Kom op zo moelijk is het niet, laatse hint denk aan zwanenquote:Op zondag 9 september 2007 16:34 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Onur Air?
quote:Op zondag 9 september 2007 16:36 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
KLM dan...
Had wel door dat het niet een serieus antwoord was, maar nu snap ik het ookquote:Op zondag 9 september 2007 16:37 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
En Onur Air was een grap, in verband met "reliable" en die ene ramp enzo
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 september 2007 16:41 schreef Dodecahedron het volgende:
might?
Ook niequote:Op zondag 9 september 2007 16:45 schreef Alex85 het volgende:
fight
dit is voor MUZtriv al een behoorlijke vraagquote:Op zondag 9 september 2007 16:47 schreef peaceman het volgende:
ik heb nog nooit van de band gehoord..... dus of dit AK is?
precies...quote:Op zondag 9 september 2007 16:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dit is voor MUZtriv al een behoorlijke vraag
quote:Op zondag 9 september 2007 16:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
an alien
quote:Op zondag 9 september 2007 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als het Alien is is de band The Kelly Family
tja... vraagsteller beslist he?!, maar ik ken de naam niet, dat wil op muziekgebied vaak wel wat zeggen.quote:Op zondag 9 september 2007 16:50 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
...en 't was nog niet zo lang geleden de 3fm megahit, dus het is zeker een bekend nummer.
Zal ik een nieuwe bedenken?quote:Op zondag 9 september 2007 16:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja... vraagsteller beslist he?!, maar ik ken de naam niet, dat wil op muziekgebied vaak wel wat zeggen.
quote:Op zondag 9 september 2007 16:59 schreef Dodecahedron het volgende:
The Polyphonic Spree.
Dat moet die nieuwe van Britney Spears dan wel zijn...quote:Op zondag 9 september 2007 16:58 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
1) Hiertussen zit heel veel "aaahhhhh, haaaahhhh, heeehhhhhh, haaahhhh" enzo
Welke artiest?
2 sistersquote:Op zondag 9 september 2007 16:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
I'm in love with![]()
Only weapons can decide
Whose bed I share tonight
Vul in op de plaats vanen noem de artiest.
Makkie dacht ik zo![]()
Hehe nee, het is Enya.quote:Op zondag 9 september 2007 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet die nieuwe van Britney Spears dan wel zijn...
Die is echter wel goed, dus nu dan toch:quote:Op zondag 9 september 2007 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 sisters
Fiction Plane (band van de zoon van Sting, die ik laatst ook in MUZ Trivia vroeg en waar de stilte net zo groot was...)
quote:Op zondag 9 september 2007 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Poolvos?
We rekenen het onder plotselinge ingevingquote:Op zondag 9 september 2007 17:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh nee, zweden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |