Maar wat bedoel je daar nou mee? Het betekent niets namelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar het is natuurlijk wel waar, dat de lelijke gebouwen vaak het mooist zijn.
Althans, in mijn beleving, toch.
Ach, ik zou ook genoegen nemen met die benen. Lelijk, mooi, dat is secundair.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo vind je lelijke vrouwen ook het mooist, geloof ik.
Kijk, dit betekent tenminste iets.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het betekent dat ik een voorkeur heb voor gebouwen die op instorten staan, Pope.
Je weet wel, de oude, grijze, saaie, lege, slechte gebouwen. Je weet wel, die gebouwen die niet mooi zijn. Die.
Vertel mij niets over esthetiek. Ik studeer filosofie.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Kijk, dit betekent tenminste iets.
Ik ben het er ook helemaal mee eens.
Waarom dat? Omdat 'vrouwen' op 'gebouwen' rijmt, en ik een dichter in spé ben?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo vind je lelijke vrouwen ook het mooist, geloof ik.
Je kent me, toch?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom dat? Omdat 'vrouwen' op 'gebouwen' rijmt, en ik een dichter in spé ben?
Zeer zeker wel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar dat had je ook best zelf kunnen bedenken, Pope.
Dat hoef ik toch niet helemaal voor je uit te schrijven?
Zeg, hou mij d'r buiten. In godsnaam!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Och. Ik vind het niet zo erg. Zo lang we maar niet mooi en lelijk aan elkaar gelijk gaan stellen. Ik begrijp op zich best dat Groningen rare dingen met je doet. Kijk maar naar Lien.
Als ik die rechten zou hebben om dat in te stellen, zou dat al lang geregeld zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, hou mij d'r buiten. In godsnaam!
Zeg, flikker op met je ONZIN.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als ik die rechten zou hebben om dat in te stellen, zou dat al lang geregeld zijn..
Heb je je boekenkast al gesorteerd?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsjonge, ik verveel me, zo zonder scriptie.
Zullen we samen naar de Korsakoff gaan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsjonge, ik verveel me, zo zonder scriptie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |