeker.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je weet hoeveel ik van je hou, Lien..
Daar ben ik al heel lang niet geweest.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zullen we samen naar de Korsakoff gaan?
Mijn boekenkast puilt uit, dus dat is alleen maar ellendig.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je je boekenkast al gesorteerd?
Ik heb nog minstens de helft van mijn studietroep.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn boekenkast puilt uit, dus dat is alleen maar ellendig.
En ik wil nog niet al m'n studietroep weggooien, want ik moet vast nog aanpassingen gaan doen voor een tweede versie.
De Korsakoff is gaaf.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang niet geweest.
Ik ben sinds een paar dagen wel weer vrijgezel, dus dan hoor je volgens mij heel erg uit te gaan, maar ik weet toch niet of de Korsakoff de beste plek is.
Wat?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat in een PM, of niet?![]()
Ja, dat weet ik niet. Het was een vermoeden.quote:
Ooooooohzo. Nee, het was echter dusdanig futiel dat ik zelf er zelfs van schrok.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet. Het was een vermoeden.![]()
't Schaamrood was om de futiliteit. Ah bon.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ooooooohzo. Nee, het was echter dusdanig futiel dat ik zelf er zelfs van schrok..
Nou, dat heb je goed geregeld. Naarling!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:50 schreef Bupatih het volgende:
Zet je zorgen maar opzij.
Ik gooi nu wel wellicht de laatste kans weg om jouw gezicht in me op te nemen, zodat ik me niet langer meer bespied voel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De Korsakoff is gaaf.
Maar: DAN NIET.
Naja, ik ben nogal veel op straat. Ik kom je overal tegen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik gooi nu wel wellicht de laatste kans weg om jouw gezicht in me op te nemen, zodat ik me niet langer meer bespied voel.
Maar kom je me nou iedere keer bij de uva tegen?
Of: Gebruik.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:55 schreef Lienekien het volgende:
Sommige icoontjes zouden een waarschuwing moeten hebben: 'misbruik wordt bestraft'.
huh??quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey! Wat had je nu voor jein petto?
Ben ik verkeerd ingelicht? Voor d'r verjaardag? Ze was toch wel jarig afgelopen donderdag? Anders hebben m'n huisgenootje en ik voor niets een cadeautje gekocht.quote:
Noem een schaterlach op een dag als deze maar niets.quote:
Ik heb 'm maar op slot gegooid!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nou, dat heb je goed geregeld. Naarling!
Ah, ben je een zwerver?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Naja, ik ben nogal veel op straat. Ik kom je overal tegen.
Onveranderd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:02 schreef Lienekien het volgende:
Nou Bupa. Hoe is het leven sinds Renkema?
Oh dat. Ja, dat was idd afgelopen donderdagquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben ik verkeerd ingelicht? Voor d'r verjaardag? Ze was toch wel jarig afgelopen donderdag? Anders hebben m'n huisgenootje en ik voor niets een cadeautje gekocht..
Begrijp ik nu goed dat je je auto belangrijker vond dat de bday van jequote:Op zaterdag 8 september 2007 23:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh dat. Ja, dat was idd afgelopen donderdag
Als (niet leuke) verrassing had ik een afgebroken achterwielophanging van m'n auto
Dus als je m'n huis zoekt hoef je daar niet naar te kijken, want m'n auto staat er niet
Ik zwijg als het graf over wat ik zie. Ik ben een oprechte zwerver. Met vast onderkomen, trouwens. Waar ik ook slaap, overigens.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ah, ben je een zwerver?
Maar ik kan dus niet zomaar even naar de hoeren?
Ben je een lustobject? Want dat narrows de search.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zwijg als het graf over wat ik zie. Ik ben een oprechte zwerver. Met vast onderkomen, trouwens. Waar ik ook slaap, overigens.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ben je een lustobject? Want dat narrows de search.
RIP voor de nabestaanden. En een gezwel in de anus van de inferieurse achterwielophangingontwerpers en constructeurs!quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh dat. Ja, dat was idd afgelopen donderdag
Als (niet leuke) verrassing had ik een afgebroken achterwielophanging van m'n auto
Dus als je m'n huis zoekt hoef je daar niet naar te kijken, want m'n auto staat er niet
Ja, inderdaad. Hoe zou het met JAM zijn?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
En een gezwel in de anus
Gebouwen in verval zijn mooi Claudia, net als oudere mensen. Je ziet het levenquote:Op zondag 9 september 2007 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen die vinden dat een gebouw mooi is omdat 'ie op instorten staat moeten dood.
Letterlijk.
Daar kan ik dan weer wel in meegaanquote:Op zondag 9 september 2007 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
En mensen die 'een spaatje rood' zeggen ook.
Je ziet de dood.quote:Op zondag 9 september 2007 10:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gebouwen in verval zijn mooi Claudia, net als oudere mensen. Je ziet het leven
Toen ik vorige maand op vakantie was zei één van mijn reisgezellen dat ook opeens, maar ik heb haar net zo hard aangepakt tot ze zich kapotschaamde.quote:Op zondag 9 september 2007 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
En mensen die 'een spaatje rood' zeggen ook.
quote:Op zondag 9 september 2007 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen die vinden dat een gebouw mooi is omdat 'ie op instorten staat moeten dood.
Letterlijk.
quote:Op zondag 9 september 2007 10:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gebouwen in verval zijn mooi Claudia, net als oudere mensen. Je ziet het leven
Een doodsverwensing mijnknat opquote:Op zondag 9 september 2007 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
Letterlijk.
Als k_man mij niet meer kan plaatsen en dergelijke smilies plaatst, dan ben ik op mijn hoede.quote:Op zondag 9 september 2007 14:36 schreef k_man het volgende:
Beweren dat je weet wat mooie gebouwen zijn, omdat je filosofie studeert...
'Iedereen' is wat overdreven.quote:Op zondag 9 september 2007 10:56 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen moet dood.
Op den duur moet iedereen dood!quote:
Ik ben onderweg. Met mijn nieuwste schoenen.quote:Op maandag 10 september 2007 08:32 schreef Claudia_x het volgende:
Als je zometeen naar de Pierson Révész bibliotheek komt, kun je m'n nieuwe schoenen bewonderen.
En ik donderdag.quote:Op maandag 10 september 2007 08:41 schreef Gellius het volgende:
Shoot. Daar was ik vrijdag.
Nee. Ze zijn wel chique.quote:Op maandag 10 september 2007 09:59 schreef Gellius het volgende:
Ho wacht. Je nieuwste schoenen zijn niet noodzakelijk ook nieuwe schoenen, natuurlijk.
Ik doe het lekker toch.quote:Op maandag 10 september 2007 10:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee pope. Wat water mag wel. Vind ik dan.
Ach ja! Toen deed de teerbeminde de introductie van de studievereniging, ofzoiets. Ik ruik nog de muffige geur van dat doorzweette Machiavelli bestuurskamertje.quote:Op maandag 10 september 2007 10:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
In het bushuis? Dat weet ik niet eens meer. Wel ooit bij een politicologiedebat. Waar MrTim (die nog een jaar of 5 studie voor de boeg heeft) en zodiakk ook waren.
Zoiets was ik net aan het bedenken. Nu is ze weg.quote:Op maandag 10 september 2007 11:47 schreef Gellius het volgende:
Of de bibliothecaris om laten roepen dat het originele manuscript van Ayn Rand uit de zaal Oude en Kostbare Werken bij de uitleenbalie kan worden opgehaald door mej. Claudia. En dan maar afwachten.
Klemkousen.quote:Op maandag 10 september 2007 11:47 schreef Gellius het volgende:
Stay ups?
quote:Op maandag 10 september 2007 09:28 schreef Gellius het volgende:
"Wat moest jij in 's Hemelsnaam in de Pierson Révész bibliotheek, Gellius?" hoor ik u denken. Wel, ook ik heb nieuwe schoenen.
Ja, ik zoek nog steeds m'n oplader.quote:Op maandag 10 september 2007 11:56 schreef Gellius het volgende:
Ohja, van de Kouserie.
Ik wacht nog steeds op een baardfoto, IR.
Er is sprake van enige hakmatige blaarvorming dankzij de nieuwe schoenen?quote:Op maandag 10 september 2007 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
Daarna ben ik pleisters gaan vragen aan de portier.![]()
Ja. Leer.quote:Op maandag 10 september 2007 13:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Er is sprake van enige hakmatige blaarvorming dankzij de nieuwe schoenen?
span·ke·renquote:
quote:
Netjes, feli!quote:Op maandag 10 september 2007 20:18 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben woensdagochtend op Schiphol.
En dat is mooi, dan kan ik morgen fijn de eindversie van mijn scriptie laten printen en inbinden en opsturen.2 oktober eindgesprek, maar de voldoende is binnen!
Jij je begeleiders te pakken gekregen Claudia?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 september 2007 20:18 schreef Liejannuh het volgende:
En dat is mooi, dan kan ik morgen fijn de eindversie van mijn scriptie laten printen en inbinden en opsturen.2 oktober eindgesprek, maar de voldoende is binnen!
Nog steeds geen reactie, en hij geeft alweer een week college. Ik vraag me af wat er is.quote:Jij je begeleiders te pakken gekregen Claudia?
Dank je!quote:
Dank je.quote:
Gewoon bellen morgen. De hele dag stalken.quote:[..]
Nog steeds geen reactie, en hij geeft alweer een week college. Ik vraag me af wat er is.![]()
Dank je wel!quote:
Hoe zou het toch met JAM gaan?quote:Je voudrais être à Vienne et à Calcutta,
Prendre tous les trains et tous les navires,
Forniquer toutes les femmes et bâfrer tous les plats.
Mondain, chimiste, putain, ivrogne, musicien, ouvrier, peintre, acrobate, acteur;
Vieillard, enfant, escroc, voyou, ange et noceur;
Millionnaire, bourgeois, cactus, girafe ou corbeau;
Lâche, héros, nègre, singe, Don Juan, souteneur, lord, paysan, chasseur, industriel,
Faune et flore:
Je suis toutes les choses, tous les hommes et tous les animaux!
Voel je je tekort gedaan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef Gellius het volgende:
En de nieuwschoeners?
Ookal is dat alweer vijf jaar geleden: dank jequote:Op dinsdag 11 september 2007 13:27 schreef Lienekien het volgende:
En iedereen gefeliciteerd met zijn/haar scriptie.
Zie je dat dan niet?quote:
En als ik dan zeg: Gellius, ga eens op tafel staan zodat iedereen je mooie nieuwe schoenen kan zien!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zie je dat dan niet?
Wat betreft de middagwandeling: één van de vele trieste hoogtepunten van de stadsvernieuwing: het Iepenplein. Ik ben er nog stil van.
.
ik heb momenteel geen uploadmogelijkheidquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:59 schreef Frollo het volgende:
Gefeliciteerd!
Ga je dat artikel nou nog posten, of heb ik het gemist?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt waaaaaaaaaaaaaaaaaaar?. Tof!
.
Je had hem illigaal geplaatstquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
http://kliknieuws.nl/kliknieuws.asp?ID={BC5DF76F-16A3-449F-AA18-B7F70A57A9CC}&stijl=2
Wat cool!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
http://kliknieuws.nl/kliknieuws.asp?ID={BC5DF76F-16A3-449F-AA18-B7F70A57A9CC}&stijl=2
O ja, dat wilde ik nog even zeggen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Leuk bankje!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, ik ben me er eentje. Ik haal streken uit waar het woordenboek geen woorden voor heeftquote:
Gelukkig zijn er andere mensen om die woorden voor je te bedenken!quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, ik ben me er eentje. Ik haal streken uit waar het woordenboek geen woorden voor heeft
Kijk! Hij is blauw!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er andere mensen om die woorden voor je te bedenken!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:47 schreef Gellius het volgende:
Mooi werk, AR!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Utrecht, dáár zou ik wel weer eens naartoe willen binnenkort.
Als je wilt kun je de 30e in de ochtend meerijden. En de 29 vanaf Groningen naar Cornjum in dat geval, geen tijdom via Groningen of Damwoude naar Utrecht te gaan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Utrecht, dáár zou ik wel weer eens naartoe willen binnenkort.
Do2 en ik gaan er morgen een nachtje slapen, dat was de inside joke een beetje.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je wilt kun je de 30e in de ochtend meerijden. En de 29 vanaf Groningen naar Cornjum in dat geval, geen tijdom via Groningen of Damwoude naar Utrecht te gaan.
Doe maar duurquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Do2 en ik gaan er morgen een nachtje slapen, dat was de inside joke een beetje..
Z'n broer is op vakantie en Do2 heeft de sleutel en toestemming.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe maar duur
Veel plezier in ieder geval
Das niet duur, das gewoon geluk hebben!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Z'n broer is op vakantie en Do2 heeft de sleutel en toestemming..
Zíj stalken mij!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:04 schreef Gellius het volgende:
Doe je nog aan LPTusertjes spotten, Pope?
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:05 schreef Gellius het volgende:
Stiletto's, Liene?
Nee, dat was begin van de zomer.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:05 schreef Gellius het volgende:
Espadrilles?
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef Lienekien het volgende:
Oh Z, wat leuk dat je d'r weer bent.
Geen studieboeken?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet nieuwe schoenen hebben.
Ben jij nou een echte vogelaar, Z?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:18 schreef Z het volgende:
[..]
In griekenland nauwelijks vogeltjes gezien overigens. Hoogtepunt was de staart en geluid van een Hop. Veel Zwaluwen, koolmezen en tjiftjafs (denk ik).
Dat zuipen heb je al aardig onder de knie, E.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht vanmiddag dat ik een reuzenooievaar zag in een weiland. Bleek het een koe te zijn.
Neu, het is meer een opvlieging*. Maar ik vind het leuk. Ik herken nog nauwelijks vogeltjes in het echt.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben jij nou een echte vogelaar, Z?![]()
Dat verklaart waarschijnlijk zijn agressie!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat beest heeft een rotte tand. Ew.
Het is even wennen, omdat wat dingen er anders uitzienquote:Op woensdag 12 september 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe bevallen je modfuncties, DaM?
Yeah.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:09 schreef Z het volgende:
Neu, het is meer een opvlieging*.
*(seborik award)
Ja, dat bedacht ik me even later ook... hij kwam me ook al zo bekend voorquote:Op woensdag 12 september 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat is een melding die iedereen af en toe krijgt als het enorm druk op FOK! is.
Nou, dat houdt al gelijk niet over, wat enthousiasme betreft.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn eerste hoorcollege Algemene LiteratuurWetenschappen was niet heel vernieuwend, aangezien het over wetenschapsfilosofie ging, Popper en nog een andere filosoof waarvan ik de naam even kwijt ben, en dat heb ik allemaal ook gehad op de middelbare school. Maar ik vond het wel interessant.
Eerste werkcollege (Instrueren en overtuigen) moet ik nog boeiend gaan vinden. het is nu nog vooral heel veel theorie en leeswerk in vakliteratuur, en dat boeit me nou niet direct. We moeten binnenkort een gemeentefolder gaan herschrijven, zodat die beter wordt.
Vergis je niet, ik vind het allemaal wel interessant en leuk hoor, en heb zeker goede hoop voor de toekomst. maar ik moet echt nog even wennen aan het studeren, na maanden stil te hebben gezeten. En de mensen zijn ook erg tof dus dat is ook positief. En zo nog meer.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:45 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou, dat houdt al gelijk niet over, wat enthousiasme betreft.
Dat doen ze expres, beginnen met een minder leuk vak. Dan heb je wat om naar uit te kijken voor de rest van het jaar!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn eerste hoorcollege Algemene LiteratuurWetenschappen was niet heel vernieuwend, aangezien het over wetenschapsfilosofie ging, Popper en nog een andere filosoof waarvan ik de naam even kwijt ben, en dat heb ik allemaal ook gehad op de middelbare school. Maar ik vond het wel interessant.
Eerste werkcollege (Instrueren en overtuigen) moet ik nog boeiend gaan vinden. het is nu nog vooral heel veel theorie en leeswerk in vakliteratuur, en dat boeit me nou niet direct. We moeten binnenkort een gemeentefolder gaan herschrijven, zodat die beter wordt.
Duurde nog lang zat!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:00 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, jij je zin, Erik!
Ja, ik was even naar de tv gelopen om te zien of het voetbal inderdaad leuk genoeg is om niet te willen zien!quote:
Ik vind het niet snel genoeg gaan. Je moet beter je best doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaja, jeetje, ik ben er al mee bezig hoor. het is niet zo dat ik thuis wíl blijven wonen.
Je geeft dan wel een housewarmingparty voor ons, toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaja, jeetje, ik ben er al mee bezig hoor. het is niet zo dat ik thuis wíl blijven wonen.
Ja, vader.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind het niet snel genoeg gaan. Je moet beter je best doen..
Gezien onze betrokkenheid verwacht ik eerlijk gezegd niet anders.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je geeft dan wel een housewarmingparty voor ons, toch?
Hou je van bloemen?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen als ik cadeaus krijg.
Misschien kunnen we het dan combineren, met 's avonds de barbecue bij AR waar hij het vorig jaar al eens over had.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gezien onze betrokkenheid verwacht ik eerlijk gezegd niet anders.
Haha! Nu krijg je ruzie met de grote plunkquote:Op woensdag 12 september 2007 20:46 schreef Gellius het volgende:
IK HEB NOG NIETS OP PAPIER, PLUNK!.
Ja, maar daar ben ik veel te beschaafd voor hoor.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het dan combineren, met 's avonds de barbecue bij AR waar hij het vorig jaar al eens over had.
Ik ben niet bang voor plunk. En God weet dat het moedig is om zoiets te zeggen. Maar ik zeg het gewoon.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:13 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Haha! Nu krijg je ruzie met de grote plunk. Ik weet nog goed wat plunk een keer met een kudde boze olifanten heeft gedaan, dus ik vrees het ergste voor je!
Je vreest dat we echt zullen komen he?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Muziek en CD's zijn altijd welkom.
Hela, wacht eens even, ik hoef heus geen cadeau's hoor!
Er bestaan ook beschaafde barbecues... waar je een servet om je nek knoopt en je kipsaté met mes en vork van het stokje eet!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik veel te beschaafd voor hoor.
Het blijft een vorm van gedwongen kampeergedrag.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er bestaan ook beschaafde barbecues... waar je een servet om je nek knoopt en je kipsaté met mes en vork van het stokje eet!
Maar het is wel verdraaid lekker!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het blijft een vorm van gedwongen kampeergedrag..
Dat vleermuisje gaat natuurlijk dood. Ik heb een hele schare aan kleine zoogdieren uit de kaken van onze katten gered, en zelfs nachten verzorgd, maar ze gaan er allemaal aan, is mijn ervaring.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef Lienekien het volgende:
Is het hier een keertje druk, mis ik dat allemaal.
Maar ik heb wel een vleermuisje gered uit de kaken van mijn kat.
Held.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef Lienekien het volgende:
Is het hier een keertje druk, mis ik dat allemaal.
Maar ik heb wel een vleermuisje gered uit de kaken van mijn kat.
Nee hoor. Ik heb hier een mevrouw van de vleermuisopvang gehad. We hebben 'm heel lang bekeken en hij had geen enkele wond. Was alleen nat van 't speeksel van de kat. We hebben 'm ook alweer vrijgelaten.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat vleermuisje gaat natuurlijk dood. Ik heb een hele schare aan kleine zoogdieren uit de kaken van onze katten gered, en zelfs nachten verzorgd, maar ze gaan er allemaal aan, is mijn ervaring.
Ik schrok wel: zie je ineens zo'n vleermuisvleugel uit de bek van je kat steken.quote:
Een kat die eerst vol trots wou laten zien wat ze gevangen had.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef Gellius het volgende:
Aha! Dan heb je een kat van niks. Dat kan ook nog natuurlijk.
De vleermuisopvang!? Zeg me dat je een grapje maakt!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:28 schreef Lienekien het volgende:
een mevrouw van de vleermuisopvang
En als je het wel op een zuipen zet, kan het uiteindelijk een natte zeikboel worden!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Echt, als ik me niet te pletter zuip, vind ik er geen flikker aan! TTKLPT, ik kots op je! Als ik me niet te pletter zuip, is het hier gewoon een dooie ZEIKboel!
Dit is wat ik me voorstel bij 'een mevrouw van de vleermuisopvang':quote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef broer het volgende:
[..]
De vleermuisopvang!? Zeg me dat je een grapje maakt!
Gelukkig niet!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef broer het volgende:
[..]
De vleermuisopvang!? Zeg me dat je een grapje maakt!
De mevrouw met de boomstam.quote:Op donderdag 13 september 2007 06:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is wat ik me voorstel bij 'een mevrouw van de vleermuisopvang':
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |